abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90088201
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 18-12-2010 17:58:43 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:46:03 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90088291
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef MissSarah het volgende:

[..]

NotYou, I Totally agree with you!
Eens met een persoonlijke en argumentatieloze reactie?
Dat is nogal een zwaktebod van jullie beiden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90088333
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 03:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Mijn waarheid is dat ik te vaak bevestigd ben in vooroordelen in mijn langer dan 19-jarig leven om nog zonder vooroordelen te zijn. Daarnaast is mijn waarheid dat veel van de zelfbenoemde 'onbevooroordeelden' hypocriet zijn en wel degelijk hun eigen verwachtingspatroon hebben bij nieuwe mensen. Ik stap niet zo snel af op iemand die stinkt, hoe leuk het innerlijk kan zijn. Een meisje met een hoofddoek bezigt een religie die mij niet aanstaat, hoe goed ze van binnen ook is, talloze atheistische meisjes waarvoor ongetwijfeld hetzelfde geldt. Evenzo een negroide man, komt weinig in mijn directe omgeving voor, geen familie, geen buurtbewoners, geen medestudenten, geen collega's en geen teamleden van een ander ras dan het blanke. Ik kom er eigenlijk alleen mee in aanraking op het station, de burger king, tijdens het uitgaan en in de stad. Dan zijn de contacten te vluchtig en de verschillen te groot om aan te pappen met een groep, waarvan ik qua uiterlijk al vrijwel zeker weet dat het mijn type niet is.

Iedereen verdient respect op basis van kwaliteiten en de dingen die ze doen, wanneer ik goed geholpen wordt bij de Burger King zal ik net zo dankbaar zijn voor een donkere bediende als een blanke, bij hetzelfde resultaat. Ik ga geen blanke bedienden voorop stellen en ook niet mijn houding tegenover een aardige neger veranderen als bij een aardige blanke. Maar wanneer een groep intimiderende negers, met een hiphop-uiterlijk, dito muziek, overdaad aan sieraden en een attitude die mij niet aanstaat langs loopt, hoef ik ze niet te 'respecteren' en ook geen contact te zoeken, want het zijn m'n types niet. Iedereen hier die de mond vol heeft dat ze geen onderscheidt maken, moet nog maar eens goed kijken hoe hij of zij reageert op een onbekende, blank of zwart. Jij bent toevallig vaak teleurgesteld door het blanke ras, dat kan, ik vaker door het negroïde, hoewel het aantal waarnemingen lager lag.
Ja nee je hoef geen contacgt met deze mensen te zoeken, sterker nog dat doe ik ook niet, maar niet omdat ik ze niet respecteer want dat doe ik wel, sommige mensen hun gedrag staat mij niet aan, maar ik respecteer hen alsnog, ik ben niet degene die mag zeggen dat deze mensen geen respect verdienen, ja veel mensen lopen langs hun met een negatieve gedachte, maar als je gewon is met die mensen ging praten en vragen , misschien zou je begrijpen waarom ze daar staan in hun dure kleding en sieraden , misschien moet je zowieso is achterkomen wat jongeren nou echt bedoelen met hun gedrag, of wat ze bedoelen maar niet kunnen uitten op een of andere manier, en net zoals de politiek zijn er te veel mensen die de straatjongeren van elk ras als "slecht" beoordelen, omdat wat jij ok al zegt, ten eerste lastig tdoen op straat, ten 2e hun kwaliteit ligt niet in de verwachtngen van deze politiek, ze zijn niet bezig met school of werk, maar wat is het probleem je zou is moeten weten waar ze WEL mee bezig zijn dus eigenlijk, GSbrder vind ik dat je ze wel respect moet gunnen maar nee je hoeft geen contact te zoeken, maar pur omdat hun uiterlijk.gedrag of what so ever wat je bedoelt jou niet aanstaat, ja daar kom je niet ver mee in het leven.
Ik heb een een en al blanke familie waarvan hun laten en doen mij ook niet aanstaat, maar ik hou van ze en ik zoek ook contact met ze , denk daar maar is over na.. gewoon blijven proberen , gewoon blijven praten en zoeken naar de redeen WAAROM hun gedachte zo zijn en waar kan je ze mee helpen?
pi_90088402
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Eens met een persoonlijke en argumentatieloze reactie?
Dat is nogal een zwaktebod van jullie beiden.
tja, ik begrijp wel waarom je dat zegt, maar ja stbabylon zal dan misschien wel aardig zijn dat weet ik trouwens ook niet maaar ik ben het toch eens met deze NotYou want waarom, hij is misschien niet zo aardig, maar wel duidelijk het is zo, ik kijk liever naar een neger dan naar de gemiddelde hollandse man met een bierbuik. ,ahum sorry hoor.
Maarja ik geef je gelijk dat het niet een subtiele maner is om dat te zeggen.
Maarja,, ik vind dat niet alleen NotYou maar iedereen hier zegt soms dingen waravan ik denk dat is niet zo een volwasse manier om te zeggen.
Maar ja zolang ze Direct zijn, ookal zijn ze onvolwassen, kan ik toch weten of ik het daar mee eens ben of niet.
pi_90088527
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef gogosweden het volgende:

HAHAHA kijk, ik heb respect dat je je mening zo duideljk uitspreekt, maar jah, ik begrijp totaal wel dat ze met negers willen "batsen" Want ten eerste: ze zien er beter uit, incl. hun gespierde lichaam in meeste gevallen, ten 2e ze weten beter hoe ze en vrouw moeten verleiden, ze zijn goed in hun bewegingen muziek en blabla, ten 3e ze hebben gewoon simpelweg MEEESTAL niet altijd maar MEESTAL een grotere .....******* jeweetwel ja dat dat jou niet aanstaat moet je dan zelf we? ten,by the way, ik heb ook een bruine vriend en ik heb er een kind mee, ga je nu ook kotsen? maar ik had me geen betere man kunnen wensen.,. in alle opzichten ahhahaha

[ Bericht 15% gewijzigd door Daniel1976 op 18-12-2010 17:59:30 ]
pi_90088797
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef MissSarah het volgende:

[..]

HAHAHA kijk, ik heb respect dat je je mening zo duideljk uitspreekt, maar jah, ik begrijp totaal wel dat ze met negers willen "batsen" Want ten eerste: ze zien er beter uit, incl. hun gespierde lichaam in meeste gevallen, ten 2e ze weten beter hoe ze en vrouw moeten verleiden, ze zijn goed in hun bewegingen muziek en blabla, ten 3e ze hebben gewoon simpelweg MEEESTAL niet altijd maar MEESTAL een grotere .....******* jeweetwel ja dat dat jou niet aanstaat moet je dan zelf we? ten,by the way, ik heb ook een bruine vriend en ik heb er een kind mee, ga je nu ook kotsen? maar ik had me geen betere man kunnen wensen.,. in alle opzichten ahhahaha
halfbloedjes, nog erger :') |:(
pi_90088813
je bent wel onzeker over jezelf trouwens. hoe je over negers praat
pi_90088844
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef MissSarah het volgende:
je bent wel onzeker over jezelf trouwens. hoe je over negers praat
true
pi_90088942
true? nou respect. eerlijk toegeven, en ik zou het raar vinden als een vrouw jou aardig vind. net als dat jij t raar vind dat vrouwen negers aardig vind + ik vind je antwoorden inhoudloos, je kan wel met racistiche opmerkinge gooien maar je verteld me niet waarom je negers zo erg vind of halfbloedjes, want je maakt mensen hier alleen maar boos mee, kom dan met een serieus argument
pi_90088999
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef MissSarah het volgende:
true? nou respect. eerlijk toegeven, en ik zou het raar vinden als een vrouw jou aardig vind. net als dat jij t raar vind dat vrouwen negers aardig vind + ik vind je antwoorden inhoudloos, je kan wel met racistiche opmerkinge gooien maar je verteld me niet waarom je negers zo erg vind of halfbloedjes, want je maakt mensen hier alleen maar boos mee, kom dan met een serieus argument
serieuze argument is dat die rassenmengelmoes uiteindelijk voor problemen gaat zorgen. wij europeanen zijn niet voor niets 1 evolutie verder dan die slapjanusen die in afrika zijn gebleven en niet op ontekkingsreis naar europa zijn gegaan.
pi_90089177
nou maak je mensen nog iets bozer, hahaa ondenkkingsreis ? fuck you,ons eigen blanke kutvolk heeft toen de tijd slaven gedwongen om mee te gaan naar ameikga, europa enz.. jij neomt dit ontdenkkkingsreis, en onze europeanen met hun evolutie verder gezeik ja dat verpest het juist, over 20 jaar willen ze vliegende treinen en what so ever, ik zie dat niet zitten hoor ze maken het vol robots, dat is een duivelse gemeenschap, dus ik ben het niet echt met je eens. kijk ik geef toe dat mengelmoessen vaak wel inderdaad problemen maken maar waarom zeik je dan over afrikanen in afrika als je uiteindelijk toch vind dat ze daar horen, ik vind dat al die afrikanen meer resect verdienen dan jij in 1 persoon, en al helemaal sorry hoor dat ik zo uitbarst, en ik heb toch respect dat je zo direct blijft, alleen het maakt me wel een beetje opvliegerig
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:24:36 #287
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90089291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef MissSarah het volgende:

[..]

Ja nee je hoef geen contacgt met deze mensen te zoeken, sterker nog dat doe ik ook niet, maar niet omdat ik ze niet respecteer want dat doe ik wel, sommige mensen hun gedrag staat mij niet aan, maar ik respecteer hen alsnog, ik ben niet degene die mag zeggen dat deze mensen geen respect verdienen, ja veel mensen lopen langs hun met een negatieve gedachte, maar als je gewon is met die mensen ging praten en vragen , misschien zou je begrijpen waarom ze daar staan in hun dure kleding en sieraden , misschien moet je zowieso is achterkomen wat jongeren nou echt bedoelen met hun gedrag, of wat ze bedoelen maar niet kunnen uitten op een of andere manier, en net zoals de politiek zijn er te veel mensen die de straatjongeren van elk ras als "slecht" beoordelen, omdat wat jij ok al zegt, ten eerste lastig tdoen op straat, ten 2e hun kwaliteit ligt niet in de verwachtngen van deze politiek, ze zijn niet bezig met school of werk, maar wat is het probleem je zou is moeten weten waar ze WEL mee bezig zijn dus eigenlijk, GSbrder vind ik dat je ze wel respect moet gunnen maar nee je hoeft geen contact te zoeken, maar pur omdat hun uiterlijk.gedrag of what so ever wat je bedoelt jou niet aanstaat, ja daar kom je niet ver mee in het leven.
Ik heb een een en al blanke familie waarvan hun laten en doen mij ook niet aanstaat, maar ik hou van ze en ik zoek ook contact met ze , denk daar maar is over na.. gewoon blijven proberen , gewoon blijven praten en zoeken naar de redeen WAAROM hun gedachte zo zijn en waar kan je ze mee helpen?
Ik begrijp niet helemaal goed waar jouw definitie van respect vandaan komt en wat het betekent wanneer je een groep werkloze negers 'respecteert', maar respect moet verdient worden door de daden die iemand doet. Knap van je dat je zo uitgebreid antwoord geeft, dat je eerlijk jouw argumenten tegenover de mijne durft te stellen, maar jij en ik leven in twee zulk verschillende leefwerelden dat ik je nooit zal kunnen begrijpen en vice versa waarschijnlijk.

Naief vind ik het wel wanneer je zegt dat je gewoon eens zou moeten gaan praten met deze kansloze jongeren, verslaafden, criminelen en imago-negers. Hoe vaak stap jij met je baby in een kinderwagen af op een blanke zakenman in pak, een kakker die met een attitude langsloopt of knoop je een praatje aan met een universitair docent? De verschillen zijn simpelweg te groot en ik denk dat de barriere voor hen om met mij te praten net zo groot is als voor mij om met hen te praten. Ik denk dat ik ver genoeg in mijn leven kom zonder deze mensen die 'niet in de verwachtingen liggen van de politiek', want mensen die mij verder helpen in dit leven zijn zij die iets toevoegen. Het kan dat zij blowen, dansen, sporten, uitgaan en meer dingen doen waar ik geen weet van heb, maar iemand die intellectueel mij niet bevredigd, die mij qua uiterlijke aantrekkingskracht mij niet aanspreekt is mijn tijd niet waard. Ik ben druk, mijn uren kosten geld en dan kan ik wel Moeder Theresa gaan uithangen en kijken wat deze jongeren dan wel beweegt, maar als ik niet word geslagen omdat ze me intimiderend vinden dan durven of kunnen ze niets zeggen omdat er al een taalverschil heerst.

Dat jij contact blijft zoeken met je blanke familie is nogal logisch, aangezien dit familie is, bloedverwanten, als ik donkere familie zou hebben zou ik ook met ze proberen te praten. Maar deze heb en ken ik niet. Niemand is zwart bij mij, moet ik dan een willekeurige donkere zwerver aanspreken? Op zoek gaan naar een donkere man of vrouw? Ik verschil teveel, jij zegt dat je een bruine vriend hebt en een kind en dat je niet beter had kunnen wensen, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk van je vriend een kind te maken bij een meisje, dus ik denk dat hij een verkeerde invloed op je heeft, hoe goed hij ook zou zijn. Een grotere lul, een gespierder lichaam en de kennis een vrouw te verleiden is nogal een schrale compensatie voor een achtergestelde positie waarin je vrouw en kind brengt, de lagere sociale status, de lagere welvaart en welzijn die je op den duur geniet en meer praktische problemen zoals discriminatie en inkomen. Ik neem van al die dingen aan dat jouw vriend gespierder en verleidelijker is dan ik ben, maar ik denk intelligenter te zijn, een meer analytische kijk te hebben op de wereld en waarschijnlijk een hoger inkomen, mede doordat ik geen vriendin bezwangert heb op haar 18e.
pi_90089315
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef MissSarah het volgende:
nou maak je mensen nog iets bozer, hahaa ondenkkingsreis ? fuck you,ons eigen blanke kutvolk heeft toen de tijd slaven gedwongen om mee te gaan naar ameikga, europa enz.. jij neomt dit ontdenkkkingsreis, en onze europeanen met hun evolutie verder gezeik ja dat verpest het juist, over 20 jaar willen ze vliegende treinen en what so ever, ik zie dat niet zitten hoor ze maken het vol robots, dat is een duivelse gemeenschap, dus ik ben het niet echt met je eens. kijk ik geef toe dat mengelmoessen vaak wel inderdaad problemen maken maar waarom zeik je dan over afrikanen in afrika als je uiteindelijk toch vind dat ze daar horen, ik vind dat al die afrikanen meer resect verdienen dan jij in 1 persoon, en al helemaal sorry hoor dat ik zo uitbarst, en ik heb toch respect dat je zo direct blijft, alleen het maakt me wel een beetje opvliegerig
ik heb het over het begin het moment dat de mensen een apart ras werd van de apen, dit gebeurde in afrika. Na een paar 100 000 jaar in afrika is een groep mensen naar europa vertrokken, en dat betekend dus dat die zich heel erg hebben moeten aanpassen. Die afrikanen hebben dat dus niet gedaan en zijn "behind" in de ontwikkeling,
maargoed, ik respecteer jou mening als de mijne ook word gerespecteerd. ik ben geen racist ofzo, voor mij is het alleen "onnatuurlijk"
pi_90089318
ik bespeur enige animositeit in dit topic
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:26:43 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90089351
Alsjeblieft, laat het niet op het niveau "negers zijn apen" komen, dat is belachelijk.
Gogosweden, je kan het inhoudelijk ook wel aan. MissSarah, laat je niet opjutten en laten we allemaal als volwassenen onze meningen tegenover de ander stellen.
pi_90089391
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef MissSarah het volgende:
Je klinkt een beetje als een afdankertje van de blanke man. Komt daar soms die aversie naar ons vandaan?
pi_90089475
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:28 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje als een afdankertje van de blanke man. Komt daar soms die aversie naar ons vandaan?
oke, nuchter heid nee ik haat blanke mensen helemaal niet ik ben er zelf een maar gogosweden maakte me even een beetje boos, sorry dat ik kutvolk zei dat maakt mij niet beter dan hij zelf zei , maar ja soms ben ik wel even boos ja om het blanke volk.. maar ik haat ze niet, ik ben er zelf een zoals ik al zei en ik hou toch evht van me familie bijvoorbeeld, ik heb blanke vrouwen en mannen gekend die me echt hebben geholpen in het leven dus nee ik haat ze niet maar de mentaliteit en houding van de gemiddelde blanke nee daaar sluit ik me niet graag bij aan.. sorry
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:32:03 #293
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90089495
Lichte toevoeging aan de geschiedsomschrijving van MissSarah;
dat negers als slaven werden gebruikt is niet enkel de schuld van ons Europeanen. Blanken hebben eeuwen lang andere blanken als slaven gehouden, denk aan de christenen ten tijde van de Romeinen en Afrikanen die andere Afrikanen als slaven hielden. Negers die wij op de boot naar Amerika zetten waren Hutu's en Tutsi's die door de ander gevangen genomen waren. Wij hebben als blanke niet veel meer gedaan dan de negroide business van slaven in de 15e en 16e eeuw geglobaliseerd en in Amerika op grote schaal ingevoerd. Robots en duivelse gemeenschap zijn niet de schuld van blanken, want naast blanke ingenieurs zijn hier ook de aziaten medeverantwoordelijk voor. Feitelijk zijn er zeer weinig zaken, behalve kennis van de jacht, de natuur, de dans en muziek, afkomstig van de zwarte gemeenschap. Als je kijkt naar de netto bijdragen is het meerendeel van wat hebt ontworpen door een blanke, dus respect voor ons ras is ook gepast. We hebben de hele wereld vooruitgang gebracht, zowel technologisch, intellectueel als economisch en politiek.
pi_90089559
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef GSbrder het volgende:
dat negers als slaven werden gebruikt is niet enkel de schuld van ons Europeanen. Blanken hebben eeuwen lang andere blanken als slaven gehouden, denk aan de christenen ten tijde van de Romeinen en Afrikanen die andere Afrikanen als slaven hielden. Negers die wij op de boot naar Amerika zetten waren Hutu's en Tutsi's die door de ander gevangen genomen waren. Wij hebben als blanke niet veel meer gedaan dan de negroide business van slaven in de 15e en 16e eeuw geglobaliseerd en in Amerika op grote schaal ingevoerd. Robots en duivelse gemeenschap zijn niet de schuld van blanken, want naast blanke ingenieurs zijn hier ook de aziaten medeverantwoordelijk voor. Feitelijk zijn er zeer weinig zaken, behalve kennis van de jacht, de natuur, de dans en muziek, afkomstig van de zwarte gemeenschap. Als je kijkt naar de netto bijdragen is het meerendeel van wat hebt ontworpen door een blanke, dus respect voor ons ras is ook gepast. We hebben de hele wereld vooruitgang gebracht, zowel technologisch, intellectueel als economisch en politiek.
helemaal mee eens, zo goed verwoord ook, baas _O_
pi_90090140
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal goed waar jouw definitie van respect vandaan komt en wat het betekent wanneer je een groep werkloze negers 'respecteert', maar respect moet verdient worden door de daden die iemand doet. Knap van je dat je zo uitgebreid antwoord geeft, dat je eerlijk jouw argumenten tegenover de mijne durft te stellen, maar jij en ik leven in twee zulk verschillende leefwerelden dat ik je nooit zal kunnen begrijpen en vice versa waarschijnlijk.

Naief vind ik het wel wanneer je zegt dat je gewoon eens zou moeten gaan praten met deze kansloze jongeren, verslaafden, criminelen en imago-negers. Hoe vaak stap jij met je baby in een kinderwagen af op een blanke zakenman in pak, een kakker die met een attitude langsloopt of knoop je een praatje aan met een universitair docent? De verschillen zijn simpelweg te groot en ik denk dat de barriere voor hen om met mij te praten net zo groot is als voor mij om met hen te praten. Ik denk dat ik ver genoeg in mijn leven kom zonder deze mensen die 'niet in de verwachtingen liggen van de politiek', want mensen die mij verder helpen in dit leven zijn zij die iets toevoegen. Het kan dat zij blowen, dansen, sporten, uitgaan en meer dingen doen waar ik geen weet van heb, maar iemand die intellectueel mij niet bevredigd, die mij qua uiterlijke aantrekkingskracht mij niet aanspreekt is mijn tijd niet waard. Ik ben druk, mijn uren kosten geld en dan kan ik wel Moeder Theresa gaan uithangen en kijken wat deze jongeren dan wel beweegt, maar als ik niet word geslagen omdat ze me intimiderend vinden dan durven of kunnen ze niets zeggen omdat er al een taalverschil heerst.

Dat jij contact blijft zoeken met je blanke familie is nogal logisch, aangezien dit familie is, bloedverwanten, als ik donkere familie zou hebben zou ik ook met ze proberen te praten. Maar deze heb en ken ik niet. Niemand is zwart bij mij, moet ik dan een willekeurige donkere zwerver aanspreken? Op zoek gaan naar een donkere man of vrouw? Ik verschil teveel, jij zegt dat je een bruine vriend hebt en een kind en dat je niet beter had kunnen wensen, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk van je vriend een kind te maken bij een meisje, dus ik denk dat hij een verkeerde invloed op je heeft, hoe goed hij ook zou zijn. Een grotere lul, een gespierder lichaam en de kennis een vrouw te verleiden is nogal een schrale compensatie voor een achtergestelde positie waarin je vrouw en kind brengt, de lagere sociale status, de lagere welvaart en welzijn die je op den duur geniet en meer praktische problemen zoals discriminatie en inkomen. Ik neem van al die dingen aan dat jouw vriend gespierder en verleidelijker is dan ik ben, maar ik denk intelligenter te zijn, een meer analytische kijk te hebben op de wereld en waarschijnlijk een hoger inkomen, mede doordat ik geen vriendin bezwangert heb op haar 18e.
Ja ten eerste wil ik ingaan op het feit dat ik begon over gespierde negers en shit, maar dat was dus niet de reden dat ik en mijn vriend bij elkaar zijn, want ik begon hierover puur om te zeggen wat fysiek de hollandse vrouw meer naar de negers toetrekt dan naar haar eige blanke man, het is nieuwsciherigeid voor die grotere lul en zo, maar dat was bij mij niet het geval, ik en mijn vriend vielen op elkara omdat we over dingen precies hetzelfde dachten, over de wereld, geloof, mensen enzovoorts, en seks kwam bij ons pas veeel later ik zei tegen hem dat ik geen seks wou tot het huwlijk, nou dat is m ook niet geworden maar het heft wel een lange tijd geduurd, dus seks was het niet dat mij bij hem bracht , en ten 2e hij is 23 jaar en is niet veel ouder, hij heeft totaal geen slechte invloed omdat wat ik al zei, we zijn het over de meeste dingen eens en daarom zijn we ook verliefd op elkar geworden in de 1e plaats. Maarja wel lief haha dat je je afvraagt of ie wle goed is voor me hihih. grapje/.. ahum

maar nu om inte gaan op kansloze jongeren, ik wil ff zeggen dat ik vroeger ook dan die kansloze jongeren was, ik blowde ik heb alleen in jeugdzorg tehuizen gezeten met me brutale mond en heb me school nooit afgemaakt, maar toch was ik niet kansloos, ik heb ooit met me cito toets havo gescoord dus slim genoeg voor school ben ik wel, ten 2e dat was allemaal vroeeger, heb nu me eige huisje, ben gestopt met roken en ben een goeie huisvrouw, ik lat me verleden achter me omdat ik beter wou worden,
Ook was mijn vader mijn hele leven lang een heroine verslaafde voor iedereen die weeet wat heroine is weet dat deze drug een van de meest verslavende is, mijn vader verkocht vroeger zelfs mijn driewieler om zijn shit te krijgen, maar hij is nu 2 en half jaar geleden totaal afgekickt en is weer op het goeie pad terwijl ik dacht dat het nooit zou goed komen,, ik heb gezien om je vooroordelen zelfs na 16 jaar terreur nog achter te houden, niemand is kansloos iedereen kan op het goeie pad komen als de wilskracht genoeg is, het kost alleen veel moeite als je alleen bijvoorbeeld straatleven kent omdat je eigen ouders je zo hebben geleerd.. begrijp je? ik begrijp toch heel goed waarom je zo denkt hoor over deze jongeren enzo, maar kijk ik heb dit allemaal meegemaakt anders was ik misschien ook niet zo open naar hen, die werkloze blowende schietende jongeren, maar ik wou ff zeggen dus dat deze jongeren waarschijnlijk als je goed naar hun achtergrond kijkt, naar hun familie kijtk en naar alles kijkt wat hun vormt dat je misscihen wel begrijpt waarom hun gedrag zo is daarom vind ik dat je hen wel respect moet gunnen, hoe moeilijk dat ook lijkt , hun hart is waarshijnlijk vertrapt en dat maakt niet goed wat ze doen nee, maar het kost wel exxtra moeite voor hun om weer het licht te zien zegmaar, ze denken dat hoe aardig je ook bent het toch nooit goed genoeg is, zo dacht ik ooit ook dus ik werd een vervelende hangjongeren, dat is nu gelukkig voorbij.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef GSbrder het volgende:
Alsjeblieft, laat het niet op het niveau "negers zijn apen" komen, dat is belachelijk.
Gogosweden, je kan het inhoudelijk ook wel aan. MissSarah, laat je niet opjutten en laten we allemaal als volwassenen onze meningen tegenover de ander stellen.
Ja dankjewel ik laat me ok niet opjutten omdat ik te veel geloof heb ik god en ik geloof helemaal niet in die hele apen theorie ik geloof dat alle mensen van god komen en niet anders.. dankjewel ik zou volwassen reageren

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Ja hier zijn veel dingen de waarheid, ik vind het wel een duivelse gemeenschap enzo maar ik weet dat china en grote andere landen hier groot aan mee werken, ja blanken zijn hoog opgeleidde mensen en ze verdienen respect voor hun brein , daar ben ik het mee eens echt waar
maar ze misbruiken vaak hun wijsheid om er macht mee te creeren dat is wat mij teleursteld begrijp je?
pi_90090160
hahaha zo dat was ff weer een laange speach
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:56:01 #297
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90090227
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:25 schreef gogosweden het volgende:
ik heb het over het begin het moment dat de mensen een apart ras werd van de apen, dit gebeurde in afrika. Na een paar 100 000 jaar in afrika is een groep mensen naar europa vertrokken, en dat betekend dus dat die zich heel erg hebben moeten aanpassen. Die afrikanen hebben dat dus niet gedaan en zijn "behind" in de ontwikkeling,
maargoed, ik respecteer jou mening als de mijne ook word gerespecteerd. ik ben geen racist ofzo, voor mij is het alleen "onnatuurlijk"
Je bent wel een rasist en je lult poep.
De apen en wij hebben dezelfde voorouders.
Als je ook maar het kleinste stukje van evolutie hebt begrepen dan weet je heel de rassentheorie echt belachelijke onzin is. Dus misbruik geen dingen die je niet begrijpt.
Lees dit boek eens: http://www.amazon.com/Anc(...)lution/dp/0618005838

[ Bericht 7% gewijzigd door Daniel1976 op 18-12-2010 18:03:14 ]
pi_90090753
GSbrder, hoe dan ook we zijn het niet echt eens over de meeste dingen maar k heb wel respect dat je aardig blijft.. sommige mensen hebbe daar moeite mee :*
pi_90090934
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Je bent wel een rasist en je lult poep.
De apen en wij hebben dezelfde voorouders.
Als je ook maar het kleinste stukje van evolutie hebt begrepen dan weet je heel de rassentheorie echt belachelijke onzin is. Dus misbruik geen dingen die je niet begrijpt.
Lees dit boek eens: http://www.amazon.com/Anc(...)lution/dp/0618005838
ik bedoel alleen maar te zeggen dat de afrikanen in afrika zijn gebleven en de europeanen zijn vertrokken waardoor ze meer kennis /andere huidskleur enz hebben gekregen (oorzaak gevolg gedoe) en dat, volgens mijn opinie dus de afrikanen nog 1 stap "achter" op de ontwikkeling
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:20:08 #300
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_90091094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:15 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik bedoel alleen maar te zeggen dat de afrikanen in afrika zijn gebleven en de europeanen zijn vertrokken waardoor ze meer kennis /andere huidskleur enz hebben gekregen (oorzaak gevolg gedoe) en dat, volgens mijn opinie dus de afrikanen nog 1 stap "achter" op de ontwikkeling
met afrika gaat het beter dan de meeste denken, ik neem het je niet kwalijk het niews/media etc laat alleen afrika zien met zielige kindjes met vliegjes rond hun mond, strohutten (die bestaan zowat niet meer daar :') ) en oorlogen. Leuk dat jer óók in trapt
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')