Hmm, wandelen in de regen is iets anders dan je verplaatsen om ergens naar toe te gaan of hardlopen, bij de laatste 2 vind ik regen vervelend mar tijdens een wandeling kan het wel wat hebben idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef INViCTuS het volgende:
Ik was inderdaad door m'n enkel gegaan. A.s zaterdag is dat 3 weken geleden dus vond dat ik wel weer genoeg rust had gehad
goed, ik luister wel naar m'n eigen lichaam en deed individueel wat oefeningen. Zaterdag geen wedstrijd in ieder geval. Wellicht volgende week een kwartier meedoen want het zit nog niet helemaal goed.
Ik heb vorig jaar overigens wel is een wandeling gedaan van een aantal uur waarbij ik toch van de 4 uur lopen er ongeveer 2 in de regen liep.Dat vond ik dan ook wel weer wat hebben zo in de herfst.Motregen slaat gewoon nergens opbinnenkort een nieuwe jas, zo'n 3-laags gore-tex ding van The North Face en daar blijf ik in ieder geval droog mee
Komende week wordt er nog wel het 1 en ander aan neerslag verwachtzo te zien. Met name vanaf vrijdag na-middag, de nacht naar zaterdag en zaterdagochtend een flink aantal mm.Morgen valt het nog wel mee met de regen, wel een hoop wind.
* kahaarin Alu hoedje voor Speedy zoekt.*quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het weer houd ons totaal in de maling
is redelijk normaal hoor,gebeurt volgens mij elk jaar wel met zo stevige ZW stromingquote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is toch geen november.... om half 11 savonds....
[ afbeelding ]
Hmm zou ik die wel nodig hebben?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wandelen in de regen is iets anders dan je verplaatsen om ergens naar toe te gaan of hardlopen, bij de laatste 2 vind ik regen vervelend mar tijdens een wandeling kan het wel wat hebben idd.
Wel slim om het rustig aan te doen bij een blessure idd. De boel forceren komt dubbel terug over het algemeen.
Hmm, een goede jas kan nog wel eens een goed idee zijn.
[..]
* kahaarin Alu hoedje voor Speedy zoekt.*
bron: KNMIquote:De zuidwestenwind is vrij krachtig, 5 Bft, in de kustprovincies en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6-7 Bft. Mogelijk dat in het westelijk kustgebied de wind in de loop van de dag even stormachtig, 8 Bft, wordt.
Als jij serieus denkt dat het weer je in de maling neemt, tja wat zal ik eens zeggen...quote:
Pffff flinke windstoten op van 13 Bft, windstoten van 133-149 km/uquote:Op donderdag 4 november 2010 11:36 schreef Drassss het volgende:
Al bijna 17 gradenNu de zon nog.... Kuch
Edit: Oh de nieuwe weerkaarten van weer.nl geven aan dat het lage drukgebied weer naar ZW Engeland/Frankrijk gaat trekken.
Ook dat. Helaas wordt dat nog altijd te veel gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Schuifpui het volgende:
Windstoten hoor je toch niet eens uit te drukken in Bft? Alleen de gemiddelde windsnelheid dacht ik?
Vreemd dat de kaarten de windstoten wel aangeven, zowel op weerdirect (WOM) als bij wetter3 preview. Wat betreft de aanhoudende wind heb je gelijk, dat gaat maar tot 12. Verkeerd is het in ieders geval niet, zeg je het klinkt raar dan kan ik je wel gelijk gevenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
OMG wat is dat fout!![]()
![]()
13bfthallooooooo 12bft is max he
daarna gaan we over op orkaan categorieën
![]()
Nou ik vind het nergens op slaan. Het is gewoon afgesproken dat je windstoten niet mag omrekenen in bft.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Vreemd dat de kaarten de windstoten wel aangeven, zowel op weerdirect (WOM) als bij wetter3 preview. Wat betreft de aanhoudende wind heb je gelijk, dat gaat maar tot 12. Verkeerd is het in ieders geval niet, zeg je het klinkt raar dan kan ik je wel gelijk geven
niet voor de herfst hoor, kan gewoon met een flinke ZW aanvoer.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
15 graden rond half 11 s'avonds vind ik abnormaal!
Nou nee hoor, dit gebeurd wel vaker in november.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
15 graden rond half 11 s'avonds vind ik abnormaal!
Al de hele dag hoorquote:
Inderdaad, zelfs hier in Herwijnen 68 km/u gemeten. Dacht dat KNMI eerder een waarschuwing zou geven bij windstoten... Vraag me af bij hoeveel km/u dat ze het gaan doenquote:
Bij 80km/h.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:31 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs hier in Herwijnen 68 km/u gemeten. Dacht dat KNMI eerder een waarschuwing zou geven bij windstoten... Vraag me af bij hoeveel km/u dat ze het gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |