quote:Op donderdag 4 november 2010 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee is een haarnetje niks voor jou
Ik zou me ook de vinkentering schrikken als mijn vrouw ineens naar filmpjes van blote piemels zat te kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Had het gelezen ja. Ik snap best dat dat meisje niet zit te springen om een vriend die misschien homo is. Niet zeker natuurlijk, maar toch. Ik zou daar in haar geval wel van schrikken ja!
Ik heb het lekker gezienquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef lezzer het volgende:
Ik word echt steeds benieuwder naar Qebbel in d'r pakje
Ik wil ook zien! D:quote:
Ja ja, ik heb ook een broek!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:51 schreef lezzer het volgende:
Trouwens, op de terugweg van Alicante had mevrouw de pursert een broek aan. Kan dat tegenwoordig?
Ik zou daar niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef lezzer het volgende:
Ik zou me ook de vinkentering schrikken als mijn vrouw ineens naar filmpjes van blote piemels zat te kijken.
Tja, nu staat ie er alweer opquote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
Ben je gek, zo dringend is het allemaal niet hoor
Wat ik wel vreemd vind, is dat we nooit een verslag van Brittie gehad hebben...
Ook niet als je in de jaren dat je samen bent geen enkele aanleiding hebt gezien dat zij daar belangstelling voor zou hebben?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar niet van wakker liggen.
ik moet crosstraineren daarom. En van mijn lezzeraccount vrienden is echt nooit iemand onlinequote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, nu staat ie er alweer opJe bent niet online
Dat zou kunnen schelen. Maar dat heb ik denk ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef lezzer het volgende:
Ook niet als je in de jaren dat je samen bent geen enkele aanleiding hebt gezien dat zij daar belangstelling voor zou hebben?
Dan weet ik het niet meer hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik moet crosstraineren daarom. En van mijn lezzeraccount vrienden is echt nooit iemand online
Dus daarom heb ik altijd mijn andere account aan.
Daarom zeg ik ook dat ík me de vinkentering zou schrikken hè, niet jijquote:Op donderdag 4 november 2010 13:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou kunnen schelen. Maar dat heb ik denk ik nog nooit meegemaakt.
Hehe. Nou, zag er best leuk uit in 't uniform hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
Ben je gek, zo dringend is het allemaal niet hoor
Wat ik wel vreemd vind, is dat we nooit een verslag van Brittie gehad hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |