trusten PeZuquote:Op woensdag 3 november 2010 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ondanks de gezelligheid ga ik nu echt slapen want ik ga stuk hier![]()
truste koffieboontjes
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
best een gezellig groep he
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ondanks de gezelligheid ga ik nu echt slapen want ik ga stuk hier![]()
truste koffieboontjes
m'nquote:Op woensdag 3 november 2010 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou dat niet anders kunnen btw![]()
muziek is voro mij heel belangrijk
dat kan.. van PDF naar word moet kunnen.. mits je het goede PDF programma hebt..quote:Op woensdag 3 november 2010 08:29 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand of je iets wat je gescand hebt kunt kopiëren naar een word document?
waar gaat het tentamen over???quote:Op woensdag 3 november 2010 08:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nog maar 400 bladzijden voor mijn tentamen te gaan. Gaat lekker zo!
als plaatje of als tekst?quote:Op woensdag 3 november 2010 08:29 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand of je iets wat je gescand hebt kunt kopiëren naar een word document?
een tekstquote:
Als het als afbeelding is ingescand kan je het gewoon slepen naar het worddocument en ergens tussen de regels loslaten.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:29 schreef Panda72 het volgende:
Maatschappelijke Kaders met 5 onderdelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar gaat het tentamen over???
Dat is wel mooi meegenomen.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
iedereen al een beetje wakker hier?
ik wel meer dan de afgelopen dagen, dochterlief sliep de hele nacht
het is al gelukt hoorquote:
Eigenlijk wel, maar de laatste dagen was het even weer wat minder...quote:Op woensdag 3 november 2010 08:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel mooi meegenomen.Dochterlief is niet zo'n goede slaper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |