ik ook zoietsquote:Op woensdag 3 november 2010 01:08 schreef Lo-Fi het volgende:
Het interesseert me geen fuck wat derden er van vinden. Ik scheer me net zoals alle andere maanden 1x in de 3/4 weken.
Ik had geen idee dat het van 4Chan was. Ik vond het persoonlijk wel een leuk initiatief. Baardenhatert.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:07 schreef R2cksson het volgende:
Mijn god, kan 4chan op 4chan blijven? Dankje.
het is ook geen 4Chan, don't worryquote:Op woensdag 3 november 2010 01:09 schreef Kaasje. het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het van 4Chan was. Ik vond het persoonlijk wel een leuk initiatief. Baardenhatert.
quote:Op woensdag 3 november 2010 01:14 schreef MASD het volgende:
Ik zit er al twee weken in. Tegen de tijd dat november afloopt kan ik mijn mond niet meer vinden.
doe je het vaker als ikquote:Op woensdag 3 november 2010 01:22 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik scheer me zo'n 15 keer per jaar en verder doe ik niets aan m'n baardgroei. Ook bijwerken vind ik onzinnig.
quote:Op woensdag 3 november 2010 01:25 schreef MASD het volgende:
Ik verwacht in november geen werk of seks te vinden/hebben dus ik doe mee.
Baard en moddenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat die baard of modden?
Nog een ex mod
Ja kom op! Waarom zou je in vredes naam jezelf vrijwillig niet scheren...quote:
Omdat:quote:Op woensdag 3 november 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja kom op! Waarom zou je in vredes naam jezelf vrijwillig niet scheren...
het woordje "NERGENS" in de OP doet dit topic de das om!
quote:Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef remlof het volgende:
Ja want deze gaat over baarden en die andere over snorren
Dat is nog precies op tijd danquote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik me een maand niet scheer dan lijk ik op Sinterklaas.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
Ik heb me nu al meer dan 30 dagen niet geschoren en mijn baard is nu echt wel behoorlijk.
Wel lekker warm met die kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:53 schreef Teal het volgende:
Ik heb de hele maand me oksels niet geschorenZoiezoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En je balhaarquote:Op woensdag 3 november 2010 01:13 schreef remlof het volgende:
Ik heb me nog niet geschoren in november. Maar de hele maand het niet doen ga ik niet halen denk ik
Ow ok, hij gaat er vanavond af, maar dit is dus het gevolg van meer dan een maand novemberbaardgroei:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |