Onzin maargoed,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet in de wereld. Op de de middelbare school is het waar dat je meer bereikt met uiterlijk, maar de wat verder gevorderde mensen komen erachter dat uiterlijk niet belangrijk is.
Derhalve verlies je en ben je niet beter.
Log nu maar uit.
God jij bent echt kankerdom hequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef Confession het volgende:
Waar is chocolate-chick ze was de hele tijd zo actief met this-is-it af te zeiken.
Nu hoort ze zelf wat en is ze gone. Zeker een spiegel kopen? Sorry winkels zijn dicht..
Reflectie van een cd helpt ook .. bereid je er maar alvast op voor.
Succes!
Jij weet wel wat arrogantie is he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef Confession het volgende:
Waar is chocolate-chick ze was de hele tijd zo actief met this-is-it af te zeiken.
Nu hoort ze zelf wat en is ze gone. Zeker een spiegel kopen? Sorry winkels zijn dicht..
Succes!
ik was eten, ik heb wel een leven, jij niet gezien je aantal posts per dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef Confession het volgende:
Succes!
Wat is je msn?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:42 schreef Confession het volgende:
Succes!
Jij kunt beter niet meer eten wat mij betreft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was eten, ik heb wel een leven, jij niet gezien je aantal posts per dag
Onzin? Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Onzin maargoed,
Als ik er goed uitzie heb ik ook een goede dag![]()
Als ik een goed punt haal kan ik nog steeds een kutdag hebben..
Verder, Als ik de deur uitga wil ik er gewoon goed uitzien, fatsoendelijk tijd besteden aan mijn uiterlijk anders erger ik me op het feit dat ik me moet jagen voor me laatse mascaratje bijv!
Nee dan word ik een skelet he, dan kan ik zo weinigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef Confession het volgende:
[..]
Jij kunt beter niet meer eten wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef Confession het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef Confession het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |