abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88216822
Ik zag dat er nog geen topic voor was, dus bij deze.

quote:
Movember is an annual month-long event involving the growing of moustaches during the month of November.

Since 2004, the Movember Foundation charity has run Movember events to raise awareness and funds for men's health issues, such as prostate cancer and depression, in Australia and New Zealand. In 2007, events were launched in Ireland, Canada, Spain, the United Kingdom, and the United States.

http://www.movember.com

At the start of Movember guys register with a clean shaven face. The Movember participants known as Mo Bros then have the remainder of the month to grow and groom their Moosh and along the way raise awareness and funds for men's health issues - specifically prostate cancer

Use this topic to post pictures of your filthy lip warmers and keep us up to date on how much of a pleb you look like.

Voor alle Mo Bros en Sistas van vorig jaar, welkom terug! En voor nieuwe bezoekers, Welkom bij Movember Nederland… het thuisfront van de Nederlandse Mo!

Wat doen wij? Kort gezegd, gaat Movember erom plezier te hebben en ondertussen goed te doen. Het gaat om de terugkeer van de snor als stijlicoon, terwijl we het bewustzijn van gezondheid en welzijn van mannen vergroten en specifiek geld inzamelen voor prostaatkankeronderzoek.

Waarom doen wij dit?
Hoe we er ook naar kijken, mannen zijn veel minder bezig met hun gezondheid dan vrouwen
De gemiddelde levensverwachting van mannen is ongeveer vijf jaar korter dan van vrouwen
Mannen hebben de neiging hun kop in het zand te steken en stappen niet snel naar de dokter als ze ziek zijn of voor een standaard medische check - deze houding ontneemt hen de kans om veelvoorkomende ziektes te ontdekken en voorkomen

En waarom richten wij ons op prostaatkanker?
1 op de 10 mannen krijgt prostaatkanker
Prostaatkanker is de meest voorkomende vorm van kanker onder Nederlandse mannen
Dit jaar krijgen 9500 Nederlandse mannen de diagnose prostaatkanker
Onderzoek leidt tot betere overlevingskansen

Vorig jaar was Movember’s eerste officiële jaar in Nederland! Meer dan 950 Nederlandse Mo Bros & Sistas zamelden ruim ¤45.000 in voor het Nederlands Kanker Instituut – Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis (NKI-AVL), waar het geld specifiek gebruikt werd voor onderzoek naar prostaatkanker. Een fantastisch resultaat voor het eerste jaar!

Met dat succes nog vers in het geheugen wordt 2010 nog beter en mooier! Niet alleen hebben we allerlei leuke evenementen en activiteiten in de planning staan, we bieden ook indrukwekkende prijzen aan namens onze partners. Als je wilt weten wat we voor je in petto hebben en op de hoogte wilt blijven van al het nieuws, dan raden we je aan ons hoofdkwartier te bezoeken via de ‘Movember Netherlands’ facebook pagina.

Wil je deel uitmaken van al het Movember rumoer, volg dan deze stappen:
Registreer jezelf op deze Nederlandse pagina van nl.movember.com.
Vervolgens sturen we je een email waarin staat hoe je een eigen Mo webpagina kunt aanmaken voor jezelf of je team. Op deze pagina kunnen vrienden en supporters geld doneren en kun je zien hoeveel geld je Mo heeft opgeleverd.
Probeer voor de resterende maand zoveel mogelijk Mo Bros & Sistas te werven. Ze kunnen je team versterken, hun eigen team starten of gewoon zelf meedoen.
Begin 1 november gladgeschoren! Probeer gedurende de maand Movember zoveel mogelijk geld in te zamelen terwijl je je Mo laat groeien en bloeien volgens de Mo Bro regels
Als de Mo zijn intrede heeft gedaan kun je hem delen met de wereld door een tussentijds evenement te organiseren om geld in te zamelen. Organiseer een reisje naar de kapper, geef een Mo feestje of bak koekjes om op je werk te verkopen. Je mag zelf weten wat je wilt doen – het is jouw Movember!
Geef aan het einde van de maand een groot Mo feest op je werk of in een café, om het einde van je reis door de maand Movember te vieren. Of sluit aan bij de andere Mo Bros & Sistas op de Gala Parté.

Als je nog vragen hebt, meer informatie wilt ontvangen of wilt weten hoe jouw organisatie mee kan doen, neem gerust contact met ons op via netherlands@movember.com

Wij wensen je veel plezier en al het beste op je Movember avontuur!
De Mo Bros & Sistas van het Movember Nederland Team
http://nl.movember.com/

Ik doe mee voor de grap vooral. Dus heren, doe ook mee om wat voor reden dan ook.
Vergeet geen voor-na foto ook ;)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88216959
Oh en je hoeft je uiteraard niet speciaal (mag wel natuurlijk) in te schrijven op de site. Gewoon hier aanmelden is ook genoeg vind ik.
pi_88217067
Haar laten groeien om mensen op te roepen tot hulp / nadenken gericht naar prostaatkankeronderzoek. Ik snap de link niet.
pi_88217138
dit wordt echt een wereldwijde snorrenrevolutie volgens mij
pi_88217282
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef boyv het volgende:
Haar laten groeien om mensen op te roepen tot hulp / nadenken gericht naar prostaatkankeronderzoek. Ik snap de link niet.
Het is een symbool/uiting he, net zoals vrouwen die een pink ribbon dragen.
pi_88217400
hmm, mss wel leuk :D
eens denken of ik meedoe :P
niet meer
pi_88217994
Ik doe mee! Hoelang moet ik hem laten staan?
pi_88218058
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef Vanky het volgende:
Ik doe mee! Hoelang moet ik hem laten staan?
Een maand.
pi_88218190
Deelnemers Movember
Beach
Vanky
pi_88218729
Komop, er zijn toch hier wel ecke mannen aanwezig die een maand voor het goede doel hun snor willen laten staan? w/
  maandag 1 november 2010 @ 18:57:40 #11
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_88218904
Oh een topic waar mannen, zoals ik, hun stoerheid kunnen showen aan hun matties, dermate een snor danwel coole baard. Alhoewel ik gok dat een snor geprefereerd wordt. Nou als ik hier die tienersletjes niet nat mee kan krijgen weet ik het ook niet meer.
pi_88219057
Ik doe ook mee met mijn team.
Leuke actie voor een goed doel, Loop volgens mij een maand voor lul maar dat zien we dan wel weer :D

http://www.geefsamen.nl/rc-waterland-2
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_88219207
Islamisering heeft dus ook al toegeslagen in goede doelenland.
pi_88219730
Spijtig dat het geen baard is, een snor is en blijft een taboe! (Maar net daarom is het leuk om te choqueren, want wie draagt dan ook een snor :P)
pi_88220836
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Vanky het volgende:
Spijtig dat het geen baard is, een snor is en blijft een taboe! (Maar net daarom is het leuk om te choqueren, want wie draagt dan ook een snor :P)
Ja ik vind een snor zelf ook vreselijk :')
En ik laat liever m'n baard staan :P maar voor deze maand dus netjes alles scheren behalve de snor.
pi_88220898
Het is ook nanowrimo tijd !

OT: ik doe niet mee :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88220967
De Turkse vrouwen doen ook al mee!
pi_88220990
Als ik een maand m'n gezichtshaar laat staan wordt ik nog verdacht hier :')
pi_88221233
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef 92Merel het volgende:
Het is ook nanowrimo tijd !

OT: ik doe niet mee :')
navowrimo?
En mooi dat je niet meedoet; een vrouw met een snor is niet bepaald een leuk gezicht :')
Maar je mag me altijd geestelijk steunen.
pi_88221251
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef boyv het volgende:
Als ik een maand m'n gezichtshaar laat staan wordt ik nog verdacht hier :')
Alleen je snor schat. Niet al je gezichtshaar.
pi_88221508
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Beach het volgende:

[..]

navowrimo?
En mooi dat je niet meedoet; een vrouw met een snor is niet bepaald een leuk gezicht :')
Maar je mag me altijd geestelijk steunen.
November Novel Writing Month http://www.nanowrimo.org/

Was me ook niet gelukt, maar had er altijd eentje kunnen tekenen :D
Ik steun je geestelijk Beach !
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88221707
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef 92Merel het volgende:

[..]

November Novel Writing Month http://www.nanowrimo.org/

Was me ook niet gelukt, maar had er altijd eentje kunnen tekenen :D
Ik steun je geestelijk Beach !
Maak daar maar een ander topic voor aan :P
En dank je O+ ik had ook niet anders verwacht van je.
  maandag 1 november 2010 @ 20:50:39 #23
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_88224241
Ah, blijkbaar doe ik hier onbewust aan mee!
'sup.
pi_88244701
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ah, blijkbaar doe ik hier onbewust aan mee!
Wil je bewust op de lijst?
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:51:46 #25
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88246003
ik ken het wel onder de naam neanderthal november... en nee ik ga niet meedoen
Wat doe ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: