Ik zelf heb niet zoiets, al schijnt het dat Sita op dezelfde school heeft gezeten als ik. Maar verder niks. Dus dat is ook niet echt boeiend ofzo, maar misschien is er hier een aantal mensen dat er wel eentje van vroeger (persoonlijk) kent.
quote:Applaus! Ik dacht al dat het zo'n topic was dat eigenlijk alleen maar is geopend omdat de opener even wilde vertellen met welke BN'er hij/zij op school had gezeten. Niet dus, complimenten!
Op dinsdag 28 mei 2002 20:50 schreef Marble het volgende:
Ik zelf heb niet zoiets, al schijnt het dat Sita op dezelfde school heeft gezeten als ik. Maar verder niks.
Voor mij is het antwoord trouwens nee.
quote:
...Lijkt mij weleens leuk om die verhalen te horen.
...Dus dat is ook niet echt boeiend ofzo...
Ik zal tegenwoordig niet meerekenen, mijn hele buurt zit vol BN'ers.
Verder heb ik les gehad van ene Ruud Hesp. Later werd die keeper bij oa Barcalona. Die lessen nam ie een maandje of 2 over van mij sportleraar.
quote:geil.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:04 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb bij Jan Rot (columnist Nieuwe revu en zanger) op school gezeten.
Als het zo was dan had je het wel zeker geweten hoor. Dan liepen al je schoolgenoten dat rond te schreeuwen. Daar kan je niet meer omheen.
Valt me altijd op dat er mensen zijn die daarmee proberen te pronken. 11 september had ook iedereen opeens hele goede vrienden en familie in de buurt van het ongeluk wonen, terwijl het volgens mij ook bij 90% vage kenissen, internetrelaties of afgestoten familie was.
Geldt niet voor iedereen uiteraard.
quote:Mijne ook (vast dezelfde buurt)
Op dinsdag 28 mei 2002 21:00 schreef Dante_A het volgende:
Ik zal tegenwoordig niet meerekenen, mijn hele buurt zit vol BN'ers.
Verder niet iemand bij wie ik op lagere/ middelbare school heb gezeten, voor zover ik weet.
quote:Die is toch al 45 ofzo?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:04 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb bij Jan Rot (columnist Nieuwe revu en zanger) op school gezeten.
quote:100% agree. Is er een vliegtuig neergestort in Vietnam, reageert iemand op de FP
Op dinsdag 28 mei 2002 21:07 schreef deurmat het volgende:
Jaja, volgens mij....Als het zo was dan had je het wel zeker geweten hoor. Dan liepen al je schoolgenoten dat rond te schreeuwen. Daar kan je niet meer omheen.
Valt me altijd op dat er mensen zijn die daarmee proberen te pronken. 11 september had ook iedereen opeens hele goede vrienden en familie in de buurt van het ongeluk wonen, terwijl het volgens mij ook bij 90% vage kenissen, internetrelaties of afgestoten familie was.
Geldt niet voor iedereen uiteraard.
quote:Oud-Zuid?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:08 schreef Ole het volgende:
Mijne ook (vast dezelfde buurt)
quote:oh, die!
Op dinsdag 28 mei 2002 21:09 schreef Disbelieve_it het volgende:
Heb wel een keer ruzie gehad met Annika Dop, winnares van de Elite Model Look (1999 geloof ik). Zat ook op Etty Hilussum College in Den Helder.
quote:Betere formulering:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:08 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Die is toch al 45 ofzo?
En jij bent 19?
quote:Grachtengordel.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:09 schreef Dante_A het volgende:[..]
Oud-Zuid?
quote:Moet ik dit lezen als
Op dinsdag 28 mei 2002 21:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
Erik ten hag (fc twente aanvoerder) heeft bij mij in de straat gewoond... ik heb zelfs nog met hem gevoetbald.. maar ja ik kende hem nie .. en was ajax fan.. duz voetbalde ook met ajax bal
Dat is alles, er komt kennelijk niet zoveel talent uit Valkenswaard
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 28-05-2002 21:14]
quote:Ja, zo kan ik het ook
Op dinsdag 28 mei 2002 21:10 schreef detulp050 het volgende:[..]
Betere formulering:
Ik heb op dezelfde school gezeten als Jan Rot
zo beter
ow, ik ben 20 trouwens
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:13 schreef detulp050 het volgende:[..]
Moet ik dit lezen als
hij heeft mij ooit per ongeluk een bal tegen de kop geschopt en het ajaxlogo staat nog steeds op mijn voorhoofd
quote:Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar; Kees van Kooten, Wim de Bie, Hanneke Kappen, Rob Fruithof..
Op dinsdag 28 mei 2002 21:10 schreef detulp050 het volgende:[..]
Betere formulering:
quote:Ja, dat wil ook wel ja.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:11 schreef Ole het volgende:[..]
Grachtengordel.
Misschien iets voor:
ik heb op dezelfde school gezeten als....
SORRY
quote:Vooral Rob Fruithof doet het hem in dat rijtje
Op dinsdag 28 mei 2002 21:14 schreef Dante_A het volgende:[..]
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar; Kees van Kooten, Wim de Bie, Hanneke Kappen, Rob Fruithof..
Vind ik eigenlijk niet tellen.
quote:Hoeveel aapjes heb je en voor welk doel speel je ?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:16 schreef deurmat het volgende:[..]
Vooral Rob Fruithof doet het hem in dat rijtje
quote:Que, wie ?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:17 schreef Havoc het volgende:
Fedja van Huêt heeft bij mij in het honkbal team gezeten en we zaten op hetzelfde college. Helaas is dat team toen uit een gevallen en is Fedja gaan acteren.
quote:ook namens mij
Op dinsdag 28 mei 2002 21:17 schreef detulp050 het volgende:[..]
Que, wie ?
Daarnaast heb ik nog wat BN'ers in mijn familie rondhuppelen (nee, ik zeg niet wie) en hier in de buurt wonen er ook aardig wat (Zuid).
Kreeg landelijke bekendheid door Hans Teeuwen.
quote:ook wel Fedja Nijholt, speelde de hoofdrol in Karakter waar ze een oscar voor kregen
Op dinsdag 28 mei 2002 21:17 schreef detulp050 het volgende:[..]
Que, wie ?
thx for the smiley Apk
quote:dan geloof ik het ook niet zo heel erg, sorry
Op dinsdag 28 mei 2002 21:19 schreef static het volgende:Daarnaast heb ik nog wat BN'ers in mijn familie rondhuppelen (nee, ik zeg niet wie)
quote:...verder nooit meer wat van gehoord
Op dinsdag 28 mei 2002 21:20 schreef Havoc het volgende:[..]
ook wel Fedja Nijholt, speelde de hoofdrol in Karakter waar ze een oscar voor kregen [afbeelding]
thx for the smiley Apk
quote:Karakter ken ik wel, maar als ze voor me had gestaan en zich had voorgesteld had ik niet geweten dat ze BBN'er is (beetje bekende nederlander)
Op dinsdag 28 mei 2002 21:20 schreef Havoc het volgende:[..]
ook wel Fedja Nijholt, speelde de hoofdrol in Karakter waar ze een oscar voor kregen [afbeelding]
thx for the smiley Apk
DT
quote:Jah, bij mij ook
Op dinsdag 28 mei 2002 21:03 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij heeft één van die gasten van Di-Rect() bij mij op school gezeten.
quote:Bij iedereen als het ze goed uitkomt
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Jah, bij mij ook
quote:Dat blijkt
Op dinsdag 28 mei 2002 21:22 schreef detulp050 het volgende:
als ze voor me had gestaan en zich had voorgesteld had ik niet geweten dat ze BBN'er is (beetje bekende nederlander)
quote:*kuch* Fedja is een 'hij'
Op dinsdag 28 mei 2002 21:22 schreef detulp050 het volgende:[..]
Karakter ken ik wel, maar als ze voor me had gestaan en zich had voorgesteld had ik niet geweten dat ze BBN'er is (beetje bekende nederlander)
DT
met 'ze' bedoelde ik de cast en crew
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 28-05-2002 21:25]
quote:Daar drijft hun cd-verkoop op
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef deurmat het volgende:[..]
Bij iedereen als het ze goed uitkomt
quote:I rest my case.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:24 schreef Havoc het volgende:[..]
*kuch* Fedja is een 'hij'
me ze bedoelde ik de cast en crew
Excuses hoor, maar ik ben niet zo into almost famous people
quote:Fedja is een 'hij,' althans voor z'n operatie.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:22 schreef detulp050 het volgende:[..]
Karakter ken ik wel, maar als ze voor me had gestaan en zich had voorgesteld had ik niet geweten dat ze BBN'er is (beetje bekende nederlander)
DT
( HAVOC was me voor )
quote:Fedja is één van de betere acteurs op dit moment. Heeft volgens mij ook eens een Gouden Kalf gekregen.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:24 schreef Havoc het volgende:[..]
*kuch* Fedja is een 'hij'
met 'ze' bedoelde ik de cast en crew
Oh jah en Jan Wouters heeft hier gewoond en kwam elke dag met z'n hondje langs een heeft nog een keer de bal terug geschopt met buitenkant rechts helemaal scheef..(dat was toen geweldig..)
Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iemand interesseert..
quote:Ik vond het uitermate interessant hoor!
Op dinsdag 28 mei 2002 21:37 schreef Dr.E het volgende:
...Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iemand interesseert..
quote:Hiehie!
Op dinsdag 28 mei 2002 21:13 schreef Fogerty het volgende:
Ernst van der Pasch (cabaretier en presentator van het Klokhuis) zat bij me op de basisschool en middelbare school in de klasDat is alles, er komt kennelijk niet zoveel talent uit
Valkenswaard
Indrukwekkend he, not.
maar mijn loved-one is toevallig wel het neefje van Beppie, voor de Limburgers onder ons!
100% Isis, en haar zusje Jasha (onlangs nog in Expeditie Robinson). Jasha is een oud klasgenoot van mij van de basisschool. En Isis zat bij mijn broer in de klas. 2 hele goede jeugdvriendinnen van me. We hebben nog wel contact met elkaar als we elkaar een keer tegenkomen ergens in een club waar Isis toevallig draait. Toch wel leuk dat de contacten bewaard zijn gebleven ondanks de afstand.
En hoe hun jeugd eruit zag? Hehe, strictly secret! Ik ga niet roddelen. Als ze dit lezen dan hebben ze mij vast wel herkend
Willem Duyn (van Mouth & Mac Neil) woonde ook vlakbij ons evenals Marco Bakker.
Ja, ja populair dat West-Friesland.
Bij mijn man in de straat woonde Ko de Boswachter (Burny Bos). Ook was hun overbuurvrouw bevriend met Manfred de Graaf (die toen op het hoogtepunt van zijn Zeg 'ns A-roem was). Als deze op bezoek was gingen de kinderen uit de buurt door de heg staan gluren.
O ja, bij hem op school zat Carolijn Lilipaly (later MTV); zij verkocht trouwens handtekeningen van haar neef Simon Tahamata op het schoolplein.
En op zondag zat overbuurman Leen van Dijke (voorman van de Christen Unie) 's morgens vroeg met de hele familie orgel te spelen en psalmen te zingen
quote:Respect!
Op dinsdag 28 mei 2002 21:54 schreef pluisje het volgende:
Mijn leraar muziek op de middelbare school was Gregor Bak, van Zo Vader Zo Zoon.
Dat zou ik niet zomaar hardop durven te posten...
voetballers van mijn a-jeugd spelen of speelden in de eredivisie/eerste divisie ... maar niet super bekenden ...
Carolien Lilipali - MTV news : Ze komt uit Middelburg en vaak mee wezen stappen voordat ze naar london verhuisde en bij MTV ging werken.
Niet echt een boeiende persoonlijkheid als ik het zelf zeg, op z'n kapotte scootertje altijd van die shoarmabroodjes halen in de pauze >_<
quote:patser
Op woensdag 29 mei 2002 02:33 schreef Garfield- het volgende:
Pascal Jacobs - Blöf : samen in een kroeg gewerkt in VlissingenCarolien Lilipali - MTV news : Ze komt uit Middelburg en vaak mee wezen stappen voordat ze naar london verhuisde en bij MTV ging werken.
quote:Heeee, ook op de Dalton gezeten?
Op dinsdag 28 mei 2002 21:14 schreef Dante_A het volgende:[..]
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar; Kees van Kooten, Wim de Bie, Hanneke Kappen, Rob Fruithof..
Vind ik eigenlijk niet tellen.
[..]Ja, dat wil ook wel ja.
Ik heb op school gezeten bij Patrick Kluivert. Hij zat in hetzelfde jaar en we gingen met dezelfde mensen om, maar hij ging mavo doen en ik VWO. We waren verder geen best buds of zo .
quote:* Hanno_de_Hennie heeft ook een paar keer les gehad van die knakker.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:54 schreef pluisje het volgende:
Mijn leraar muziek op de middelbare school was Gregor Bak, van Zo Vader Zo Zoon.
En ik heb nog gymles gehad op de basisschool van ..... de Vries (coach van de Nederlandse Shorttrack ploeg)
We kregen altijd van die foto's met handtekeningen erop als we jarig waren
Hji had geen schijn van kans tegen mij !
Ik heb trouwens bij geen enkele BN-er in de klas gezeten, mee gewerkt, of bij in de buurt gewoond.
Naja, Steven Pienaar (Ajax) is wel eens komen kijken bij een zaalvoetbalwedstrijd van mijn team, omdat hij woonde bij een gastgezin, waarvan één jongen in mijn team voetbalt
Ow, en ik zit nu naast, naar eigen zeggen, de beste beat-creator van Nederland to be. Is nu bezig een Nederlandstalige hiphop-cd uit te brengen aan het eind van het jaar, dus we zullen zien
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 29-05-2002 11:45]
quote:Yep
Op woensdag 29 mei 2002 09:19 schreef Catty het volgende:[..]
Heeee, ook op de Dalton gezeten?
quote:Ik woon in Amsterdam en kan ook nog wel een tijdje doorgaan. Maar het gaat erom wie je kent uit je kindertijd.
Op woensdag 29 mei 2002 10:39 schreef extreme het volgende:
ik woon in Hilversum, hoeveel BN'ers moest ik noemen?
Maar bij m'n moeder: Albert West, Thom de Graaf.
quote:heeee, daar heeft iemand die ik ken (oude collega) weleens mee gezoend, en nog beetje voelen enzo
Op dinsdag 28 mei 2002 22:09 schreef ACT-F het volgende:....100% Isis...
Ikzelf heb niks met BN-ers... Wel keertje op vakantie geweest, was Jantje Smit ook, later met de oma van hem in het bubbelbad gezeten, wat gepraat, was cool!
quote:Ja hoor, bij mij wel
Op woensdag 29 mei 2002 12:10 schreef Smike het volgende:
Is Edwin Kempes inmiddels al een BN'er?
quote:Ik heb nooit van hem gewonnen.
Op woensdag 29 mei 2002 12:12 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja hoor, bij mij wel
quote:Nu niet meer?
Op woensdag 29 mei 2002 12:12 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Mijn beste vriendin was de nicht van Kevin Hofland!
quote:uhm IS nog steeds dan...
Op woensdag 29 mei 2002 12:17 schreef sbientje het volgende:[..]
Nu niet meer?
Een oude vriendin van me is het nichtje van Derek de Lint (Soldaat van oranje, Poltergeist The Legacy), maar ja... das ook niet echt BNer (dat nichtje).
Verder heb ik alleen met een een grietje in de klas gezeten die een paar jaar geleden in de Panorama stond
quote:Ja, en?
Op woensdag 29 mei 2002 13:02 schreef PyroX het volgende:
De broer van een vriend van mij is bodyguard voor nederlandse (gast) VIPs
Snie echt bijzonder eigenlijk
Verder heb ik nog op stage bij Tjalling van der Bosch (foto links, ooit sterkste man van Nederland ofzo) post gebracht.
quote:Tja ik heb de koningin wel eens gezien.
Op woensdag 29 mei 2002 22:22 schreef Sjaddaj het volgende:
Kheb Jacques d'Ancona gezien
quote:Hmmm je komt uit Leiden hè, dat moet dan meer dan 7 jaar geleden zijn. Ach ja, het zijn mensen zoals jij en ik. 17 jaar geleden zaten we gewoon belletje te trekken
Op woensdag 29 mei 2002 12:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
heeee, daar heeft iemand die ik ken (oude collega) weleens mee gezoend, en nog beetje voelen enzo
Momenteel woont hier in de straat Zjef Naaijkens, zanger van de 'Veulpoepers', Nol Havens van VOF de kunst heeft bij mijn man in de klas gezeten en Bert Visscher was in diensttijd het slapie van mijn man.
quote:das waar ja...
Op donderdag 30 mei 2002 01:00 schreef ACT-F het volgende:[..]
Hmmm je komt uit Leiden hè, dat moet dan meer dan 7 jaar geleden zijn. Ach ja, het zijn mensen zoals jij en ik. 17 jaar geleden zaten we gewoon belletje te trekken
M'n moeder: Hans Westerhof (oud trainer o.a. Ajax)
zelf als atleet met allerlei toppers gelopen, waarvan Bram Som, Arnoud Okken, Ilja Voltman denk ik wel het bekendst zijn, maar er lopen er meer rond
quote:Je moeder heet Hans Westerhof
Op donderdag 30 mei 2002 08:51 schreef SanderThomas het volgende:
Vooral sporters, dus niet per sé BNers.M'n moeder: Hans Westerhof (oud trainer o.a. Ajax)
quote:was kennis van..
Op donderdag 30 mei 2002 09:04 schreef DainBramage het volgende:[..]
Je moeder heet Hans Westerhof
En... mijn beste vriendin is een nichtje van Frank de Grave.
Kickuh he!
Edit:
En zussen, broers, buurvrouwen, bakkers, neven, en maitresses van BN'ers tellen niet als BN'er!
[Dit bericht is gewijzigd door Shivo op 30-05-2002 13:17]
quote:mag ik me even voorstellen, de oudere broer van Dr.E, Michel. Het was ik die dit schot mocht ontvangen, en niet hij! ik was aan het voetballen en schopte per ongeluk express
Op dinsdag 28 mei 2002 21:37 schreef Dr.E het volgende:
Oh jah en Jan Wouters heeft hier gewoond en kwam elke dag met z'n hondje langs een heeft nog een keer de bal terug geschopt met buitenkant rechts helemaal scheef..(dat was toen geweldig..)
Wel een hoogtepunt uit mn jeugd overigens, hij was toen een held in Europa, vanwege het Ek '88!
quote:Mazzelaar
Op donderdag 30 mei 2002 10:59 schreef Lexie het volgende:
Anna van K-otic heeft bij mij op school gezeten. Hoei, Vet!!
quote:Willem Alexander, Frits Sissing (Opsporing verzocht).
Wie van jullie hebben huidige BN'ers gekend toen ze nog jong en onbekend waren? Bijvoorbeeld omdat je bij ze in de klas zat of omdat jullie buren waren, enz. Kende je hem of haar persoonlijk? Hoe was hij of zij vroeger? Is hij of zij veel veranderd sindsdien? Lijkt mij weleens leuk om die verhalen te horen.Ik zelf heb niet zoiets, al schijnt het dat Sita op dezelfde school heeft gezeten als ik. Maar verder niks. Dus dat is ook niet echt boeiend ofzo, maar misschien is er hier een aantal mensen dat er wel eentje van vroeger (persoonlijk) kent.
Marjolein
En heel lang geleden kwam ik wel eens bij Stella Gommans over de vloer. Zij was het buurmeisje van mijn vriendinnetje.
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 09:19 schreef Catty het volgende:[..]
Heeee, ook op de Dalton gezeten?
quote:In Rossum?
Op donderdag 30 mei 2002 11:14 schreef Shivo het volgende:
Ik heb tenminste nog tegenover Gert en Hermien gewoond, toen ze nog bij elkaar waren.![]()
Ikke lekker ook bijna.
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 30-05-2002 14:34]
quote:jah albert west, jah die zie ik zo eens in de zoveel tijd op mijn werk op de kentering in rosmalen.
Op woensdag 29 mei 2002 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk want mijn jeugd is nuMaar bij m'n moeder: Albert West, Thom de Graaf.
- Ik ken Daan schuurmans persoonlijk.
Ik weet 't, niet echt spectaculair
quote:Was die toen ook al zo vervelend?
Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Meaghan het volgende:
Die zanger van Spargo woonde vroeger bij mij om de hoek
Verder heb ik met Fatima Elatik
quote:Foutje: je bedoelt Fatima natuurlijk
Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Was die toen ook al zo vervelend?
Tja, ze had destijds al een grote mond en wist alles altijd beter.
Heel irritant, maar verder wel aardig.
quote:Reminds me dat ik de website van Theo van goch weer eens ff moet checken!
Op donderdag 30 mei 2002 15:39 schreef Meaghan het volgende:[..]
Foutje: je bedoelt Fatima natuurlijk
Tja, ze had destijds al een grote mond en wist alles altijd beter.
Heel irritant, maar verder wel aardig.
quote:Neuh, in Boekelo (waar?), daar hebben ze ook een tijdje gewoond.
Op donderdag 30 mei 2002 14:22 schreef APK het volgende:[..]
In Rossum?
![]()
![]()
Ikke lekker ook bijna.
quote:Horace Cohen van frolive etc in Flodder? Dat is nieuw voor me.
Ook liep ik weleens Horace Cohen(o.a. Flodder) voorbij in de wandelgangen op school.
quote:Hij speelt volgens mij alleen maar in die eerste Flodder film mee.
Op donderdag 30 mei 2002 16:00 schreef Shivo het volgende:
Horace Cohen van frolive etc in Flodder? Dat is nieuw voor me.
quote:Hij speelde het jongste broertje (Henkie)
Op donderdag 30 mei 2002 16:00 schreef Shivo het volgende:[..]
Horace Cohen van frolive etc in Flodder? Dat is nieuw voor me.
--------
Ok dan ik ook maar: Ik zat vroeger bij Daphne Bunskoek van TMF op school (zij Havo ik VWO) en zij hoorde ook bij ons vaste stapgroepje.
Verder heb ik Bert Visscher regelmatig gesproken op Schiermonnikoog (heb zelfs samen met hem zijn oudejaars conference bekeken in 1995)
Als laatste heb ik nog bij Hans de Booij in huis gewoond op Aruba.
quote:Die is nu toch zo'n reclameyup ?
Op donderdag 30 mei 2002 16:58 schreef Meaghan het volgende:
En voor de Graffiti kenners: "SHOE", hij was in Nederland een van de grondleggers van die 'muurvervuiling'
Hij was "niet erg slim" maar had toen al een hele brede postuur en kon heel goed honkballen.
Hij had me een keer uitgenodigd om ook te gaan trainen en toen ging ik maar ging al meteen weg omdat ik het kutsport vond.
Woonde trouwens 2 kilometer van waar ik toendertijd ook woonde.
Niemand geloof je toch als je dat verteld dus het maakt niet zoveel uit, maar toch is het waar.
quote:Geen idee..
Op donderdag 30 mei 2002 17:03 schreef KikkerBikker het volgende:[..]
Die is nu toch zo'n reclameyup ?
Sja, allemaal best aardige lui, op J de Wolff na dan, dat was echt een ***.
quote:Aha! Schiedam? Ambachtenbuurt toevallig?
Op donderdag 30 mei 2002 17:21 schreef tvdleur het volgende:
- John de Wolff (woonde vroeger 100 meter van mn ouders vandaan toen ik er ook nog woonde)Sja, allemaal best aardige lui, op J de Wolff na dan, dat was echt een ***.
Mijn broertje heeft bij de kids van John de Wolf in de klas gezeten, misschien worden dat in de toekomst wel hele bekende voetballertjes
quote:Grappig, die woonde met een ex van me in hetzelfde studenthuis.
Op donderdag 30 mei 2002 08:51 schreef SanderThomas het volgende:
Vooral sporters, dus niet per sé BNers.M'n moeder: Hans Westerhof (oud trainer o.a. Ajax)
zelf als atleet met allerlei toppers gelopen, waarvan Bram Som, Arnoud Okken, Ilja Voltman denk ik wel het bekendst zijn, maar er lopen er meer rond
quote:Dan heb jij waarschijnlijk heel dicht bij mij in de buurt gewoond
Op donderdag 30 mei 2002 15:11 schreef Hawkwind het volgende:
Hans van Breukelen en ik waren buren.( en ik moest vroeger altijd kiepen van hem)
en de buurjongen van mijn vriendinnetje was Daniël Boussevain
Was altijd erg leuk om bij haar te gaan spelen
We waren met school aan het schaatsen, toen ik het wel weer welletjes vond en ging spijbelen... Toen ik in de herenkleedkamer zat kwam Yvonne binnen en trok zonder blikken of blozen haar schaatspak uit...(jawel!) Ik dacht dat ik even niet goed werd.. Dat was dus in de tijd dat ze in topvorm was... Ik wist niet waar ik moest kijken man! Ik heb (toen ze weer aangekleed was) toch maar wel haar handtekening gevraagd.
Nu denk ik, tja, Yvonne van Gennip, en dan? Maar toen was ik helemaal ondersteboven van haar... Dus dat maakte indruk...
Trouwens hier in Haarlem wonen ook erg veel BN'ers:
Willem van Hanegem
Paul Witteman
Mart Smeets
Annet van Trigt
Francois Boulangee
Yvonne van Gennip
Zangeres Bloem (haar vriendje woont tegenover me)
Diewertje Blok
quote:[offtopic]
Op donderdag 30 mei 2002 14:45 schreef Kaalhei het volgende:
Iemand wel al eens van de theorie gehoord dat je elke persoon op de aarde via een zeer beperkt aantal mensen (volgens mij 8) kent ? Dus jij kent een klasgenoot(1), die kent weer de zus van zijn vriendin(2)........die vroeger een relatie heeft gehad met de Paus Johannes Paulus (8) Op deze manier zou je dus via-via iedereen kennen...misschien wel interessant in deze context
quote:Was ze toen je haar kende ook al zo lekker rond?
Op vrijdag 31 mei 2002 12:01 schreef SanderF1 het volgende:
Anna van K-Otic
En ik heb in de klas gezeten met Edgar Wurfbain, die knakker die Pieter speelde in Goudkust en pas geleden ook een rolletje in Goede Tijden slechte tijden had volgens mij, maar daar is ie al weer uit dacht ik.
Oh en bij Bob de Jong (de schaatser) op school gezeten in Leiden.
quote:Was ze nieso aardig??
Op vrijdag 31 mei 2002 12:13 schreef X-Ray het volgende:
Georgina Verbaan () kwam vroeger net zoals ik in Locomotion, en we hadden ook gezamenlijke vrienden. Echt een dom wicht.
Waarschijnlijk is hij alleen bekent bij het aksiegroep
"de veganistische valiumverslaafden" of "Dieren bevreidingsfront" ofzo....:P
quote:Kzat er ook zegmaar
Op vrijdag 31 mei 2002 13:42 schreef Catty het volgende:[..]
![]()
![]()
Oh ja, en ik ben familie van Koos Alberts.
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 02-06-2002 00:47]
Mental Theo (in het echt is ie leuk, op tv niet)
Theo Maassen
Danny Rook
Harry Slinger (kwam op me af: "ej, heppie een fuutje fo me?")
Inge de Bruijn en vrienden
(er zullen er vast meer zijn, maar ik let er eigenlijk niet zo op. Deze herinner ik me omdat het leuke gesprekken waren)
en van vroeger:
bij de broer van Miss Brabant in de klas
en het schijnt dat een van der leegte bij RKC voetbalt? ... die broer zat in de zelfde klas.
quote:Ah vandaar, alleen zat ik er in het jaar dat jij geboren werd.
Op vrijdag 31 mei 2002 15:54 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Kzat er ook zegmaar
quote:Heb je toevallig op het Amsterdams Lyceum gezeten (rond 1990) ?
Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Meaghan het volgende:
Die zanger van Spargo woonde vroeger bij mij om de hoek
Verder heb ik met Fatima Elatik(wie?) en Howard Komproe(hè?) menig klaslokaal gedeeld.
Ook liep ik weleens Horace Cohen(o.a. Flodder) voorbij in de wandelgangen op school.
Oh ja, een zangeresje genaamd Michelle zat ook nog bij me in de klas. Zij zong destijds o.a. mee op een single van King bee(Must be the music).Ik weet 't, niet echt spectaculair
- Verder heb ik vroeger in de straat schuin tegenover Ruud Gullit gewoond.
- Johan Cruijff een keer gezien bij een straatvoetbaltoernooi (familie van hem heeft nog steeds een sportzaak bij mij in de buurt, is de vader van Estelle Cruijff dacht ik).
- Mijn buurman speelt mee in diverse tv stukken (onder andere bij Rolf Wouters, a.s. vrijdag in een nieuw programma).
- Bij mij in buurt (Amsterdam Centrum) wonen en woonden diverse BN´ers (en kom ze wel eens tegen), zoals Manouk van der Meulen, Hidde Maas, Hans Dagelet, Tatum Dagelet, Frederik de Groot,Gerard Spong.
- Ik heb gewerkt bij een bedrijf van Maurice de Hond, marktonderzoekbureau.
[Dit bericht is gewijzigd door hiburg op 02-06-2002 23:07]
quote:En Herman niet
Op woensdag 29 mei 2002 11:27 schreef poep het volgende:
Wilfried Finkers (ja de broer van...) Is familie van familie van me.
quote:A. Who the fuck is Miss Brabant?
Op zondag 02 juni 2002 09:48 schreef MrWilliams het volgende:bij de broer van Miss Brabant in de klas
<quote]
en het schijnt dat een van der leegte bij RKC voetbalt? ... die broer zat in de zelfde klas.
[/quote]
Voetbalt bij Twente tegenwoordig.
quote:Klopt, ik heb op het Amsterdams Lyceum gezeten zo vanaf midden jaren 80 en ik deed Havo.
Op zondag 02 juni 2002 22:58 schreef hiburg het volgende:[..]
Heb je toevallig op het Amsterdams Lyceum gezeten (rond 1990) ?
Ik ken Horace Cohen van de lagere school en kwam hem ook daar op de middelbare school weer tegen. Verder komt die Michelle me ook nog vaag bekend voor, maar dat weet ik niet meer zo goed. Ik heb daar 1 jaar gezeten (deed gymnasium).- Verder heb ik vroeger in de straat schuin tegenover Ruud Gullit gewoond.
- Johan Cruijff een keer gezien bij een straatvoetbaltoernooi (familie van hem heeft nog steeds een sportzaak bij mij in de buurt, is de vader van Estelle Cruijff dacht ik).
- Mijn buurman speelt mee in diverse tv stukken (onder andere bij Rolf Wouters, a.s. vrijdag in een nieuw programma).
- Bij mij in buurt (Amsterdam Centrum) wonen en woonden diverse BN´ers (en kom ze wel eens tegen), zoals Manouk van der Meulen, Hidde Maas, Hans Dagelet, Tatum Dagelet, Frederik de Groot,Gerard Spong.
Edit: leesfoutje..
quote:geinig, ik zat in 1990 (toen ik instroomde) in de 4e klas van het VWO, en was toen 17 jaar. Ik ben er toen na 1 jaar weer weggegaan. Ken jij toevallig Ito ?
Op zondag 02 juni 2002 23:26 schreef Meaghan het volgende:[..]
Klopt, ik heb op het Amsterdams Lyceum gezeten zo vanaf midden jaren 80 en ik deed Havo.
Dusseh, jij was toen waarschijnlijk een brugpieper, terwijl ik al bijna van school af ging![]()
Edit: leesfoutje..
quote:Nou... jij bent vast en zeker een gelukkig mens,
Op maandag 03 juni 2002 01:16 schreef jesse79 het volgende:
Voor zover ik weet is er geen kennis uit mijn jeugd nu BN'er. Wel heb ik een stiefnicht die de zangeres Judith wel eens in de supermarkt tegenkomt. En ik heb wel eens een persoonlijk mailtje gehad van Bart van Leeuwen (ex-Veronica, ex-538, nu Radio Nationaal).
quote:discovery sprak laatst nog over 10 mensen...
Op vrijdag 31 mei 2002 11:56 schreef KleineBeer het volgende:[..]
[offtopic]
Dit is volgens mij met wiskunde te verklaren.
Er zijn 6 miljard mensen op aarde. als je er van uitgaat dat iedereen gemiddeld 45 mensen kent zit je met 45^6 al op meer dan 8 miljard mensen (dus via 6 anderen ken je iedereen).
Als je er vanuit gaat dat iedereen 100 mensen kent zit je met 100^5 al op 10 miljard mensen die je zou kennen via 5 anderen.
Ik denk dat de eerste berekening beter klopt, want je moet dus wel 45 mensen hebben die elkaar niet kennen.
[/offtopic]
1 van hen (Marco) speelt nu bij schalke 04 ( tevens jong-oranje 1 doelpunt)...
quote:Ito? Nooit van gehoord. En nee, ik had verder geen contact met mensen uit 4/5 VWO.
Op zondag 02 juni 2002 23:54 schreef hiburg het volgende:[..]
geinig, ik zat in 1990 (toen ik instroomde) in de 4e klas van het VWO, en was toen 17 jaar. Ik ben er toen na 1 jaar weer weggegaan. Ken jij toevallig Ito ?
En kende je toevallig mensen uit 4/5 VWO ?
quote:Ik heet zelf geen Ito, maar dat was iemand die veel mensen op die school kende, vandaar. Ik ben daarna weer teruggegaan naar het Vossiusgymnasium. Wel een rare school vond ik het een beetje, vooral sommige leraren (zoals Roeper, die leraar Nederlands en Bokma, biologieleraar).
Op maandag 03 juni 2002 14:02 schreef Meaghan het volgende:Ito? Nooit van gehoord. En nee, ik had verder geen contact met mensen uit 4/5 VWO.
En vandaar ms dat je naam me ook niet bekend voorkomt.
Maareh, leuk om te zien dat er ook op Fok! oud-leerlingen van het 'Amsterdams' komen.
Haar grote broer Antonie speelde in hetzelfde voetbalelftal als mijn oom...
Enne Emel ken ik ook al van voordat ze BN-er werd.. of wacht, dat is alleen maar op Fok!
(en ja ik ben nu een gelukkig mens)
Die vent tapt trouwens flink wat flappen
quote:ik word een bekende kinderpsychologe dus wees blij dat je me kent
Op maandag 03 juni 2002 14:26 schreef Gabberhead het volgende:
Het schijnt dat ik met Liesbeth Kamerling op de kleuterschool heb gezeten. (als je alles toch eens vantevoren wist)
Haar grote broer Antonie speelde in hetzelfde voetbalelftal als mijn oom...
Enne Emel ken ik ook al van voordat ze BN-er werd.. of wacht, dat is alleen maar op Fok!
Tim Oliehoek, de (bijna) wereldberoemde filmregisseur is een goede vriend van me. Ik speelde in zowat al zijn oude hi-8 producties een hoofdrol Zoek hem maar op op www.imdb.com
EDIT: Stompwijk rulez!!
quote:Zo ken ik er ook nog een
Op dinsdag 28 mei 2002 21:10 schreef detulp050 het volgende:
Betere formulering:
quote:Nog stoerdere praat, vroeger was ie gewoon onze bakker toen ik nog in breda woonde.
Op maandag 3 juni 2002 19:56 schreef Kuukske het volgende:
HM hijs niet echt van nu
maar Vader Abraham (je weet weldie ene) woont hier om de hoek
(en ja ik ben nu een gelukkig mens)
Die vent tapt trouwens flink wat flappen
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 01:29 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmneee, blijkbaar wonen er enorm veel losers in HHW
Zou nu ook nog wel eens een pilske willen drinken in de Stam met haar..
quote:gecondoleerd...
Op vrijdag 20 juni 2003 14:07 schreef DaPinky het volgende:
Ik heb jaren bij NEC gewerkt en ben nog steeds bevriend met Bas Roorda, Danny Hesp, Frank Demouge
oom van mijn beste vriend is Micheal van Praag voorzitter van ajax
quote:ik zat twee klassen lager dan die lui van Van Dik Hout (nieuwediep den helder)
Heb wel een keer ruzie gehad met Annika Dop, winnares van de Elite Model Look (1999 geloof ik). Zat ook op Etty Hilussum College in Den Helder.
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 20-06-2003 15:17]
quote:Ilpendam?
Ik zelf heb niet zoiets, al schijnt het dat Sita op dezelfde school heeft gezeten als ik. Maar verder niks. Dus dat is ook niet echt boeiend ofzo, maar misschien is er hier een aantal mensen dat er wel eentje van vroeger (persoonlijk) kent.
quote:ik ken haar broer Ramon persoonlijk
quote:* djkoelkast heeft ook op Nieuwediep (en Etty Hillesum en JoCo
Op vrijdag 20 juni 2003 15:10 schreef knokkels het volgende:[..]
ik zat twee klassen lager dan Van Dik Hout (nieuwediep den helder)
quote:hmm cendris?
Op vrijdag 20 juni 2003 15:14 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ik ken haar broer Ramon persoonlijk
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:12 schreef Doopy-X- het volgende:
de broer van de beste vriend van mijn buurman zijn zwager is een kennis van de vader van een meisje dat ooit met Jim heeft gezoent.
Nou dan ben je natuurlijk helemaal het mannetje
quote:toen nog Tesselaar idd
Op vrijdag 20 juni 2003 15:18 schreef knokkels het volgende:[..]
hmm cendris?
quote:oew oude bekende..
Op vrijdag 20 juni 2003 15:55 schreef djkoelkast het volgende:[..]
toen nog Tesselaar idd
quote:mjah, kom op nou, wat een kuttopic dit
Op vrijdag 20 juni 2003 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan ben je natuurlijk helemaal het mannetje
quote:ik was er net na die tijd........
Op vrijdag 20 juni 2003 16:10 schreef knokkels het volgende:[..]
oew oude bekende..
Postbank gironet helpdesk wat kan ik voor u doen?
ja ik heb geen internettoegang en mn mail wil het ook al niet doen
*zucht*
ik was vooral Travelmanager, hyperstamp, Avaya helpdesks...
quote:Ruik je wel eens wat verdachts? Dan kan dat twee dingen betekenen namelijk.
Op vrijdag 20 juni 2003 14:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ron Brandsteder is mijn buurman
Enne bij mijn moeder thuis kwam vroeger Freek de Jonge himself, .
Hij was een maatje van mijn oom.....kan ik nog leuke anekdotes over vertellen, .
Marten Toonder ( van de Ollie b Bommel strips) is de neef van mijn opa, leuke man is dat.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:16 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Marianne Vaatstra, BN'er tegen eigen zin
''de broertjes'' Gijs en Ruud van de Wint ken ik persoonlijk
Rob Muntz (waskracht, VPRO) is goeie kennis en klant van mijn vader...
Ik mail wel eens met Git Hyper (dj van the Comedy Factory)
Jamie van Di-Rect staat in mn msn (vraag me niet waarom ) en praat ik dus ook wel ns mee...alle verhalen gehoord..vriendinnetje..Bouchra...etc....
quote:Hmmz.. en dan gezellig scoot bellen/terroriseren
Op vrijdag 20 juni 2003 16:26 schreef djkoelkast het volgende:[..]
ik was er net na die tijd........
Ramon was toen Supervisor...Joris ook....ik was vooral Travelmanager, hyperstamp, Avaya helpdesks...
quote:ik zag hem vroeger elke week en ook nog op vaste tijden bijna
Op woensdag 29 mei 2002 22:22 schreef Sjaddaj het volgende:
Kheb Jacques d'Ancona gezien
Iets om trots op te zijn? Nee, denk het niet, maar ja, wat doe je eraan...
Ken zelf helemaal geen BN'ers.
quote:Stoer, dan zit je bij mij op school man
Op dinsdag 28 mei 2002 21:14 schreef deurmat het volgende:[..]
Ja, zo kan ik het ook
De WNF-ranger die 6 mei onze democratie liet schudden, heeft ook op mijn school gezeten. Maarja, da's ook 20 jaar geleden, toen was ik er nog niet eens ;p
quote:Hee, die woonde bij mij in het dorp. Zag ik wel eens bij AH enzo. Lous Haasdijk (wie kent haar niet?) woont hier ook, evenals Gert Berg.
Op vrijdag 20 juni 2003 01:39 schreef -Marjo- het volgende:
Carry Slee was mijn lerares drama op de mbo...
quote:Gerard Joling woont volgens mij nu in Amstelveen....
Op woensdag 29 mei 2002 22:35 schreef buzzer het volgende:
Gijs Staverman en Gerard Joling...
(Schagen is klein)
quote:Als ze de zelfde maat schoen hebben.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef Tijn het volgende:
De kinderen van Bassie (van Adriaan) zaten bij mij op de basisschool. Telt dat ook?
Zijn die eigenlijk ook zo dik en afschuwlijk walgelijk enzo? (ik keek vroeger ook bassie&adriaan hoor, fantastisch programma toen, alleen in de werkelijkheid...)
quote:Aalsmeer toch?
Op donderdag 2 oktober 2003 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Gerard Joling woont volgens mij nu in Amstelveen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |