Hmmm.... dat is wel jammer! Maar ze zullen vast nog wel een tijdje op ebay te vinden zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm iets boven mijn budget op dit moment. Zag net ook al dat hij van urban decay is toen dacht ik al dat het niets voor mij zou zijn.
Dit wordt mijn eerste....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Die BOS van UD zijn zo mooien zo duur
Awwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, mn hamstertje ligt dood te gaanHij is ook al 2 jaar en 4 maanden....
Aw, dat is zielig....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Wat me er aan doet herinneren... mijn ratje is eergisteren doodgegaan..
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Dankjewel! Mijn site is niet meer helemaal up2date, in het fotoalbum staan nog enkele nieuwe caafjes die niet op de site staan (oeps en dobbel), en qwerty is helaas vorige week ingeslapenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Mss het volgende:
Zoeper, door die foto die je gepost hebt ben ik eens doorgeklikt naar de site van je caviastal. Wat een mooierds heb je. Ik vind het zo jammer dat ik geen huisdieren meer heb
. Ik vind cavia's zo leuk!
Nog maar eenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Ja, nou, niet helemaal denk ik... Hij was pas 1 en 10 maanden. Maar hij lag wel gewoon alsof ie lag te slapen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Aw, ookvoor jou! Ouderdom ook?
Jaja, Hommie is lekker in z'n radje aan het rennen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al niet fijn! Maar je hebt nog wel Hammie, toch? En de honden natuurlijk.
Slaap lekker Debs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
Mijn laptop heeft zo'n plek, waar iemand keihard met z'n vinger heeft zitten peuren tegen 't beeldscherm. Dode pixels all the way! En aangezien laptop in m'n hotelkamer niet werkt ga ik lekker afsluiten, heerlijk warm douchen, en dan in bedje NCIS kijken. Tot morgen dames
!
Oh wat een dropje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:38 schreef zoeperzazke het volgende:
ThnxHij is eigenlijk al weg, zijn lijfje is koud en stijf, alleen zijn hartje klopt nog... Ik ga hem wel missen, maar het is toch altijd een hele troost als ze zo zorgeloos oud hebben mogen worden
Want voor een hamstertje issie hoogebjaard!
[ afbeelding ]
Volgens Wikipedia is het lower level secondary school.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Okaay ik weet het niet meer. Zit m'n CV te schrijven (hij gaat lekkahhh) maar ik kom dus niet op een ander woord dan pre-college education voor VMBO... Iemand een andere suggestie?
Hmmmm. Ja het is wel VMBO TL+ dusjaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is het lower level secondary school.
begrijpelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo druk, blij en hyper
die van de 27e?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Trouwens, kwam jij ook naar de meet?
Ah okay. Ik dacht, misschien kon ik meerijden hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van de 27e?
goeie vraag, ik heb geen idee
hangt van m'n werk af dan, en ik twijfel nog over de afstand, aangezien ik met de auto wil, en dan moet ik zelf heen én terug rijden, dat trek ik ws niet, ben ik bang.
hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht, misschien kon ik meerijden haha
Ik kan wel autorijden maar heb geen rijbewijsquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
jij kunt zeker niet autorijden?(dan kun je terugrijden
)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan wel autorijden maar heb geen rijbewijs
Alleen in een automaat trouwens. Luie Amerikaan enzoquote:
pfoei, goeie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Alleen in een automaat trouwens. Luie Amerikaan enzo
maar misschien kan je blijven crashen ook bij SQ? Ik blijf ook sclaffenOf is dat te vermoeiend?
Preciessss.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pfoei, goeie.
daar moet ik echt heel goed over nadenken geloof ik
maar ik heb nog ff
Aw zo triest om te zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ratjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Knap van je!quote:Op woensdag 3 november 2010 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!voor alle dode knaagdiertjes
Ik ben best een beetje trots op mezelf. Heb gisteren voor het eerst helemaal niets gedronken. Dat is echt jaren geleden dat dat voorkwam. Heb het er in mijn hoofd wel moeilijk mee gehad, ook omdat ik vandaag vrij ben dus dan is het nog verleidelijker. Maar ik heb lekker thee gezet, Glee gekeken en daarna naar bed gegaan.
Ik ben op de goede weg maar ontdek wel hoe geestelijk verslavend die zooi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |