quote:Op donderdag 4 november 2010 15:33 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe. Nou, zag er best leuk uit in 't uniform hoor!
Ik sta versteldquote:Op donderdag 4 november 2010 17:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik mocht op iemands rug langs de leeuwen.
Ik ook niet!quote:
En dat is nog braaf.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Hadden we maar een foto van Lezzer. Dan kon ik d'r hoofd op de koningin photoshoppen en in de beginpost zetten.
Ah, je ziet het zelf ookquote:Op donderdag 4 november 2010 17:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Jaja, ik word niet alleen in mijn dromen getild.
Wel hoorquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:15 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb echt een rare dag vandaag!
Ik werd uitgescholden door een kamper![]()
.
Er was iemand die bij de aanblik van het getal op de bagageweegschaal zo schrok, dat de zweetdruppels spontaan op mijn balie gutsten.![]()
Ik ben 3 keer op- en neer gereden naar Schiphol, omdat ik telkens iets vergat.
Ik zag een mevrouw uitparkeren, die haar trekhaak vol in een busje achter haar ramde; zat ze vast.
Ook zag ik een vrachtwagen langs de weg die totaal in de hens stond! De HELE stad meurde naar brand.
En in de bus zat een Italiaanse toerist naast me op de bank, die plotseling heul hard begon te kotsen.Again. In uniform kan je dan natuurlijk niet stoicijns naar buiten blijven staren, dus ik heb de man getroost en geholpen
.
Ten slotte kapte de bus er ook nog eens mee, waardoor we allemaal naar een andere moesten. Arme kotsman.
De dierentuin is er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |