Dit is het stukje. Hier draai je de boel echt volledig om.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef Catch_me het volgende:
Tja, ik ben geen monteur en mijn diagnose was dat de remmen het niet deden. Ik neem aan dat daar experts werken die dingen aan mijn auto vervangen, en verder kijken dan hun neus lang is voordat ze onderdelen van meer dan 3000 euro gaan bestellen. Beetje vreemd dus dat ze pas na 1.5 week erachter komen dat er iets met de remmen zelf is
Thx.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelf nog een keer kijken lijkt me helemaal een slecht plan
Je schuift het imho veel te veel af. Helemaal aan de bron van dit probleem sta je zelf met je geknutsel en vervolgens met je beslissing maar niets te zeggen. Je had heel veel van het leed kunnen voorkomen. Je hebt ervoor gekozen dat niet te doen en dan moet je imho ook op de blaren zitten.
Dus doe jezelf een lol, ga voor de goede deal!
Succes
Ja, dat lijkt me wel; als je ervoor betaalt, dan zijn ze voor jou. Kan je misschien nog een leuke plantenbak van makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:00 schreef Catch_me het volgende:
Thx.
En als die vent 3500 wilt zien, dan heb ik recht op de onderdelen toch? Zou mooi zijn dat ie dan 2 dure onderdelen voor niets in z'n werkplaats heeft liggen.
Goeie idd was ik bijna vergeten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef ElisaB het volgende:
Ow 2....: en als je betaalt, probeer dan wel op papier te krijgen dat je verder vanaf dat moment weer de volledige garantiedekking hebt. Anders blijft je dit misschien nog heel lang achtervolgen. Zou ook niet leuk zijn
tuurlijk, anders kan ie naar zijn geld fluiten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Goeie idd was ik bijna vergeten.
Hoe zit het trouwens met m'n auto in de tussentijd? De dealer mag hem gewoon daar houden tot er een deal / betaald is?