Ja, als ik er met mijn vingers aan zit wel, jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
XD.
Voel je jezelf ook prikken eik?
Nuh-uh, mijn! Ze passen jou toch niet, je hebt vast hele kleine poezelige voetjes.quote:
Maat 42.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef wonderer het volgende:
Nuh-uh, mijn! Ze passen jou toch niet, je hebt vast hele kleine poezelige voetjes.
Oh, shit. *verstopt kisten*quote:
Ik slaap naakt hoor! *wanhopig waarschuw*quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zal ik even 's nachts langs komen?
Mannen-naakt vind ik niet interessant, dus dat zal ik gewoon negeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik slaap naakt hoor! *wanhopig waarschuw*
Maar... maar...quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mannen-naakt vind ik niet interessant, dus dat zal ik gewoon negeren.
Oh ja, ook een goed punt. Straks komt er van slapen weer niks en ik moet morgen NOG vroeger op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Wil je liever wel interessant gevonden worden door de kistjesdief?
Onvoorstelbaar...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oja trouwens, door projecthoer heb ik nou een 3,3 voor mijn eindproject van dit vak.![]()
Mag ik iemands hamer lenen?
Tsja, ik word niet opeens hetero. Of wel. Misschien word ik spontaan verliefd op je naakte lichaam met dat lichte borsthaar.quote:
Tsja. Het vervelendste is dat ik nu een herkansing moet doen met hetzelfde vrouwtje. Ik denk dat ik morgen in een keer het hele project verander, zodat ik niet van haar afhankelijk ben.quote:
Ik ben ook woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, ik word niet opeens hetero. Of wel. Misschien word ik spontaan verliefd op je naakte lichaam met dat lichte borsthaar.![]()
![]()
Ik heb trouwens ook nog gasmaskers nodig, dus als je die hebt.![]()
Ook stom.quote:[..]
Tsja. Het vervelendste is dat ik nu een herkansing moet doen met hetzelfde vrouwtje. Ik denk dat ik morgen in een keer het hele project verander, zodat ik niet van haar afhankelijk ben.
Heus wel. Gewoon doen alsof iemand je kisten heeft gepikt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Buh. Nou moet ik toch een boos mailtje sturen, maar dat kan ik dus niet.
Wat?! Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heus wel. Gewoon doen alsof iemand je kisten heeft gepikt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
* Bakfiets. kijkt Bassie en Adriaan op RTL uitzending gemist
Jammer dat het de Reis door Europa is en de laatste aflevering nog niet online staat, maar anders...
quote:
TOen deze serie werd uitgezonden, was je nog niet geboren, dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als Bassie&Adriaan uit mijn jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |