Die meiden zijn wel fucking dom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.
http://player.omroep.nl/?aflID=10378136
Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die meiden zijn wel fucking dom.
Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja botsing tussen polygamisch ingestelde antillianen en monogaam ingestelde blanke vrouwen, dat gaat nooit werken.
En jij kan het weten, want jij hosselt immers chicks bij vleet...quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat blanke meisjes echt niet monogaam zijn ingesteld. als zij de kans krijgen gaan ze 'scheef'. zwarte jongens zijn meestal heel opzichtig. Blanke meisjes verschuilen 'skeletons in de closet' achter hun onschuldige "ik ben nogstees 6 jaar oud" glimlach.
Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die meisjes zijn echt niet monogaam ingesteld.
Huilen nadat ik haar heb geslagen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:28 schreef Drakire het volgende:
Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zit nu 5 minuten in een documentaire over relaties tussen blanke meisje en Antiliaanse straatjongens ik schrik me werkelijk te pletter.
http://player.omroep.nl/?aflID=10378136
Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk vervagen grenzen monogamie is allang niet iets hollands meer, maar veel meiden krijgen er nog veel van mee dus blijven op een bepaalt vlak nog wel monogame gedachtes hebben. Maar veel van de antillianen in deze video zijn gewoon duidelijk voorstander van veelwijverij. Vrouwen versieren, ze van je laten houden, klein houden en naar de volgende gaan en als ze je mazzel hebt pikt ze dat. Maar ook dit moraal verandert een beetje naar een westers beeld.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, er is veel Antilliaanse tuig in Nederland. Ik heb zelf ook dingen gedaan in het verleden die messed up is.
Maar dat soort meisjes, dat zijn echt geen onschuldige wijven. Die reportage laat het zien alsof ze helemaal onschuldige slachtoffers zijn en dat zij er niks aan kunnen doen.
Die Antillianen doen wat ze doen, omdat het werkt. Ik merk het zelf ook, als ik maar blijf lachen en relaxt doet, kan ik in principe alles flikken. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat als die Antilliaanse jongens die dingen niet deden, dus stoer en agressief gedragen, dat die meisjes die jongens niet eens zo leuk zouden vinden. Als die Antilliaanse jongens lief en romantisch waren tegenover die meisjes, dan zouden die meisjes hun links laten liggen.
Ik heb hier over dat soort meisje, niet meisjes in het algemeen.
Niemand hapt?quote:
Als die meid op straat naast hem loopt is ze er duidelijk tevreden mee en heeft ze geen blanke met statistieken en gemiddelden nodig. En als een meid ervan droomt om een zwarte man te hebben dan is voor haar zwart de betere optie omdat ze die prefereert, dus ook al is er een gemiddelde, voor die vrouw in kwestie zal zwart altijd beter zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld gezien zijn blanke mannen het beste voor een vrouw. Hoogste inkomen, meest liberaal, meest feministisch, minst aggresief. Gemiddeld dan he. Dus ik gun elke meid een blanke man.
Het klinkt niet alsof je van zwarte mannen houdt, maar meer dat je blanke mannen haat. Kijk, ik vind het leuk en aardig wanneer een leuk meisje zegt dat ze donker aantrekkelijk vindt, maar als ze haar eigen mensen moet gaan afkraken als reden vind ik haar dan ook niet zo interessant meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef MissSarah het volgende:
ik ben een blanke vrouw en moet zeggen dat ik het meer dan 100 % oneens ben met stbabylon om even terug te gaan naar je gemiddeld blanke mannen zijn beter mening.
ik ben een puur hollandse en geloof me ik hoef echt niks van me eige hollandse mannen.
ik heb zelf een zwarte man + een dochter samen met hem, dat ik ooit met hem begon had niks met seks te maken alhoewel k geloof vanuit 1 ervaring met mijn man dus dat negers wel degelijjk grotere geslachtsdelen hebben als blanke, maar ja daar ging het mij niet om mijn ex was een arrabier met andere woorden geen hollander voor mij en waarom:
juist om dat deze denken dat ze "liberaal, feministich en rijker" zijn,
ik heb niks aan die arrogante superieure houding, want ja als we naar de hele wereld kijken "gemiddeld" dus ja blanke mannen heersen zegmaar, maar daarom juist hoef ik er niks van, ze denken alleen aan eigen belang en rijkdom terwijl aan de andere kant sterke zwarte mannen jagen op koeien, maar ik bedoel maar niet alleen blanke mannen hebben deze houding, zo goed als me eige soortgenoten : de blanke vrouw.
ik ben er helemaal niet trots op om uit dit land te komen, en nee dit is toch niet rasictisch ik ken heus wel goeie maar dit is dus mijn gemiddelde beeld haha als we het dan gemiddeld gaan bekijken.
En over agressie gesproken, mijn vader is blank en heeft vroeger mijn moeder mishandeld en mijn eigen enigste blanke ex heeeft mij mishandeld, nou wat een feminisme of niet.
En trouwens ik ben een streng gelovige en heb t niet met zo met moderne vrouw en mannen wereld, blank wit of geel.
de wereld is een beetje aan t verzieken enzo begrijp je dusss.. ik weet dat deze hele topic al een maand ofzo stil ligt maar ik kwam hier terrecht met surfen op internet en ik MOEST gewoon dit kwijt, en heb me daar dus ook speciaal voor aangemeld op FOK!
hmhm, dus gemiddeld gezien vind ik dat blanke mannen zwak zijn, rijker of niet want vrouw betaalt toch voor haar eige dus wat heeft een blanke vrouw aan een rijke blanke man als ze toch als invidu leven, geloof me want GEMIDDELD gezien is het blanke ras ook nog is gierig en ook onder elkaar.. geloof me en GEMIDDELD gezien zijn de blanke mannen dus ook zwak in broek achter de gulp.. aHAHAHHA sorry vor mn harde mening maar ja wat ik al zei,, wat stbabylon ook alo zei,, ik ben niet rasictisch maar ik bekijk dingen gemiddeld.. ja my ass!!
ik wil best in discussie hoor vind ik leuk, maar eloof me ik bedoel niet onvriendelijk echt niet maar dit is gewoon mijn mening, ik praat leiver met buitelanders zwart.. misschien arabisch whatever de waarde van liefde kennen jiust omdat ze niet rijk zijn en armoede beter kennen
wij blanke mensen hebben heel wat te leren van de mensen die we gemiddeld lager noemen
Oke nu stop ik ech.. ik hoop wel dat iemand een x wat terug zegt..
Louis Farrahkan ken ik. Khalid Muhammad ken ik ook. Ken je die? Die gasten waren niet echt grote voorstanders van gemengde relaties.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:33 schreef MissSarah het volgende:
![]()
oh leuk nog iemand reageert, ik zal je zeggen dat ik mijn ras niet haat, en dat is dus ook niet de
reden als je goed gelezne heb zul je gezien hebben dat ik wel een blanke man heb gehad, en hij was niet goed voor me maar dat is niet de reden tot haat, een leuke man heeft invloed op een vrouw blank geel of paars zwart maak nie uit toch? mar wat ik probeer te zeggen is dat ik GEMIDDELD gezien haha dus wel blankie mannen zwakker vind en de zwarte mannen sterker, maar dat geld ook voor de arabische mannen hoor dus het is niet zo zeer ZWART, ik ben zelf blank en ik zeg dat de wereld een beetje verziekt is .. een beetje? best ernstig, en dat ligt natuurlijk niet allen aan blanke maar ik ben nogal bezig met geloof dus superieur gedrag is bij ij uit den boze en dat komt toch gemiddeld meer voor bij blanken of wil je zeggen van niet?
Maar zelf hoe hard ik ook klink ben juist een peace full men JUIST omdat ik verschil wil maken in al die verderf, kijk meeste mensen zullen wel denken dat ik gek ben met me serieusze gedachtes en dit en dat maar ik ben helemaal niet voor de moderne wereld,
ik wil zelf nederland uit en niet omdat ik min volk zou haatten maar nee omdat god geen land wil zien zoals deze, en niet omdat het nederland is maar omdat we leven van gemisch gemanipuleerde natuur bijvoorbeeld, of door de zieke poltiek en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen, en dat is ook een van de redene waarom ik zeg voor mij is een blanke man niet snel een optie zegmaar. begrijp je? mijn man denkt bijne overan t zelfde over.
Jij bent toch antilliaans of suri? kan je goed engels kijk dan louis farrakhan op youtube een zwarte amerikaan een leider van islam die preken geeft voor de mensen,hij heeft echt heel veel onderwerpen en daarmee bedoel ik dus heel veel filmpjes. deze man is echt wijs. hij is ook een minister en hij verteld ook dingen over de overheid en hoe corrupt ze zijn en hoe ze alles doen om amerika aan de macht te houden, hij vertteld over slavernj over geloof over van alles. hij is zegmaar gekomen na martin luther king, malcom x enz.. als je dat kijkt dan begrijp je een beetje waar ik t over heb en dat is dus alles behave haat t is maar hoe je t bekijkt.
Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef MissSarah het volgende:
leuk iemand reageert..
nou nee zo zie ik t dus niet ik zeg wel ja dat ik buitelander verkies boven blank ras.. en ik bedoel niet perse de zwarte man.
en wat ik dus al zei nee, ik kies geen underdog maar dat komt omdat ik deze mensen in het algemeen niet als underdogs zie, en ze moeten zich zeker wel bewijzen, deze mensen zijn jaren door slavernij gegaan puur voor huidskeur, deze mensen hebben nooit geklaagd over hun harde werk en jij durft hen underdog te noemen? ik bedoel maaar zo zie je dat iedereen dingen anders bekijkt.. wel interresant en trouwens sorry voor me slechte nederlands ik typ snel en ik let hierbij niet echt op spelling wat me ook nie echt boeit zolang mensen het maar begrijpen hehe.
Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.quote:en wat ik ook zei ik ben gelovig en wat zie jij dan onder feministich want de zwarte man is wel degelijk feministich maar in welk opzicht zie jij dat? want ik heb t niet over modern.
ik geef je een tip van hoe ik dat zie op youtube kan je zoeken naar louis farrakhan hij is de leider van islam en het is een zwarte amerikaan. hij legt uit wat een man zou moeten betekenen voor een vrouw, dat vnd ik meer feminisme dan dat modnerne gezeik, dat vind ik goddeloos.
dus vertel maar, hoe zie jij feminisme?
en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens dat ze nooit geklaagd hebben over hun harde werk of dat ze puur vanwege hun huidskleur slaaf geworden zijn, ik neem in ieder geval aan dat je vriend niet zo oud is dat hij de slavernij nog heeft meegemaakt. Ik durf ze wel de underdog te noemen omdat iemand met een kleurtje toch altijd afwijkt van wat je verwacht - althans in Nederland. Als jij iemand je vriend voorstelt zal het in veel gevallen afwijken van het standaard-beeld dat ze misschien hebben van je. Als er een donkere advocaat zou zijn, een negroïde manager, een leidinggevende chinees, een Marokkaan als accountant. Allemaal mensen die afwijken van de norm, de norm die ik als blanke ben.
[.eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?.]
Feminisme vind ik een aspect dat blijkt uit wederzijds respect, het wegvallen van een traditionele rolverdeling. Een man die zich niet te mans voelt te koken, te strijken, schoon te maken desnoods. Die jouw carrière net zo belangrijk acht als het zijne. Eigen normen, die niet eens overeen hoeven te komen met eigen wensen, want ik beschouw mezelf als geemancipeerd maar met auto's vind ik het wel fijn wanneer ik daar meer over te vertellen heb, m'n vriendin neem ik niet mee naar voetbal, beleggen of bier drinken en ik zou het niet leuk vinden huisman te zijn en een vriendin te hebben die veel en veel meer verdient als ik. Maar in mijn omgeving, mijn ouders, mijn familie, zou niemand gek opkijken wanneer ik te kennen geef thuis te koken vanavond of als m'n meisje werkt. Iets wat bij sommige andere culturen nog wel eens anders is. Daar wordt je door je schoonmoeder apart genomen als meisje en vraagt ze je of je wel genoeg kookt omdat je vriend zo dun wordt.
Het gaat niet om respect of luiheid, ik vind het goed dat ze het doen, laat dat even duidelijk zijn, maar het is niet de norm, de meeste mensen verwachten niet dat een buitenlander een hoge functie heeft dus is het wennen voor ze, als jij vroeger je ouders een donkere jongen liet zien moesten ze ook wennen, terwijl een blanke jongen misschien net zo fout kon zijn, maar daar niet verbaasd op gereageerd werd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef MissSarah het volgende:
eeehmm. ja okeee jij noemt hen dus de underdog hierom ja ik begrijp het opzich wel maar wat is dan respect want als ze dit niet doen hoor je de politiek weer klagen oer luie buitelanders dus dan wees blij dat de accountant een mrrokaan is voordat jij of andere weer met mening kunnen gaan gooieen een hollandse en of blanke man is rijker.. eehm wat ik al zei de blanke man is ondanks dat net zo vrouwlijk als zijn vrouw zelf dus wie is dan de underdug?
Ik verschil daarin van mening met jou, maar dat geeft verder niet. Als mijn vriendin een lange dag op werk heeft kook ik iets te eten voor haar, dat is haar geluk onderhouden. In standaard situaties zou ik nog steeds de man zijn, hoewel misschien minder expliciet dan jij graag hebt in een huwelijk, met minder traditionele rollen, maar daarmee niet minder man of zij minder vrouw.quote:en hier wil ik zeggen.. wow er zijn wel dingen die ik met je eens ben.., maar over dat laatste eignelijk vind ik het heel normaal de vrouw is de gene die zorgt voor de MAN niet andersom, de man is hoofd van de vrouw de vrouw is hoofd van de kinderen, zo zeggen de ouden normen dat.de man is de geld brenger, de beschermer en nee hij bepaalt niet alles maar de vrouw vind ik ook moet alles overleggen met de man en de man heeft het recht om zijn vrouw te zeggen wat hij niet en wel wilt hebben. simpel is dat de man zijn taak is ook om de vrouw blij te houden en zeker over haar zelf, nou zie ik dat dat dat wel ontbreekt blank of zwart. dus dat is wel iets wat ik nogsteeds mis, maar de man is engels gezegd de maintainer of the women. dus ook van haar geluk enzovoorts en dat als de vrouw ziek is of te veel werkt ja vind ik het ook wel zo dat de man niet vies moewt zijn om even te koken en misschien schoonmaken maar dit moet in mijn ogen geen gewoonte zijn in de generatie want anders worden de mannen mietjes, wat ze al zijn hier in niederland.. hehe GEMIDDELD gezien en dat vind ik een beledeging voor de vrouw, alles behalve feminisme dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |