Ja meid, jij kan echt veeeeeel beter krijgen. Geef de moet niet op hoowr, jou prins op het witte paard komt nogwel!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:29 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Betweter, Ik weet zeker dat jij nooit een vriendin van mij zou kunnen zijn en dat zegt al genoeg
Doe dan eens een foto van jezelfquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Confession het volgende:
[..]
Kan geen kwaad nadat ik jou heb gezien. Is die behoorlijk veel gewend.
Niks kan hem meer schrikken na mijn mening . Jezus!
Al die typfouten man..jou past goet in deze topiekquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja meid, jij kan echt veeeeeel beter krijgen. Geef de moet niet op hoowr, jou prins op het witte paard komt nogwel!
Jij sarkaseme niet begreipen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al die typfouten man..jou past goet in deze topiek
Waarom zou ik , ik heb geen bevesteging nodig. Ik weet zeker ik ben beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe dan eens een foto van jezelf
Haten op CC![]()
Dan krijgt iedereen een minderwaardigheidscomplex man..deze vrouwen zijn focking lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe dan eens een foto van jezelf
Haten op CC![]()
Heb je msn? Dan kan ik je mijn pielemus laten zien!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Confession het volgende:
[..]
Waarom zou ik , ik heb geen bevesteging nodig. Ik weet zeker ik ben beter![]()
Ik haat niet , het is gewoon hoe het is en zo is het dus.
Nou Bob , als jij deze post een goeie noemt dan ben jij een slechte.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
InderdaadJij en This-is-it zijn veel beter dan al die nerdjes hier
Groetjes, HappyBob
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Confession het volgende:
[..]
nog een keer..
Hou je klep tegen hun , hun verdienen geen '''blik'' waardig.
Laat ze maar straks krijgen ze weer onderling ruzie over 16 jarige '''wijfuhh'' en gaan ze weer op de vuist met elkaar( spreekwoordelijk dissen)
laat die teringlijers nou.
Laat het ze weten meid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Confession het volgende:
[..]
Omdat je er beter uit schijnt te zien, ben je beter?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Confession het volgende:
[..]
Waarom zou ik , ik heb geen bevestegingnodig. Ik weet zeker ik ben beter
![]()
Bevestiging oke je zin, ja zo is het gewoon.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat je er beter uit schijnt te zien, ben je beter?
God wat triest dit zeg
Check die UI dan wat kankerlelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Confession het volgende:
[..]
New troll is bornquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:33 schreef Toshi_Arai het volgende:
Ik draag mijn eerste post op aan dit topic.
Uiterlijk is zeker belangerijker dan nederlands aan je nederlands kun je nog wat doen aan een rot kop niet! laat dit eve duidelijk zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat het ze weten meid.
Al die mensen die denken dat Nederlands belangrijker is dan uiterlijkJullie falen allemaal..zielige nerdjes
Voor jou is het dus te laat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Uiterlijk is zeker belangerijker dan nederlands aan je nederlands kun je nog wat doen aan een rot kop niet! laat dit eve duidelijk zijn
Nee, zo werkt het niet in de wereld. Op de de middelbare school is het waar dat je meer bereikt met uiterlijk, maar de wat verder gevorderde mensen komen erachter dat uiterlijk niet belangrijk is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Confession het volgende:
[..]
Bevestiging oke je zin, ja zo is het gewoon.
Als jij iets van een UI af kan lezen,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Check die UI dan wat kankerlelijk.
Lelijk wijf dat je bent.
Ik diarree op je gezicht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:39 schreef Confession het volgende:
[..]
Als jij iets van een UI af kan lezen,![]()
En ja ik houd gewoon van schattig en dat is mijn UI gewoon
die UI is cool, jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Check die UI dan wat kankerlelijk.
Lelijk wijf dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |