Nee, niets aan gedaan. Maar hij wordt wel erg lang nu, begint te irriterenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:40 schreef Dastan het volgende:
Heb je het ook niet bijgewerkt?
Ziet er wel tof uit eigenlijk, houd het zo.
Zo had ik het twee weken geleden ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok, hij gaat er vanavond af, maar dit is dus het gevolg van meer dan een maand novemberbaardgroei:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat je zo oud was...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok, hij gaat er vanavond af, maar dit is dus het gevolg van meer dan een maand novemberbaardgroei:
[ afbeelding ]
Hoe ziet het er bij jou nu uit dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo had ik het twee weken geleden ook. Ziet er vrij tof uit. Als ik jou was zou ik het houden en alleen je hals scheren. Dat is het irritantst.
Ik was twee weken eerder begonnen, dus het is er weer twee weken af. Over twee weken ga ik weer een maandje, doe dan wel een update in een of ander topic.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ziet het er bij jou nu uit dan?
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef Stuart het volgende:
Dat is helemaal niet het idee achter Movember. Een snor laten staan is voldoende hoor
En vanavond kan het er trouwens weer af
Overigens heb ik niet meegedaan. Heb niet zo'n stoere baardgroei![]()
Ik geloof het ook, sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar.
Ow je laat 'm om de maand een maand groeien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik was twee weken eerder begonnen, dus het is er weer twee weken af. Over twee weken ga ik weer een maandje, doe dan wel een update in een of ander topic.
Maar het ongeveer hetzelfde als bij jou. Wel minder op de wangen maar de rest is dan weer een stuk dichter qua groei.
Waarom is dat vies?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef NBT het volgende:
Nee...![]()
Deze gaat over NERGENS scheren, stelletje smeerlappen!
Steve Jobs himself!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat oneerlijk, meer haar onder je hoofd dan erop.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je dan cool bentquote:Op maandag 7 november 2011 08:46 schreef polariteit het volgende:
en waarom zou ik me in november niet scheren?
Compensatie hè?quote:Op maandag 7 november 2011 09:08 schreef DonJoris het volgende:
[..]
Wat oneerlijk, meer haar onder je hoofd dan erop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |