TS heeft gelijk en alle mannelijke Fokkers zijn lelijke nerdjes.quote:
Ze is 18, en volgt op het moment geen opleiding. In Januarie begint ze weer, daardoor heeft ze geen studiefinanciering en kan ze geen huis huren. Haar moeder vind haar niet aardig, en dat is te begrijpen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef Rivalo het volgende:
Hoe oud this-is-it is en welke opleiding ze doet.
Januarie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze is 18, en volgt op het moment geen opleiding. In Januarie begint ze weer, daardoor heeft ze geen studiefinanciering en kan ze geen huis huren. Haar moeder heeft vind haar niet aardig, en dat is te begrijpen.
Dat is wat ik na 3 topics te weten ben gekomen, erg kansloos figuur dus, die this-is-it.
Zal ik je voorstellen aan mijn vriend?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef Confession het volgende:
[..]
Daar wij jij een vriend hebt(ik denk blind) , en een spiegel wat ik niet geloof:)
je bent fantastischquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo schreef zij het in een ander topic, ik denk, ik breng die fout even terug, voor the lulz
Nu al eckte bazenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef I_Need_Money het volgende:
Beiden met ziekelijk veel posts per dag.
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan geen kwaad nadat ik jou heb gezien. Is die behoorlijk veel gewend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ik je voorstellen aan mijn vriend?
Onee toch maar niet, straks schrikt hij van je
Betweter, Ik weet zeker dat jij nooit een vriendin van mij zou kunnen zijn en dat zegt al genoegquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Confession het volgende:
[..]
Kan geen kwaad nadat ik jou heb gezien. Is die behoorlijk veel gewend.
Niks kan hem meer schrikken na mijn mening . Jezus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |