Hoezo? Staat toch best leuk als je een fervente modder bent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef BobLeSponge het volgende:
Mag ik overigens opmerken dat het een beetje sneu klinkt om je remblokken een ander kleurtje te geven.
Wat heb je tegen roze remblokken ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef BobLeSponge het volgende:
Mag ik overigens opmerken dat het een beetje sneu klinkt om je remblokken een ander kleurtje te geven.
en ik em met spanning volgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:25 schreef Catch_me het volgende:
Niet dat dit verhaal natuurlijk echt gebeurd is![]()
Hoezo? Wat is er mis met oranje remblokken achter stalen velgen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef BobLeSponge het volgende:
Nou ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou niet zo van auto's. Maar om nou aan je spiksplinternieuwe auto te gaan knutselen om je remblokken te schilderen...quote:Op woensdag 8 december 2010 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met oranje remblokken achter stalen velgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |