Hmmm.... dat is wel jammer! Maar ze zullen vast nog wel een tijdje op ebay te vinden zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm iets boven mijn budget op dit moment. Zag net ook al dat hij van urban decay is toen dacht ik al dat het niets voor mij zou zijn.
Dit wordt mijn eerste....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Die BOS van UD zijn zo mooien zo duur
Awwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, mn hamstertje ligt dood te gaanHij is ook al 2 jaar en 4 maanden....
Aw, dat is zielig....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Wat me er aan doet herinneren... mijn ratje is eergisteren doodgegaan..
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Dankjewel! Mijn site is niet meer helemaal up2date, in het fotoalbum staan nog enkele nieuwe caafjes die niet op de site staan (oeps en dobbel), en qwerty is helaas vorige week ingeslapenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Mss het volgende:
Zoeper, door die foto die je gepost hebt ben ik eens doorgeklikt naar de site van je caviastal. Wat een mooierds heb je. Ik vind het zo jammer dat ik geen huisdieren meer heb
. Ik vind cavia's zo leuk!
Nog maar eenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Ja, nou, niet helemaal denk ik... Hij was pas 1 en 10 maanden. Maar hij lag wel gewoon alsof ie lag te slapen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Aw, ookvoor jou! Ouderdom ook?
Jaja, Hommie is lekker in z'n radje aan het rennen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.
Slaap lekker Debs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
Mijn laptop heeft zo'n plek, waar iemand keihard met z'n vinger heeft zitten peuren tegen 't beeldscherm. Dode pixels all the way! En aangezien laptop in m'n hotelkamer niet werkt ga ik lekker afsluiten, heerlijk warm douchen, en dan in bedje NCIS kijken. Tot morgen dames
!
Oh wat een dropje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Volgens Wikipedia is het lower level secondary school.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Okaay ik weet het niet meer. Zit m'n CV te schrijven (hij gaat lekkahhh) maar ik kom dus niet op een ander woord dan pre-college education voor VMBO... Iemand een andere suggestie?
Hmmmm. Ja het is wel VMBO TL+ dusjaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is het lower level secondary school.
begrijpelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo druk, blij en hyper
die van de 27e?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Trouwens, kwam jij ook naar de meet?
Ah okay. Ik dacht, misschien kon ik meerijden hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van de 27e?
goeie vraag, ik heb geen idee
hangt van m'n werk af dan, en ik twijfel nog over de afstand, aangezien ik met de auto wil, en dan moet ik zelf heen én terug rijden, dat trek ik ws niet, ben ik bang.
hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht, misschien kon ik meerijden haha
Ik kan wel autorijden maar heb geen rijbewijsquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
jij kunt zeker niet autorijden?(dan kun je terugrijden
)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan wel autorijden maar heb geen rijbewijs
Alleen in een automaat trouwens. Luie Amerikaan enzoquote:
pfoei, goeie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Alleen in een automaat trouwens. Luie Amerikaan enzo
maar misschien kan je blijven crashen ook bij SQ? Ik blijf ook sclaffenOf is dat te vermoeiend?
Preciessss.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pfoei, goeie.
daar moet ik echt heel goed over nadenken geloof ik
maar ik heb nog ff
Aw zo triest om te zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ratjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Knap van je!quote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!voor alle dode knaagdiertjes
Ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb gisteren voor het eerst helemaal niets gedronken. Dat is echt jaren geleden dat dat voorkwam. Heb het er in mijn hoofd wel moeilijk mee gehad, ook omdat ik vandaag vrij ben dus dan is het nog verleidelijker. Maar ik heb lekker thee gezet, Glee gekeken en daarna naar bed gegaan.
Ik ben op de goede weg maar ontdek wel hoe geestelijk verslavend die zooi is
Dat is een ontzettend goede stap vooruit! Ben trots op je Puckzzzquote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb gisteren voor het eerst helemaal niets gedronken. Dat is echt jaren geleden dat dat voorkwam. Heb het er in mijn hoofd wel moeilijk mee gehad, ook omdat ik vandaag vrij ben dus dan is het nog verleidelijker. Maar ik heb lekker thee gezet, Glee gekeken en daarna naar bed gegaan.
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
De punten zijn toch ook belangrijk voor jezelf? Ik zou gewoon mijn best doen, het is tenslotte je eigen projectquote:Op woensdag 3 november 2010 09:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend goede stap vooruit! Ben trots op je Puckzzz
Heb zo een hele belangrijke presentatie, in het Engels, namens mijn projectgroep. En ik zit me te bedenken of ik hem zal verpesten, met opzet. Ze weigerden namelijk mij te helpen met in elkaar zetten, ze weigerden het zelf te doen en iedereen gaat er gewoon van uit dat ik hem maak en geef. Zou gister argumenten van ze ontvangen, niks gekregen. Oh en de punten die ik ermee scoor, daar delen ze wel in mee natuurlijk!
ben ik het wel mee eens. Fuck die anderen. Zie het als een leermomentje, het zal namelijk nog wel veel vaker voorkomen dat iemand punten scoort over jouw rug...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
De punten zijn toch ook belangrijk voor jezelf? Ik zou gewoon mijn best doen, het is tenslotte je eigen project
Maar wel gehaald en dat is het belangrijkste, dus gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn toets gehaald. Maar echt maar net, een 5,5. Was wel gruwelijk slecht gemaakt trouwens, dus ik twijfel over die TD bestelling. Ook omdat ik een beetje krap zit
Dat! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar wel gehaald en dat is het belangrijkste, dus gefeliciteerd
SQ wilt niet meer fokken op haar werk! Dus denk dat dat het isquote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef Lindytje het volgende:voor Puckzzz!!!!
Weet iemand trouwens waar SQ uithangt? Ze is hier zo weinig meer...
SQ, waar bennnnn je? Alles oke?
Je kunt zelf het beste inschatten of je je TD er aan kunt wagen maar je hebt hem wel gehaald!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn toets gehaald. Maar echt maar net, een 5,5. Was wel gruwelijk slecht gemaakt trouwens, dus ik twijfel over die TD bestelling. Ook omdat ik een beetje krap zit
Karmaquote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef princess-a het volgende:
Jullie hebben gelijk hoor, alleen ik heb mn 'eigen' projecten zo goed gemaakt dat ik de punten dus eigenlijk niet nodig hadHeb mn best gedaan en flink gescoord.
De leraar had door hoe de vork in de steel zat toen hij mij een lastige vraag stelde, ik opzettelijk geen antwoord gaf en hij zei "Kom op jongens! Het is ook jullie presentatie hoor help haar eens!" En hij keek erbij
en ik keek erbij
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:42 schreef Joysa het volgende:
Buikkrampen zijn stom
Mijn baarmoeder wil eruit ofzo
Oh dat doet me denken aan een gek mens dat een verhaal vertelde over vaginale verzakking oid. Haar baarmoeder kon er zo uitvallenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:42 schreef Joysa het volgende:
Buikkrampen zijn stom
Mijn baarmoeder wil eruit ofzo
Ja maar dat is echt waar hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan een gek mens dat een verhaal vertelde over vaginale verzakking oid. Haar baarmoeder kon er zo uitvallen![]()
Ah, vandaar! Dat had ik even gemistquote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef princess-a het volgende:
Jullie hebben gelijk hoor, alleen ik heb mn 'eigen' projecten zo goed gemaakt dat ik de punten dus eigenlijk niet nodig hadHeb mn best gedaan en flink gescoord.
De leraar had door hoe de vork in de steel zat toen hij mij een lastige vraag stelde, ik opzettelijk geen antwoord gaf en hij zei "Kom op jongens! Het is ook jullie presentatie hoor help haar eens!" En hij keek erbij
en ik keek erbij
![]()
[..]
SQ wilt niet meer fokken op haar werk! Dus denk dat dat het is
Heel goed van jequote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
I wantz too!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alle ebay sieraden binnen, super snel!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij haar kon het er volgens haar echt zo uitvallen. Ze maakte zich oprecht zorgen dat, een keer tijdens het winkelen bijvoorbeeld, de boel er zo uit zou vallen..quote:Op woensdag 3 november 2010 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt waar hoor
Dat kan na een zwangerschap als ik me niet vergis.
Niet dat ik dat heb, maar dit is ook al irritant.
Edit: eh, niet dat je baarmoeder er zo uit valt, maar wel dat er vanalles verzakt en er dus wat in de knel kan raken
Mental imagequote:Op woensdag 3 november 2010 13:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bij haar kon het er volgens haar echt zo uitvallen. Ze maakte zich oprecht zorgen dat, een keer tijdens het winkelen bijvoorbeeld, de boel er zo uit zou vallen..
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
I wantz too!Dat is klote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijndel is hier superdichtbij![]()
Is die helemaal uit het assortiment?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:19 schreef Mirjam het volgende:
geen enkele kruidvat hier verkoopt essence handcreme (meer), net nu ik m'n favoriete handcreme heb ontdekt
ik weet het niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is die helemaal uit het assortiment?
Moet ik hier in de omgeving kijken of ze het nog hebben?
Goed gedaan!! Lekker terug gepakt! Helemaal op de juiste manierquote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef princess-a het volgende:
en ik keek erbij
![]()
Zij had daar helemaal geen last van, had dat gewoon een keer ergens gelezen vermoed ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Lekker terug gepakt! Helemaal op de juiste manier![]()
En bah @ baarmoeder verhaal!!
Snap trouwens niet dat de dame in kwestie niet een operatie kreeg zoals gebruikelijk is bij een ernstige verzakking.
Joysa, maar die werkt er niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik kan me herinneren dat de kruidvat hier het altijd wel had, maar ze hebben het nu niet meer.
en 2 andere fillialen ook al niet
wie werkte er hier btw ook alweer bij het kruidvat?
Ik loop nu in de stad dus wil ook wel even kijken? Als ik weet welke het isquote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet het niet.
ik kan me herinneren dat de kruidvat hier het altijd wel had, maar ze hebben het nu niet meer.
en 2 andere fillialen ook al niet
wie werkte er hier btw ook alweer bij het kruidvat?
Dat dus, maar ik moet zo toch nog f naar het centrum, wil wel voor je kijken of ze em hier hebben mir? Moet ik wel weten welkequote:
Aha, zo iemandquote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zij had daar helemaal geen last van, had dat gewoon een keer ergens gelezen vermoed ik.
Net zoals ze dacht dat er soms ingegroeide haartjes in haar bloedbaan terecht konden komen om op een totaal andere plek weer tevoorschijn te komen..
Oh lol, maar moet ik nog kijken?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:01 schreef Mirjam het volgende:
oh, het ging me meer om de folder van volgende week, daar was ik benieuwd naar
doe maarquote:
Ik zal zo eens kijken!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe maar
het is de creme met yoghurt en groene thee geloof ik, een wit/zeegroene verpakking
ik wil graag weten hoe duur hij is
Echt knap dat je het nog volhoudt. Babysteps zijn nog altijd beter dan op slakkengang trouwens. You goquote:Op woensdag 3 november 2010 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx!Het gaat natuurlijk met babysteps. Volgende stap is iets te doen hebben 'savonds. Ik heb geen idee wat
Foto's als het klaar isquote:Op woensdag 3 november 2010 15:57 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik heb net een hele metamorfose voor mn studentenkamer gekocht, dingetjes voor op tafel, aan de muur, gordijnen, kussens, verf etc. En ik woon er pas 2 maanden en had net alles op orde![]()
Dus jeeeejklussen
en gordijnen maken
Jaaaquote:
Ben jaloers op zoveel handigheid hoor, ik prik mijn vingers nog lek bij het aanzetten van een simpele knoopquote:Op woensdag 3 november 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
JaaaWeet nog niet hoelang dat gaat duren want de kussenhoesjes maak ik ook zelf, with a little help from mommy
Naais!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:57 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik heb net een hele metamorfose voor mn studentenkamer gekocht, dingetjes voor op tafel, aan de muur, gordijnen, kussens, verf etc. En ik woon er pas 2 maanden en had net alles op orde![]()
Dus jeeeejklussen
en gordijnen maken
Ik vind het écht heel goed van je.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Super meidquote:Op woensdag 3 november 2010 18:04 schreef Debsterr het volgende:
Wat is iedereen goed bezig hier!
Oh, en best fijn, weer uitdaging in m'n werk en niet eens aan Fok! denken overdag.
In ieder geval tot eind november (in het weekend wel naar huis natuurlijk) maar misschien zelfs tot 1 januari.. Hotel is wel okay maar vanaf volgende week zit ik in B&B Onder de Peperbus. Dan kan ik een keuken gebruiken en vreet ik me dus niet vol aan slechte afhaalmaaltijdenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Super meidHoe lang blijf je daar? en hoe bevalt het in het hotel?
Nieuwe baan, waarbij ik voor de inwerkperiode in Zwolle zit. Eindhoven - Zwolle is een beetje te ver elke dagquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef Joysa het volgende:
Ik heb denk ik gemist waarom je in een hotel zit?
Ahhh zoooo ok!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nieuwe baan, waarbij ik voor de inwerkperiode in Zwolle zit. Eindhoven - Zwolle is een beetje te ver elke dag. Ennn misschien zit ik vanaf 1 december in Rosmalen, of Eindhoven, maar de kans bestaat dat ik tot 1 januari dus hier blijf.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:21 schreef Dwyn het volgende:
Het weer herfst hoor.Aanrijding met een persoon op drie plekken vanmiddag.
Dat inddquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig zijn er altijd lieve modjes die zo'n topic wel 'serieus' verder laten verlopen
Zoiets snap ik ook niet.. Waarom over een ernstige ziekte als parkinson grapjes gaan maken.![]()
Beetje respect is soms ver zoek; helaasch.
vandaag ziekenhuis gehad, morgen weer, maar het gaan wel alleen erg moequote:
ik heb net mijn duitsland-contact ge'pm'd om wat tubes voor me te kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vandaag ziekenhuis gehad, morgen weer, maar het gaan wel alleen erg moe
yay voor je woning-faal!![]()
@ puckzzzz; goed van jeyou go girl!
@mirjam; ik kan voor je hier bij de big kruidvat kijken als je wilt!
lastig he?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:03 schreef Daph_ het volgende:
Vreetbuien
Vreetbuien als je probeert normaal te eten om zo wat af te vallen
Vriendlief boosquote:
Ik doe gezellig mee met een peerquote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo dus een schaaltje gerapste appel eten, ff opgewarmd in de microwave, met wat kaneel
*heeft liever chips enzoot*
That depends on zhe money!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Appel en kaneel.
Hmm... Morgen om kwart voor één klaar met college, to shop or not to shop afterwards?
Appel met kaneel is veel lekkerder dan chips!!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo dus een schaaltje gerapste appel eten, ff opgewarmd in de microwave, met wat kaneel
*heeft liever chips enzoot*
Zhe money iz no problemz.quote:
Eenschquote:Op woensdag 3 november 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Appel met kaneel is veel lekkerder dan chips!!
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Nou zeg, typ ik gisteren dat 2 dagen geleden mijn ratje was overleden... en dat we nog wel naast de honden en hommie en amy twee opvangkonijnen hebben die we hebben overgenomen van iemand die ze niet meer wilde...
Ga ik ze net eten geven, is er 1 dood![]()
Nu dan maar de andere (mannetje) laten castreren, dan kan die bij Amy (ons konijn), heeft zij ook meteen een vriendje..
Trusten!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef Diconnected het volgende:
Ah das balen Lindy
Annieweej, ik ga naar bed, heb de hele middag gewerkt en daarna 1,5 in de kou gecollecteerd, ik ben kapot. Slaaplekker
Ja....quote:
Nou zeg, typ ik gisteren dat 2 dagen geleden mijn ratje was overleden... en dat we nog wel naast de honden en hommie en amy twee opvangkonijnen hebben die we hebben overgenomen van iemand die ze niet meer wilde...
Nu dan maar de andere (mannetje) laten castreren, dan kan die bij Amy (ons konijn), heeft zij ook meteen een vriendje..
mwa...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Appel met kaneel is veel lekkerder dan chips!!
Nou zeg!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Noes, wat sneu!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Moet stiekem wel een beetje lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ging net mn nieuwe gordijn even voor mn raam houden en guess what? Te kortVerkoper op de markt stond al te lachen toen ik inschatte hoe hoog mijn plafond is (hand klein stukje omhoog "Als ik zooo doe, dan kan ik er al bij
" Hoop dat het er niet raar uitziet als er een stukje bij aan komt
Als het maar niet doorschijntquote:Op donderdag 4 november 2010 00:53 schreef Joysa het volgende:
Of zo'n 'fout' kantachtig randje eronder.
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef kieskleurig het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens rare berichtjes van een compleet onbekende fokker?
Dat is lelijk zeg!quote:Op donderdag 4 november 2010 00:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Moet stiekem wel een beetje lachenMisschien een strook in een contrasterende kleur eronder maken? Ik weet niet hoe het gordijn er uit ziet, maar soms is dat wel tof!
Whahahquote:
Wel goed naar het patroon kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
Dat is lelijk zeg!Ze zijn zwart, met zwarte roosjes en hier en daar een witte. Heb veeeeel te veel stof gekocht dus ik denk dat ik gewoon een strook afknip en die er onder vast maak.
Jij bent degene die altijd midden in de nacht posts heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahOok ik moet wel eens slapen hoor
![]()
Goedemorgen ladies
Dat uiteraardquote:Op donderdag 4 november 2010 10:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel goed naar het patroon kijken
Internet on zhe mobile iz not good for mequote:Op donderdag 4 november 2010 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd midden in de nacht posts heeft
Herkenbaar, vannacht was het weer eens 3u ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat uiteraard![]()
[..]
Internet on zhe mobile iz not good for meen ik ben een verschrikkelijke nachtbraker
Hahha ja dat heb ik ook, de hele dag ben ik suf maar rond een uur of 10 savonds krijg ik er weer zin inquote:Op donderdag 4 november 2010 10:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, vannacht was het weer eens 3u ofzo
's Nachts ben ik veel energieker dan overdag
Gewoon lekker opblijven en je dingen doenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahha ja dat heb ik ook, de hele dag ben ik suf maar rond een uur of 10 savonds krijg ik er weer zin inBen dan ook rustig wakker tot 4 uur ofzo, geen probleem
Wil nu eigenlijk ook nog even onder mn fijne warme dekentje kruipenmaar moet zoveel doen vandaag en wat later hier is wat later daar zegt mn mama dan altijd
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
Dat is lelijk zeg!Ze zijn zwart, met zwarte roosjes en hier en daar een witte. Heb veeeeel te veel stof gekocht dus ik denk dat ik gewoon een strook afknip en die er onder vast maak.
Ya think?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:13 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh ik heb gewoon 11 uur geslapenVolgens mij had ik het nodig
Whehehe om hier nog ff op terug te komen. Toen ik in Amsterdam in het Slotervaart als medisch secretaresse werkte op de afdeling geriatrie moest ik een keer een brief naar een huisarts typen over een demente oude dame wiens baarmoeder ernstig verzakt was. Maar omdat ze al zo oud was en nogal dement was opereren geen optie meer. Maar wat deed dat mensje nou? Die zat de hele tijd dus in haar muts te frummelen en trok dat ding half naar buiten....quote:Op woensdag 3 november 2010 13:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bij haar kon het er volgens haar echt zo uitvallen. Ze maakte zich oprecht zorgen dat, een keer tijdens het winkelen bijvoorbeeld, de boel er zo uit zou vallen..
Ben al gedoucht, aangekleed, heb al een wasje gedraaid, opgehangen, nieuwe was zit in de machine, keuken is uitgemest, afwas gedaan, make up zit er opquote:Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon lekker opblijven en je dingen doen![]()
Ik ga hier straks eens even de sauna in denk ik
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe om hier nog ff op terug te komen. Toen ik in Amsterdam in het Slotervaart als medisch secretaresse werkte op de afdeling geriatrie moest ik een keer een brief naar een huisarts typen over een demente oude dame wiens baarmoeder ernstig verzakt was. Maar omdat ze al zo oud was en nogal dement was opereren geen optie meer. Maar wat deed dat mensje nou? Die zat de hele tijd dus in haar muts te frummelen en trok dat ding half naar buiten....
Nadat ik de brief af had ben ik ff een sigaretje gaan roken![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben al gedoucht, aangekleed, heb al een wasje gedraaid, opgehangen, nieuwe was zit in de machine, keuken is uitgemest, afwas gedaan, make up zit er op
Lief hoor! Maar dat gaat inderdaad niet staan haha..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En en.. ik wou alleen maar helpen
![]()
Maar als ik de beschrijving van je gordijnen lees gaat dat niet heel mooi worden nee
Ze wist niet beter, ze wist niet beter, ik wéét dat ze niet beter wist maar BAH!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe om hier nog ff op terug te komen. Toen ik in Amsterdam in het Slotervaart als medisch secretaresse werkte op de afdeling geriatrie moest ik een keer een brief naar een huisarts typen over een demente oude dame wiens baarmoeder ernstig verzakt was. Maar omdat ze al zo oud was en nogal dement was opereren geen optie meer. Maar wat deed dat mensje nou? Die zat de hele tijd dus in haar muts te frummelen en trok dat ding half naar buiten....
Ach je maakte nog es wat mee daar.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief hoor! Maar dat gaat inderdaad niet staan haha..
[..]
Ze wist niet beter, ze wist niet beter, ik wéét dat ze niet beter wist maar BAH!![]()
![]()
respect voor jou
Oh fantastischquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach je maakte nog es wat mee daar.
Er was ook een oud mannetje met een looprek, die om de haverklap probeerde te vluchten.
Dan 'rende' hij -lees: traag schuifelend onderwijl een stjoeketsjoeke geluid makend - met dat looprek richting deur, waarna de verpleegster als hij nét bij de deur was hem weer rechtsomkeer draaide
Ik had altijd de neiging om hem aan te gaan moedigen langs de kant![]()
Oh. My. God. Ewwwwwquote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op de trein wachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een reisblog gemaakt voor Amerika
GebookmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef princess-a het volgende:
Mensen die zo bang zijn dat de trein voor hun neus weg rijdt dat ze jou er niet eens uit laten
Dat inddquote:Op donderdag 4 november 2010 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen.
Gaan ze met zn allen in een half kringetje voor die deur staan, nergens kun je langs
Bah!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indden als ik dan heeel laat opsta en achteraan kom rennen, maar nee ik was al de 2e die uitstapte
![]()
Ik zit te kokhalzen in de bustis heeeel warm, dus daar word ik al misselijk van, maar toen net deed de jongen naast mij zijn jas aan, arm omhoog en daar kwam het: ZWEET! Penetrante, vieze zweetlucht. Brrrr
Ik heb ze net open gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook mijn Ebayfaals binnen krijgen
Orly's kunnen nog gewoon, 2e vraag weet ik niet..quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef miss--moana het volgende:
Ben ik weer! Volgende week 6 maanden geen schoolHeb er zin in, dan heb ik tenminste ook weer wat vrije tijd!
Maar even een vraagje, ik wil bij TD bestellen maar heb dat al heel lang niet meer gedaan dus even wat vraagjes. Klopt het dat je geen Orly meer kan bestellen naar NL? Zoja dan is dat een beetje jammer...
Dan een ander vraagje, ik wil een setje van de OPI Burlesque bestellen maar daar zit ook de poeder bij. Als ik zo een setje bestel hoeveel lakjes zou je er dan nog bij kunnen bestellen, iemand ervaring??
Chersonissos liedquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:58 schreef kieskleurig het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens rare berichtjes van een compleet onbekende fokker?
wat is er mis dan? misschien is het wel een easy fixquote:Op donderdag 4 november 2010 16:23 schreef Loqi het volgende:
Neeee, mn pc is dood aan het gaanen ik heb echt geen geld meer voor een nieuwe nu
en k heb em nodig om verder te werken aan m'n scriptie
dat soort dingen dusquote:Op donderdag 4 november 2010 19:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens "hee lekker snoepje" in mijn inbox, ken dat hele figuur niet
What's er dan? Weer met witte bloedcellen blabla bloedplaatjes dinges?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
moet wel al zo weer offline
vandaag flauw gevallen in het ziekenhuiszo lekker slapen
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
What's er dan? Weer met witte bloedcellen blabla bloedplaatjes dinges?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
moet wel al zo weer offline
vandaag flauw gevallen in het ziekenhuiszo lekker slapen
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laatste onderzoek waren ze weer gedaald ..
Nu weer onderzoekjes en woensdag uitslag, als het dan niet stabiel/hoger is hebben meds weer niet aangeslagen
Ja dat is ook weer waarquote:Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
@Deb: Of net nietZelfverzekerde vrouw die niemand nodig heeft om het gezellig te hebben
(Of zo denk ik wel eens als ik ergens alleen zit
)
Maar goed idee... Ook wel zin in een wijntje !
mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggenquote:
nouja zegquote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggen
Wat een onzinnige actie zeg, daar zou ze juist een compliment voor moeten gevenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas heeft nogal eens last van bizarre uitbarstingen. Dus toen ik gisteren een collega tipte dat het zoeken in een bepaald systeem veel eenvoudiger kon is ze helemaal de pan uit geflipt dat ik respectloos was endezoot. Die collega doet dit werk al 33 jaar en daar heb ik respect voor. Ik vind het echter sneu voor d'r als ze 10 minuten bezig is om iets te vinden terwijl ik weet dat het ook in 30 seconden kan. Maar dat mag je kennelijk niet zeggen
mijn ideequote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een onzinnige actie zeg, daar zou ze juist een compliment voor moeten geven
Ze heeft Q-koorts en een longontsteking, is randje overspannen und so weiter. Maar dan nog kan ze het ook normaal brengenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
hmm fijne baas danAls je heel wat tijd kan uitsparen; lijkt me zoiets toch behoorlijk nuttig..
Met verkeerde been uit bed gestapt? Of heeft ze last van het depressieve herfstweer
nope. Ze kan best okee zijn. Maar dan in de kroeg met bier en peuken, dan is het een topwijfquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me echt een aanwinst voor de sfeer, zo'n baas.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt als een gave halloweenoutfit.
* IJsdraakje maakt mental note voor volgend jaar *
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
halloweenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
\quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Halloween is tof
Helemaal als mensen er tenminste nog een béétje moeite voor doen.
Stomme verjaardag waar ik niet onderuit kon, geen toffe outfit dit jaar.
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\
gewoon als heks naar de verjaardag
noh, bianca is liev!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..
Da's met een zooitje strenge christenen geen doen joh.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\
gewoon als heks naar de verjaardag
Niet veel nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inkoppertje: hoeft ze niks voor te doen..
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprietenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Halloween is tof
Helemaal als mensen er tenminste nog een béétje moeite voor doen.
Stomme verjaardag waar ik niet onderuit kon, geen toffe outfit dit jaar.
half the effort, twice the fun!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met een zooitje strenge christenen geen doen joh.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprieten![]()
(hij had die dag ook een sollicitant die niet echt wist wat 'm overkwam)
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De broer van m'n man werkt bij Google in Ierland, en daar had iedereen een Halloween-themadag gehad. Hijzelf was in een kakkerlakkenpak naar kantoor gekomen, inclusief muts met grote poten/sprieten![]()
(hij had die dag ook een sollicitant die niet echt wist wat 'm overkwam)
Mja, die lui vonden me in m'n normale outfit al eng.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
half the effort, twice the fun!
bij Gristenen kan ik daar wel in komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die lui vonden me in m'n normale outfit al eng.
Gelukkig kon ik na een uurtje weer weg. Feestjesquote:Op donderdag 4 november 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij Gristenen kan ik daar wel in komen...
metaalhoofds
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Boudewijn de Groot had ik mazzel mee, was eigenlijk veel te laat met in die wachtrij gaan staan, maar toch nog kaarten.
Ow ja.. da moet ook nog... eerst speelgoed opruimen van de kids.. Nah.. eerst maar eens van de bank af zien te komenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zo... Ik ging strijken.
Dat is bijna gelukt *ligt nog steeds op de bank*
strak vouwen ftw!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kreukels zijn vervelender dan strijken.
Ik faal met vouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |