Hoe kom je DAAR nou terecht? Ja, met het vliegtuig, maar...quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Shanghai!![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, daar had ik niet op gerekend
How cool!
Via een reisorganisatie. Vorig jaar zijn we met hen naar Beijing geweest, dit jaar hebben ze Shanghai in de aanbieding! Supercool!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kom je DAAR nou terecht? Ja, met het vliegtuig, maar...
Veel homovrouwtjes zijn ontzettend burgerlijk, zeker vergeleken bij homomannetjes. En vrouwen zijn sowieso vaak minder van het stappen dan mannen. Pottenkroegen zijn dan ook een stuk minder rendabel dan homokroegen en in gemengte tenten wordt het grote geld meestal aan de mannen verdiend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Qebbel het volgende:
Ja, maar er zijn ook heel veel meer homocafe's, tijdschriften, activiteiten, belangenpersonen, etc. Kan me niet voorstellen dat lesbiennes die behoeften minder hebben.
Ik geloof niet dat dat de enige reden is. Maar dat was misschien al wel aan mijn eerdere posts af te lezen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef lezzer het volgende:
Er zijn meer dingen voor homo's omdat mannen simpelweg vaker meer geld te besteden hebben.
Ooohquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi, daar was ik weer. Het was wederom gezellig in Utrecht
Ja. Dat was keigrappig.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Maar de echt onderscheidende vraag: wegen ze nog met gewichtjes?
Ik heb geen hamer maar wel een paar soldatenkistjes waar je heul hard mee kunt schoppen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja trouwens, door projecthoer heb ik nou een 3,3 voor mijn eindproject van dit vak.![]()
Mag ik iemands hamer lenen?
Kistjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen hamer maar wel een paar soldatenkistjes waar je heul hard mee kunt schoppen.
Kom je ze kussen?quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef Addictionnz het volgende:
als je van soldatenkistjes een schop krijgt doet dat echt HEULL pijn
Heb je niet meer aan een cirkelzaag?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja trouwens, door projecthoer heb ik nou een 3,3 voor mijn eindproject van dit vak.![]()
Mag ik iemands hamer lenen?
XD.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:mijn moeder kwam me een nachtzoen geven: "Je prikt!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |