Pann?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Haha, nee! Maar je zag beelden van een overduidelijk lesbofeestje. Dus vroeg me af waar ze geweest is dan.
holebi.infoquote:SIN, Bridget Maasland
Aanvullend op het schouw- en vrouw spel, zal niemand minder dan Bridget Maasland een karakteristieke draai geven aan al het lekker dat SIN vanavond te bieden heeft. Voor haar nieuwe tv programma Hoe vind ik een vent? gaat zij op zoek naar haar grote liefde en tijdens SIN verlegt ze haar eigen grenzen door álles uit te proberenWil jij hier absoluut getuige van zijn en lijkt het je stiekem wel wat om op televisie te komen? Mis deze SIN editie dan vooral niet! Overigens worden alleen meiden geïnterviewd en gefilmd die dat zelf willen. Het is dus geen SIN als dansen of daten jouw enige zonde is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat gerucht dat hij het met elke vrouw zo'n beetje doet die met hem op reis gaat niet echt voor 'm spreken eigenlijk.
Van de andere kant doen die meiden dat dan ook...Oh dat zou ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang je daar eerlijk over bent..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
In All Stars tongt hij dan ook met z'n vriend, terwijl z'n moeder voor 'm zingt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef wonderer het volgende:
Johnny de Mol durfde wel een nicht te spelen in All Stars dus dan krijgt ie van mij al bonuspunten
Shanghai!quote:
Yum! Ik zit aan de pepernotenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
ik verlies mij volledig aan
[ afbeelding ]
Iets hormonaals denk ik...
Ok, daar had ik niet op gerekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Shanghai!![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |