Jou mening kan ons in elk geval geen bal schelenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef DroogDok het volgende:
Er komen per jaar meer dan 300 mensen om in het verkeer, zolang het niet iemand is die ik ken kan het me weinig schelen.
Krijgen we nu voor elk van deze 300 mensen een topic in NWS?
Volgens diverse nieuwssites waren het idd Polen.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:20 schreef Roellie80 het volgende:
busje met (of polen of scholieren) frontaal op een tractor geknald.
Het NOS en RTL journaal openen er mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef DroogDok het volgende:
Er komen per jaar meer dan 300 mensen om in het verkeer, zolang het niet iemand is die ik ken kan het me weinig schelen.
Vreselijk.quote:
de ver-hart-van-nederlandisering van de journalistiekquote:Op woensdag 3 november 2010 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het NOS en RTL journaal openen er mee.
Vandaar mijn topic.
Lees het dan niet, Natte.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef DroogDok het volgende:
Damnquote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef Piles het volgende:
http://twitpic.com/33gue8
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/03/binnenland/zwaargewonden_na_busongeluk_flevoland.xml
Ik lees alle Tong80 topics.quote:
JouW mening ons gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2010 08:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Jou mening kan ons in elk geval geen bal schelen
quote:De precieze toedracht van het ongeluk is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de klap enorm is geweest en dat het ongeluk waarschijnlijk met grote snelheid heeft plaatsgevonden. De tractor ligt in de berm met een kapot wiel en het busje heeft een totaal vernielde voorkant.
Uit de enorme bandensporen door de berm zou af te leiden zijn dat er mogelijk sprake is geweest van een mislukte inhaalmanoeuvre.
De bestuurder van de tractor werd bij het ongeluk uit zijn voertuig gelanceerd en kwam onder de tractor terecht. Hij is één van de tien zwaargewonden.
Realistischquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef Fireblast het volgende:
heerlijk objectief en terughoudend allemaal
Dat ding is geloof ik omgeslagen en tractors hebben over het algemeen geen gordels....quote:Op woensdag 3 november 2010 10:18 schreef CartWOman het volgende:
De bestuurder van de tractor werd bij het ongeluk uit zijn voertuig gelanceerd en kwam onder de tractor terecht
Hoe kan dat??
In tegenstelling tot een auto heeft een tractor geen veiligheidsgordels, en de wielen steken uit. Op de foto lijkt het ook alsof de tractor omgeslagen is.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:18 schreef CartWOman het volgende:
De bestuurder van de tractor werd bij het ongeluk uit zijn voertuig gelanceerd en kwam onder de tractor terecht
Hoe kan dat??
Ik zal niet ontkennen dat er genoeg 16-jarigen op een tractor zitten die zich onverantwoordelijk gedragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:09 schreef ShaoliN het volgende:
Die kut tractors zijn levensgevaarlijk. De bagger die ze achterlaten op de wegen in de polder. De achterlijke breedte en lengte van de combinaties die ze de weg op sturen. Zonder verlichting de weg op in het donker. Jonge kereltjes die denken dat ze straaljagerpiloot zijn in zo'n ding. Ik heb het allemaal wel voorbij zien komen afgelopen weken. Vragen om ellende.
Triest zo'n post.quote:
Vooroordelen zijn inderdaad alleen op zijn plaats als het Marokkanen betreft.quote:
Volgens mij hebben boeren tijdens de bietencampagne etc, wat altijd veel rommel geeft en nu bezig is, wel de plicht om de wegen schoon te houden. In de gemeente waar mijn vader werkt (bij die gemeente) controleren ze daar wel eens op.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:33 schreef Wokkel het volgende:
Moet gezegd worden dat ShaoliN wel een punt heeft. Die plattelandswegen in Flevoland liggen vol met gladde klei waar niet normaal overheen te rijden valt, laat staan dat je er fatsoenlijk op kan remmen. Die trekkers met tig pk's die eroverheen denderen in het donker en in de mist...geen goede combinatie.
Zo zal het wel zijn gegaan, en daarom vind ik het lanceer-gedeelte zo vreemd. Ach, sensatie hè?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ding is geloof ik omgeslagen en tractors hebben over het algemeen geen gordels....
Dit levert geen files op, over deze weg gaat bijna geen verkeer en er zijn diverse uitwijkmogelijkheden. Files in Flevoland heb je eigenlijk alleen maar bij de verbindingen met het vaste land. Ik ken deze weg zelf behoorlijk goed en ik vermoed dat de Polen niet goed hebben opgelet, hoewel deze weg niet verlicht is is het overzicht erg goed want het is gewoon een lange rechte weg. In de oogsttijd ligt ze wel onder een laag polderklei, dus je moet niet denken dat je even je ankers uit kan gooien, dus matig je snelheid! Iedere inwoner van Flevoland weet dat je rekenschap met landbouwvoertuigen moet houden.quote:
"...verbindingen met het vaste land..."quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dit levert geen files op, over deze weg gaat bijna geen verkeer en er zijn diverse uitwijkmogelijkheden. Files in Flevoland heb je eigenlijk alleen maar bij de verbindingen met het vaste land. Ik ken deze weg zelf behoorlijk goed en ik vermoed dat de Polen niet goed hebben opgelet, hoewel deze weg niet verlicht is is het overzicht erg goed want het is gewoon een lange rechte weg. In de oogsttijd ligt ze wel onder een laag polderklei, dus je moet niet denken dat je even je ankers uit kan gooien, dus matig je snelheid! Iedere inwoner van Flevoland weet dat je rekenschap met landbouwvoertuigen moet houden.
Kijk eens op de kaart dan? Het is omringt door water en je kan enkel via bruggen het vaste land bereiken.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef woid het volgende:
alsof die saaie kale polder een eiland is...
Laatste keer dat ik er overheen reed was zo'n 2 weken terug en toen vond ik hem aardig modderig, maar goed... het kan zijn dat er reeds gereinigd was. Daarnaast waren er netjes waarschuwingsborden geplaatst. Ik ben het met je eens dat er een hoop automobilisten rondrijden met kamikaze neigingen, het gaat heel vaak 'net goed'quote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef Gibeon het volgende:
Een klasgenoot van me heeft vanochtend nog over die weg gereden met eenzelfde combinatie van trekker en aanhanger. De weg was op dat moment mooi schoon en van veel bagger was geen sprake. Daar word rond deze tijd zwaar op gecontroleerd, en terecht.
Maar ik sluit me aan bij een voorgaande poster in dit topic, met het rijgedrag van vele automobilisten is het een wonder dat dit soort ongelukken niet dagelijks voorkomen. Onverantwoord inhalen staat met stipt op 1.
polder grapjas...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart dan? Het is omringt door water en je kan enkel via bruggen het vaste land bereiken.
definitie eiland
Het is slecht gesteld met de vaderlandse kennis bij sommige fokkers
dan is europa ook een eilandquote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kijk eens op de kaart dan? Het is omringt door water en je kan enkel via bruggen het vaste land bereiken.
definitie eiland
Het is slecht gesteld met de vaderlandse kennis bij sommige fokkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |