quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat!
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
Je moet iemand blauw kleuren, en er Moderator bijzetten![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Michhas het volgende:
Heb je nou bij mij NBT Deskundige gezet?
Hehe beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
PD, ik weet al waarom het zo bloedt...
ehm het is iets eerder gekomen![]()
niks ernstigs dus!
Toffe mensen moeten ook een toffe kleur en tagquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
Ojaa, PD, ik zei al dat ik mijn kleur en tag tof vond!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toffe mensen moeten ook een toffe kleur en tag
Oud nieuws hequote:
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
PD, is het expres zo dat mijn kleur de kleur van bagger is?
HEY JIJquote:
Linkje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een foto van mij op FOK! gezet![]()
Zoek die anders op!
dan post je maar lekker een niewequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, daahaag! En lekker mijn oude account een beetje laten zien!
Zozo.. die zijn er vroeg bijquote:In het Zuid-Spaanse Jerez de la Frontera heeft een meisje van 10 een kind gebaard. De vader van het kind is ook minderjarig.
Dit heeft een woordvoerster van het ministerie sociale zaken van Andalusië dinsdag bekendgemaakt. Het ministerie bekijkt momenteel of de moeder en haar familie wel voor de baby kunnen zorgen.
De 10-jarige moeder is van Roemeense origine, meldde de krant Diario de Jerez. Volgens de grootmoeder is het in haar land van herkomst 'gebruikelijk' om zo jong moeder te worden.
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, daahaag! En lekker mijn oude account een beetje laten zien!
Ik las het. Kunnen ze wel mooi samen uitgaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zozo.. die zijn er vroeg bij
ja ook naar mij graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?
En dan zoek jij toch lekker die foto, kopieer je hem, plak je hem in een PM...
Wat mij betreft wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Gedragen jullie je nog een beetje hier?
Ik stuur wel een nieuwe foto. Tot 2 jaar geleden, had ik een mega afroquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?
En dan zoek jij toch lekker die foto, kopieer je hem, plak je hem in een PM...
Het gaat hier geweldig, alleen PD wou graag een kusje van je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Hoi SwJ!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Dankewel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur wel een nieuwe foto. Tot 2 jaar geleden, had ik een mega afroToen werd ik gemillimeterd!
Altijd als jij hier komt glurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi SwJ!!
We doen het prima volgensmij, nog geen klachten gehad in ieder geval. Ik denk een topic in de twee à drie dagen, met natuurlijk soms een uitschieter.
Leuk dat je het even vraagt trouwens.Hoe is het met jou?
nee hoor.. mijn buurman isook al bezigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Ik denk dat ik deze week de kerstboom eens van zolder ga halen. Of is dat te vroeg?
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Ik denk dat ik deze week de kerstboom eens van zolder ga halen. Of is dat te vroeg?
Dan is er maar één logische conclusie. SwJ is je buurman. Dat komt in mijn boekquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor.. mijn buurman isook al bezig
Sinterklaas is heul niet zo tof als de kerstmanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!
Tuurlijk niet!! Ik zou dat ook wel willen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Lijkt me gezellig hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan is er maar één logische conclusie. SwJ is je buurman. Dat komt in mijn boek
Stuur je mij ook een kaartje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!! Ik zou dat ook wel willen.
En ik heb zelfs al kerstkaarten geschreven (voor oma) en kerstkaarten en versiering gemaakt voor onszelf. Dus kan prima.
Volgens m'n vrouw is het nog veel te vroeg. Maar ik mag 'm halverwege november uitpakken, als zij dan Kerstinkopen mag doen. Ik twijfelquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!
Uitpakken die handelquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens m'n vrouw is het nog veel te vroeg. Maar ik mag 'm halverwege november uitpakken, als zij dan Kerstinkopen mag doen. Ik twijfel
Je zegt dat er een foto op FOK! staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra hij op de PC staat natuurlijk
Ja, met mijn pinpasjequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uitpakken die handelDan gaat zij toch lekker alleen kerstinkopen doen?
Jup, heb ik ook al tegen Ploertendoder gezegd, als je tegen kerst je adres PM'ed krijg je een kerstkaart!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stuur je mij ook een kaartje?![]()
krijg ik toch nog een keer post
Hmm herkenbaar. Dan blokkeer je hem toch even via het o zo boze internet?quote:
Zeg dat je het gezellig vindt om mee te gaan, kan je het nog een beetje controlerenquote:
Ok! zal ik doen, wil jij ook een kaart van mij?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook al tegen Ploertendoder gezegd, als je tegen kerst je adres PM'ed krijg je een kerstkaart!
Als je daar zin in hebt, graag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ok! zal ik doen, wil jij ook een kaart van mij?
Ik hou van kerstkaarten sturenquote:
ja leuk toch, heb je toch nog een paar kaarten aan je muur hangenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:20 schreef Ploertendoder het volgende:
ja elkaar kerstkaarten sturen. Lijkt me leuk
Dat. Ik stuur altijd onmeunig veel kerstkaarten. Ik stuur er meer dan mijn ouders zelfs, haha.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hou van kerstkaarten sturen![]()
[..]
ja leuk toch, heb je toch nog een paar kaarten aan je muur hangen
ja ik ook vind ik wel leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. Ik stuur altijd onmeunig veel kerstkaarten. Ik stuur er meer dan mijn ouders zelfs, haha.
Hihihih ze noemt me boefjequote:
Ik heb mijn nagels net kei tof gelakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
Ik luister Taylor Swift en ik ga zo mijn nagels lakken. Dot gaat fout.
Maar nu ben ik dus douchen, tot zo!
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn nagels net kei tof gelakt.Moet alleen de randjes nog schoonmaken. Wacht, ik maak een foto.
* Lutte is zeer nieuwschierig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mijn nagels net kei tof gelakt.Moet alleen de randjes nog schoonmaken. Wacht, ik maak een foto.
Ik snap niet dat vrouwen uren met nagels bezig kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Er moet nog een topcoat over en dan de randjes bijwerken. Maar het is wel tof vind ik zelf. Faalfoto.
[ afbeelding ]
dat is echt mooi!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
Er moet nog een topcoat over en dan de randjes bijwerken. Maar het is wel tof vind ik zelf. Faalfoto.
[ afbeelding ]
Wow! En hoelang blijft dat nou zitten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe er morgen weer wat anders op voor mijn werk denk ik, of het moet helemaal goed blijven zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow! En hoelang blijft dat nou zitten?
Dan krijg je van mij een kleurtjequote:
welke tag krijgt zij??quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een kleurtje
Hmmmquote:
wel een lieve hequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HmmmMoet ik nog over denken
Wat is er schatje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werd afgezeken en nu ben ik ongelukkig
Ow Opa heeft hem opgeslot maar het ging over Mannen op fok zijn levenloos in ONZ , staat nu tussen gesloten topicsquote:
Heb het een beetje gevolgd, lachen manquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow Opa heeft hem opgeslot maar het ging over Mannen op fok zijn levenloos in ONZ , staat nu tussen gesloten topics
Kanslozen mannen op fok!
deel 2 is eerder opgeslot
Ik kan ook alleen maar lachen om die zielige figurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb het een beetje gevolgd, lachen man
QFT.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar lachen om die zielige figuren
ja ik heb me er rot om gelachen, kom niet meer bijquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar lachen om die zielige figuren
Kom op, beetje doorlikken straks ben ik geen mod meer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
Huh?
Ik ben even weg en SwJ én myraela posten hier? Wat is dit nouZijn ze bang voor mij ofzo?
Heb ik eindelijk de kans om eens wat konten te likken, ben ik er niet
*lik lik*quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op, beetje doorlikken straks ben ik geen mod meer.
heey lipjesquote:
waar dan doorlikken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op, beetje doorlikken straks ben ik geen mod meer.
Ik snap dat jij er niet om kan lachen, maar meer dan dat zijn ze niet waard.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb me er rot om gelachen, kom niet meer bij![]()
owja PD newsflash
je bent blind!! HAHAHAH ROFL!11!!!EINZ!111
ik vond het oprecht grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap dat jij er niet om kan lachen, maar meer dan dat zijn ze niet waard.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vond het oprecht grappig
Kusjeknuf.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als jij het goed vindt ben ik tevreden
oeh FOTO, ik ga binnenkort ook gel nageltjes erop pleurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kusjeknuf.
Ik heb nu blauw nageltjes!!
Ik maak dalijk met de webcam wel een foto, heb niks van betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oeh FOTO, ik ga binnenkort ook gel nageltjes erop pleuren
Ik heb ze verkochtquote:
maakt niet uit, ja inderdaad, geen idee hoe je het schrijft, kan ik eindelijk weer krabben met mn nagels want die zijn nu schrikbarend kortquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maak dalijk met de webcam wel een foto, heb niks van betere kwaliteit.
Gelnagels zijn vet. Net als marble art nagels of hoe j dat schrijft.
quote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben jij een mooie gier
Oke succes Lutjequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef Lutte het volgende:
1) Geile gier.
2) Even weer beter briefje maken en tas inpakken, dan ben ik er weer.
Dannkjequote:
vanwaar dat roze>?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt eersteklas kutkwaliteit.
Haha, dankje. En ik heb mijn hoofd en pyama weggepaint.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vanwaar dat roze>?
mooie nagels!
Supergeile vingersquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt eersteklas kutkwaliteit.
in PM graag de originele foto met hoofd en pyjamaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dankje. En ik heb mijn hoofd en pyama weggepaint.
Ook naar mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in PM graag de originele foto met hoofd en pyjama
En naar mijquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
CC, ik PM hem even.
Ploertendoder: Jij niet.
Honkeytonk: Zie bovenstaande.
Michhas: Dankje geile beer.
Dankjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
CC, ik PM hem even.
Oké!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
CC, ik PM hem even.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee tegen wie ik eigenlijk praat
Van die foto in je fobo word ik niet echt veel wijzerquote:
Ja lieve lieve knul, hoe vaak moet ik nog zeggen, kijk even op Hyves. Er zijn maar twee mensen met mijn naam, en de foto uit mijn FoBo staat op Hyves.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Van die foto in je fobo word ik niet echt veel wijzer
ik zie helemaal niks!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij een foto hebt gestuurd krijg jij ooit misschien een foto van mij.
Misschien? Zeker weten toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij een foto hebt gestuurd krijg jij ooit misschien een foto van mij.
Ik verafschuw Hyvesquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja lieve lieve knul, hoe vaak moet ik nog zeggen, kijk even op Hyves. Er zijn maar twee mensen met mijn naam, en de foto uit mijn FoBo staat op Hyves.
Okéquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een foto van jou. omdat het kan
Dan doet het plaatje het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie helemaal niks!
is dat je strategie?
Okee dankjequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan doet het plaatje het niet.
Maar ik heb stiekem de foto al verwijderd.
Nieuwe foto van pyama komt jouw kant op CC!
Mag ik ook foto?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan doet het plaatje het niet.
Maar ik heb stiekem de foto al verwijderd.
Nieuwe foto van pyama komt jouw kant op CC!
Eerst jouw fotoquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mag ik ook foto?Ik ben druk bezig met bluetooth programma installeren!
PD af jijquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte is een heel onzeker dametje die graag andermans foto's wilt, maar haar eigen foto niet durft te delen
jawel hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet indrukwekkend?
Oké, ik ben druk bezig!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte is een heel onzeker dametje die graag andermans foto's wilt, maar haar eigen foto niet durft te delen
Ik wil je twintig foto's mailen, maar niet foto's waarop ik in pyama sta?! Kijk op mijn Facebook, mijn Twitter, mijn Hyves, foto's zat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
prop hem tussenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil je twintig foto's mailen, maar niet foto's waarop ik in pyama sta?! Kijk op mijn Facebook, mijn Twitter, mijn Hyves, foto's zat.
Maar hoe kun je een foto in een PM proppen?
Ja ik wil normale foto's zien. maar die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil je twintig foto's mailen, maar niet foto's waarop ik in pyama sta?! Kijk op mijn Facebook, mijn Twitter, mijn Hyves, foto's zat.
Mag ik je hyves dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gast... doe jij ook al mee aan die kansloze rommel?quote:
ik wil ook de hyves van Luttequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gast... doe jij ook al mee aan die kansloze rommel?
Ik ga even lekker lurken in je foboquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon foto's in mijn FoBo, duidelijk en goed zichtbaar, en toch stuurt niemand mij een foto
Kijk mijn hyves schatje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef Michhas het volgende:
Ik heb gewoon foto's in mijn FoBo, duidelijk en goed zichtbaar, en toch stuurt niemand mij een foto
Ik wel, ik heb het beloofd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe al niet meer mee met dat foto-geneuzel
PM je hyves nouquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoek gewoon even op mijn naam.
[..]
--> PM
Ik doe net pas mee en heb nu al foto'squote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe al niet meer mee met dat foto-geneuzel
Ben de hele middag thuis geweest en nu gaat het wel weer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jep, hoe is het nu met jou?
Oké! Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben de hele middag thuis geweest en nu gaat het wel weer.Lief dat je het vraagt.
Maar nu ga ik NCIS kijken en dan weet ik niet of ik nog op FOK! kom, maar ik zal sowieso even PM's kijken.
Anders: Tot morgen en trusten!
mzlquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben de hele middag thuis geweest en nu gaat het wel weer.Lief dat je het vraagt.
Maar nu ga ik NCIS kijken en dan weet ik niet of ik nog op FOK! kom, maar ik zal sowieso even PM's kijken.
tot morgen, truste!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben ineen keer harstikke ziek... Ik heb het koud, misselijk, geen trek, hoofdpijn, dus ik ga maar naar bedje! Misschien dan nog even met de laptopquote:
HAHA ik heb je aangestokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ineen keer harstikke ziek... Ik heb het koud, misselijk, geen trek, hoofdpijn, dus ik ga maar naar bedje! Misschien dan nog even met de laptop
Die krijg je wel... Met of zonder kleren?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHA ik heb je aangestoken![]()
Truste dan en tot ooit![]()
en als je er dan bent willen we foto's
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die krijg je wel... Met of zonder kleren?
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe maar met, mijn oogjes kunnen het nog niet aan want stiekem ben ik 12
Ik blijf nog eventjes op den foks, ik kan nu toch niet slapen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe maar met, mijn oogjes kunnen het nog niet aan want stiekem ben ik 12
Was NCIS leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik blijf nog eventjes op den foks, ik kan nu toch niet slapen.
stuur nou maar gewoon met klerenquote:
ik snap je volkomen, ik leef met je meequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik blijf nog eventjes op den foks, ik kan nu toch niet slapen.
Heb toch eens geduld! Het komt echt welquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stuur nou maar gewoon met kleren![]()
[..]
ik snap je volkomen, ik leef met je mee
door mijn sterrenbeeld wordt het onmogelijk gemaakt om geduld te hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb toch eens geduld! Het komt echt wel
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
door mijn sterrenbeeld wordt het onmogelijk gemaakt om geduld te hebben
ik stel ook altijd dingen uitquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk dat boek lezen, maar ik stel het uit tot het weekend. Hoe ik dan donderdag dat verslag ga maken weet ik nog niet, maarja.
15 mei, stier dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stel ook altijd dingen uit![]()
wanneer ben je jarig??
Rammen hebben een handleiding! Ons pap is ook een ram, en dat merk je duidelijk in zijn gedrag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha okee ik 10 april, ben dus een ram
Ja dat klopt ik heb ook een handleidingquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rammen hebben een handleiding! Ons pap is ook een ram, en dat merk je duidelijk in zijn gedrag.
30 april was je een Stier geweest hè? Dan wilden de sterren dat je een ram werd!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik heb ook een handleiding![]()
ik had ook 30 april geboren moeten worden maar ik kon die 3 weken niet meer wachten
ja ik heb ook wel typische eigenschappen van een ramquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
30 april was je een Stier geweest hè? Dan wilden de sterren dat je een ram werd!!
Wie ben jij en waarom neem jij mijn identiteit over? En mijn geboortedatum en de uitgerekende datum? Waarom!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel typische eigenschappen van een ram![]()
als de computer ook maar even niet meewerkt wil ik hem meteen het liefst uit het raam gooien,
ik wil altijd gelijk hebben zelfs als ik besef dat wat ik zeg nergens op slaat![]()
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom neem jij mijn identiteit over? En mijn geboortedatum en de uitgerekende datum? Waarom!
`quote:
hee ik was er eerder jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
`
Ze heeft dezelfde eigenschappen, en ze is op dezelfde datum uitgerekend, en we kwamen allebei te vroeg. Ze steelt gewoon mijn leven
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:18 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen pluizenbolletjes!
Voor noodgevallen ben ik altijd te bereiken met het personal messaging system.
Sorrieknorrie!!! En ik dacht dat het de 06 van mijn Grote Liefde was?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Je hebt me nog steeds niet ge-SMS't![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat was mijn 06quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorrieknorrie!!! En ik dacht dat het de 06 van mijn Grote Liefde was?
Denk nou eens helder na, en kom tot een conclusiequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorrieknorrie!!! En ik dacht dat het de 06 van mijn Grote Liefde was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Denk nou eens helder na, en kom tot een conclusie
Jij kan helemaal niet helder nadenken want je bent een man op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik had het tegen Luttequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet helder nadenken want je bent een man op fok
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Denk nou eens helder na, en kom tot een conclusie
Ik denk dat Lutte door deze post heel wantrouwig wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lutte is heus niet achterlijk hoor, ze is tenslotte geen man!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat Lutte door deze post heel wantrouwig wordt![]()
![]()
Ik denkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat Lutte door deze post heel wantrouwig wordt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en doordat ze niet achterlijk is moet ze juist wantrouwig worden!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte is heus niet achterlijk hoor, ze is tenslotte geen man!
QFT2quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte is heus niet achterlijk hoor, ze is tenslotte geen man!
jij bent echt serieus een idiootquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, en doordat ze niet achterlijk is moet ze juist wantrouwig worden!!
Grapje hoor, Lutte
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt serieus een idioot
sorry hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet ik je wangentjens droog komen deppen?
Mmmhhhhh NBTquote:
PD!!...quote:Op woensdag 3 november 2010 07:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mmmhhhhh NBT![]()
Wat vind je van je tagje?
Ja sorryquote:Op woensdag 3 november 2010 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
PD!!...![]()
![]()
Mijn tagje? Helemaal Prima joh! ik zie hem zelf toch niet
Dat is waar, maar als jij er maar gelukkig mee bent !quote:Op woensdag 3 november 2010 07:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja sorryDaar kan ik niks aan doen
![]()
Altijd met jouquote:Op woensdag 3 november 2010 07:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als jij er maar gelukkig mee bent !![]()
Ja lekker vrij vandaag jij he?quote:
Neequote:
Jup!quote:
Eeeuuuhm.. je doet je reputatie eer aanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Jup!
Wat vind je van mijn nieuwe ava?
Halloquote:
lol..quote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeeuuuhm.. je doet je reputatie eer aan
Dat horen we graag!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan slotjes.Zonder slotjes ben ik best lief hoor.
Dat dient nog beoordeeld te wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan slotjes.Zonder slotjes ben ik best lief hoor.
Tsssk. Er zijn mensen die mij al kende voordat ik blauw werd. Vraag het daar maar aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat dient nog beoordeeld te worden
Ik verveel me
Ik kan ook niet internetten op mijn werk.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Leigh het volgende:
Ik heb ook nooit iets op m'n werk. Helaas heb ik ook geen internetaansluiting om erover te klagen.
Voor de duidelijkheid: ik werk vanmiddag, dus ik kan nu nog even klagen vanaf huis
Heee WL!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiesmorgens deze morgen. :thumbup:
heb je geen mobile fok?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Leigh het volgende:
Ik heb ook nooit iets op m'n werk. Helaas heb ik ook geen internetaansluiting om erover te klagen.
Voor de duidelijkheid: ik werk vanmiddag, dus ik kan nu nog even klagen vanaf huis
nou , ik ben aan het werk, laten we het daar op houden.quote:
Tja, ik wacht ook met spanning op 5 uur....quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , ik ben aan het werk, laten we het daar op houden.
pff is het al 5 uur
je hebt typisch zoiets nodigquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Leigh het volgende:
hahahahahahaha Supervet!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt typisch zoiets nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/
quote:Op woensdag 3 november 2010 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt typisch zoiets nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/
wat heb jij weer geile tieten vandaagquote:
Jaa, goed he!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
wat heb jij weer geile tieten vandaagZe bewegen
Echt welquote:
haha, Boefje ben je ook!quote:
Ikke? Nee hoorquote:
Nou voorruit, je krijgt het voordeel van de Twijfel!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ikke? Nee hoorDat valt best mee
Kut, want t doet verrekte pijn en pijnstillers werken niet. Foto: [Centraal] Kleine Klachten Topic #4quote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou voorruit, je krijgt het voordeel van de Twijfel!![]()
Hoe is het met je Arm?
Ahhhh, wat ben je zielig! *geeft kusjes op je arm*quote:Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kut, want t doet verrekte pijn en pijnstillers werken niet. Foto: [Centraal] Kleine Klachten Topic #4
Ik ben niet zieligquote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhhh, wat ben je zielig! *geeft kusjes op je arm*
Als je niet zielig ben heb je ook geen kusjes nodig!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben niet zieligEn jij mag kusjes geven
![]()
Zielig genoeg voor kusjes van freule NBTquote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je niet zielig ben heb je ook geen kusjes nodig!
Hihi, ik zal jou altijd kusjes geven!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zielig genoeg voor kusjes van freule NBT
hehehequote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Hihi, ik zal jou altijd kusjes geven!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |