Ook uit een plastic voertrog zijn noodles lekker.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef lezzer het volgende:
Ik eet noodles. Maar wel uit een heel sjiek bakje
Ja, geen idee eigenlijk. Een soort van meetingachtig hangen. Er was een opblaaszwembad volgens mij. Jij was er uiteindelijk wel trouwens. Met vrouw en zwanger.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Wat gingen jullie doen? waar ik dus niet kwam opdagen
Volgens mij heb ik het gevonden, maar aarggh wat baal ik daar van. Ik weet ook niet hoe er aan kom eigenlijkquote:En je moet in excel even je printbereik aanpassen dan.
Nee ik bedoel, er stond standaard ingesteld dat hij het document 100 keer moest printen. Dus, ik zat niet op te letten en klik op "afdrukken" zonder die 100 te veranderen naar 1.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Ergens opmaak oid doorgetrokken? Dan print ie vanzelf door. Excel 2010 doet dat niet meer, daar houdt het gewoon op als er geen gegevens meer zijn.
Over verspilling gesprokenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Ooohh.
Heb je wel meteen een leuk behangetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |