Geweldige muziek idd. Zeker voor dit tijdsstip.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:29 schreef Symer het volgende:
En een muzieksmaak om u tegen te zeggen
De klacht luidt dat hij te weinig in de media verschijnt.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:35 schreef alors het volgende:
Eigenlijk hoort dit niet in KLB he.
Maarten![]()
Nee, ik schop 'm naar GC. Of zou POL beter zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:35 schreef alors het volgende:
Eigenlijk hoort dit niet in KLB he.
Maarten![]()
Ik stel een eigen subforum voor Van Rossem voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik schop 'm naar GC. Of zou POL beter zijn?
Ja maar hier staat hij tussen allemaal kuttopics, Maarten verdient beter.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De klacht luidt dat hij te weinig in de media verschijnt.
POLquote:Op woensdag 3 november 2010 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik schop 'm naar GC. Of zou POL beter zijn?
MVRquote:Op woensdag 3 november 2010 00:40 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik stel een eigen subforum voor Van Rossem voor.
Hahaha dat zou nog het beste zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 00:40 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik stel een eigen subforum voor Van Rossem voor.
Wat gaan we nu luisteren?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:45 schreef alors het volgende:
Oh nay, het eind is alweer in zicht. Wat hierna komt is tenenkrommend, gauw zappen!
Heerlijk. Van beiden fan.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Radio Bergeik
Maar Maarten komt na 1 uur weer terug
Vorig jaar 's nachts een heel college op radio één. Wat een held.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:48 schreef Radegast het volgende:
Oh, hij komt nog terug na 1 uur? Jammer dat hij dan de spreektijd moet delen met al die bellers.
Tof!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:51 schreef Mike het volgende:
Op 1 januari 2008 was van Rossem te gast als voor een marathoninterview (3 uur) van de VPRO. Een linkje voor de geinteresseerden: http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/
Dank jequote:Op woensdag 3 november 2010 00:51 schreef Mike het volgende:
Op 1 januari 2008 was van Rossem te gast voor een marathoninterview (3 uur) van de VPRO. Een linkje voor de geinteresseerden: http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/
Daar doelde ik idd op in het vorige topic. Toen ik het had over het feit dat je het beste lange gesprekken / interviews met hem kunt luisteren.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:51 schreef Mike het volgende:
Op 1 januari 2008 was van Rossem te gast voor een marathoninterview (3 uur) van de VPRO. Een linkje voor de geinteresseerden: http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/
iemand die misschien omhoog wil kijken in dit topic?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de DWDD aflevering kan vinden waar ie samen met zijn broer was. legendarische TV.
Ok Excusesquote:Op woensdag 3 november 2010 01:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
iemand die misschien omhoog wil kijken in dit topic?
Wie komt niet meer terug?quote:
Hij was vannacht te gast @ Radio1.quote:
quote:
Ah okay, jullie luisteren naar de radio.quote:
Ik luisterde de stream van Radio1.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:12 schreef Stali het volgende:
Ah okay, jullie luisteren naar de radio.
Romantisch. Dat doe ik zelf echt nooit meer in de avond. Maar er staan leuke linkjes in dit topic, ga daar morgen zeker naar luisteren.
Hier zal morgen het gesprek van net staan: http://casaluna.ncrv.nl/CLpodcastquote:Op woensdag 3 november 2010 01:12 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Ah okay, jullie luisteren naar de radio.
Romantisch. Dat doe ik zelf echt nooit meer in de avond. Maar er staan leuke linkjes in dit topic, ga daar morgen zeker naar luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Daar heeft het wel veel van weg. Hij heeft een bepaalde status en wordt op handen gedragen, ongeacht wat hij te vertellen heeft.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het zijn toch altijd dezelfde kneusjes die klaarkomen op zowel letterlijk als figuurlijk ronduit smerige ongewassen vette kwal zwelgend in zijn eigen hersenloos gekwaak.
Maargoed, zijn aanbiddende blinde volgers zijn blijkbaar nog dommer.
Wat hij verteld snijdt over het algemeen flink hout. Verder is het ook een kwestie van "c'est la ton qui fait la musique", hij weet het gewoon mooi te brengen.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heeft het wel veel van weg. Hij heeft een bepaalde status en wordt op handen gedragen, ongeacht wat hij te vertellen heeft.
Zijn volgers zijn ware 'rationalisten', in tegenstelling tot de aanhangers van iemand als Wilders.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het zijn toch altijd dezelfde kneusjes die klaarkomen op zowel letterlijk als figuurlijk ronduit smerige ongewassen vette kwal zwelgend in zijn eigen hersenloos gekwaak.
Hij weet in veel gevallen wel een punt te maken, maar kan daar nooit echt serieus op aangevallen worden in discussies omdat hij zich in veel gevallen afzijdig houdt van discussie en hij weet dat een groot deel van het publiek toch wel achter hem staat.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat hij verteld snijdt over het algemeen flink hout. Verder is het ook een kwestie van "c'est la ton qui fait la musique", hij weet het gewoon mooi te brengen.
Mooi gezegd, poëtisch.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
En wat jij vertelt snijdt al helemaal geen hout.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat hij verteld snijdt over het algemeen flink hout. Verder is het ook een kwestie van "c'est la ton qui fait la musique", hij weet het gewoon mooi te brengen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wat jij vertelt snijdt al helemaal geen hout.
Ohja, stiekeme mensen verbergen ook hun commentaar in spoilers of fluisteren zogenaamd met subscript.
Achter de ellebogen noem ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Wat laat jij je kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Vertel, of wou je beweren dat zijn ongewassen en ongeschoren kop zo appetijtelijk is boven zijn vette lichaam?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:25 schreef Montov het volgende:
Van Rossem is een heerlijke cynicus.
[..]
Wat laat jij je kennen.
Alleen nog mooie mensen op tv? Wat heeft zijn uiterlijk met zijn mening te maken trouwens, als hij netjes gekapt en geschoren was, zou je het dan wel met hem eens zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel, of wou je beweren dat zijn ongewassen en ongeschoren kop zo appetijtelijk is boven zijn vette lichaam?
Niet met alles. En ik adoreer zeker niemand zoals hier gebeurt. Maarja, als een persoon in je straatje lult is hij al gauw geweldig en verdient zeker dat je in zijn reet kruipt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen nog mooie mensen op tv? Wat heeft zijn uiterlijk met zijn mening te maken trouwens, als hij netjes gekapt en geschoren was, zou je het dan wel met hem eens zijn?
Hij is een beetje een karikatuur van zichzelf geworden inmiddels.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen nog mooie mensen op tv? Wat heeft zijn uiterlijk met zijn mening te maken trouwens, als hij netjes gekapt en geschoren was, zou je het dan wel met hem eens zijn?
Jij moet ook overal een PVV topic van maken he...quote:Op woensdag 3 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat geeft hij zelf ook toequote:Op woensdag 3 november 2010 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is een beetje een karikatuur van zichzelf geworden inmiddels.
Bedoel je niet broer en zus?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef unlimited het volgende:
http://www.maartenonline.nl/index.html
Maarten geeft commentaar op kunst, samen met z'n zus en broer.
Ja en van rukken ga je hallucineren.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij moet ook overal een PVV topic van maken he...
Dat heb je.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor hem altijd graag. Als ik het goed heb, staat hij binnenkort in het theater voor een conference.
Daar hoort hij inmiddels ook wel thuisquote:Op woensdag 3 november 2010 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor hem altijd graag. Als ik het goed heb, staat hij binnenkort in het theater voor een conference.
Dat is dankzij de maatschappij die steeds gekker wordt. Helaas gaat het steeds meer de amerikaanse kant op. Dat vervallen land, je weet wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoort hij inmiddels ook wel thuis
Inderdaad wel jammer, zeker nu hij het theater in gaatquote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Mike het volgende:
Ik vind 'm de afgelopen jaren wat minder analyse gaan geven en steeds meer z'n eigen mening geven. Dat betekent vaak dat het een cynisch links verhaal wordt, wat ik persoonlijk minder vind dan z'n normale analyses die vrijwel altijd de spijker op de kop slaan.
Ik zou bijna willen zeggen: hoe kun je als gematigde linkse mens niet cynisch zijn in deze tijd van.... vul zelf maar in.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Mike het volgende:
Ik vind 'm de afgelopen jaren wat minder analyse gaan geven en steeds meer z'n eigen mening geven. Dat betekent vaak dat het een cynisch links verhaal wordt, wat ik persoonlijk minder vind dan z'n normale analyses die vrijwel altijd de spijker op de kop slaan.
Ik ook. Jammer.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Mike het volgende:
Dat is ook wel een beetje zo inderdaad. Rechts is vol enthousiasme in aan het gaan op de wensen van Wilders en dan wordt links kwaad aangekeken als men daar cynisch op reageert...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen zeggen: hoe kun je als gematigde linkse mens niet cynisch zijn in deze tijd van.... vul zelf maar in.
Daar ging het mij iig totaal niet om...die cynische reacties zie ik overal al genoeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje zo inderdaad. Rechts is vol enthousiasme in aan het gaan op de wensen van Wilders en dan wordt links kwaad aangekeken als men daar cynisch op reageert...
En je vraagt je niet af hoe dat nu toch zou komen?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar ging het mij iig totaal niet om...die cynische reacties zie ik overal al genoeg.Ik was juist altijd zo blij met de analyses van Van Rossem die zo lekker down to earth waren en zonder een waarde-oordeel. Die mis ik nu wel eens, want hij meldt nu vooral z'n mening.
Nee. Het zou wat zijn als elke politiek commentator opeens cynisch z'n mening zou ventileren overal.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af hoe dat nu toch zou komen?
Ja, hij profileert zich de laatste tijd idd vooral als zure PvdA'er, helaas.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:29 schreef Mike het volgende:
Toen hij de laatste keer bij DWDD was om z'n mening te geven over de regeringsverklaring, bleek dat-ie er niks van gezien had en riep-ie alleen maar wat over wat voor flapdrol Wilders is. Dat weet ik zo ook wel en daar hebben we Van Rossem niet voor nodig. Die zie ik nou graag een wat bredere analyse geven, daar is-ie goed in.
Precies, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef Mike het volgende:
Omdat ik nu een beetje in het defensief schiet, betekent dat nog niet dat ik het geen held vind.Ik luister graag naar 'm en hij is toch een bijzonder markante man die lekker erudiet is.
checkquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Mensen! Deze opperbaas zit NU op nederland 1 in het Lagerhuis!
Maarten zal het lagerhuis domineren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Mensen! Deze opperbaas zit NU op nederland 1 in het Lagerhuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |