quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat!
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
Je moet iemand blauw kleuren, en er Moderator bijzetten![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef Michhas het volgende:
Heb je nou bij mij NBT Deskundige gezet?
Hehe beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
PD, ik weet al waarom het zo bloedt...
ehm het is iets eerder gekomen![]()
niks ernstigs dus!
Toffe mensen moeten ook een toffe kleur en tagquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
Ojaa, PD, ik zei al dat ik mijn kleur en tag tof vond!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toffe mensen moeten ook een toffe kleur en tag
Oud nieuws hequote:
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
PD, is het expres zo dat mijn kleur de kleur van bagger is?
HEY JIJquote:
Linkje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een foto van mij op FOK! gezet![]()
Zoek die anders op!
dan post je maar lekker een niewequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, daahaag! En lekker mijn oude account een beetje laten zien!
Zozo.. die zijn er vroeg bijquote:In het Zuid-Spaanse Jerez de la Frontera heeft een meisje van 10 een kind gebaard. De vader van het kind is ook minderjarig.
Dit heeft een woordvoerster van het ministerie sociale zaken van Andalusië dinsdag bekendgemaakt. Het ministerie bekijkt momenteel of de moeder en haar familie wel voor de baby kunnen zorgen.
De 10-jarige moeder is van Roemeense origine, meldde de krant Diario de Jerez. Volgens de grootmoeder is het in haar land van herkomst 'gebruikelijk' om zo jong moeder te worden.
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, daahaag! En lekker mijn oude account een beetje laten zien!
Ik las het. Kunnen ze wel mooi samen uitgaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zozo.. die zijn er vroeg bij
ja ook naar mij graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?
En dan zoek jij toch lekker die foto, kopieer je hem, plak je hem in een PM...
Wat mij betreft wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Gedragen jullie je nog een beetje hier?
Ik stuur wel een nieuwe foto. Tot 2 jaar geleden, had ik een mega afroquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, hoe kan ik anders een oude foto van jou zoeken?
En dan zoek jij toch lekker die foto, kopieer je hem, plak je hem in een PM...
Het gaat hier geweldig, alleen PD wou graag een kusje van je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Hoi SwJ!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Dankewel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stuur wel een nieuwe foto. Tot 2 jaar geleden, had ik een mega afroToen werd ik gemillimeterd!
Altijd als jij hier komt glurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi SwJ!!
We doen het prima volgensmij, nog geen klachten gehad in ieder geval. Ik denk een topic in de twee à drie dagen, met natuurlijk soms een uitschieter.
Leuk dat je het even vraagt trouwens.Hoe is het met jou?
nee hoor.. mijn buurman isook al bezigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Ik denk dat ik deze week de kerstboom eens van zolder ga halen. Of is dat te vroeg?
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Ik denk dat ik deze week de kerstboom eens van zolder ga halen. Of is dat te vroeg?
Dan is er maar één logische conclusie. SwJ is je buurman. Dat komt in mijn boekquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor.. mijn buurman isook al bezig
Sinterklaas is heul niet zo tof als de kerstmanquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!
Tuurlijk niet!! Ik zou dat ook wel willen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Lijkt me gezellig hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan is er maar één logische conclusie. SwJ is je buurman. Dat komt in mijn boek
Stuur je mij ook een kaartje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!! Ik zou dat ook wel willen.
En ik heb zelfs al kerstkaarten geschreven (voor oma) en kerstkaarten en versiering gemaakt voor onszelf. Dus kan prima.
Volgens m'n vrouw is het nog veel te vroeg. Maar ik mag 'm halverwege november uitpakken, als zij dan Kerstinkopen mag doen. Ik twijfelquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zou nog 2 weekjes wachten. Sinterklaas is nog niet eens geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |