Nee.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 08:33 schreef IHVK het volgende:
<3
İk dacht heel Føk hoeft het niet te weten, maar jij wel
Briljante telefoon!quote:
quote:IHVK says: (7:45:32 PM)
Seksbom aleykum
IHVK says: (7:45:42 PM)
Oke WTF
IHVK says: (7:45:47 PM)
Selamin aleykum
IVHK says: (7:46:00 PM)
Rare woordenboek
Denk het ook, maar nu is het nog chill!quote:Op woensdag 3 november 2010 08:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
.
Maar wat ik zei dus. Het komt nog wel.
Ik gok dat je het meest je moeder's eten zal missen.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Denk het ook, maar nu is het nog chill!
Ja sowieso , moederskindje present hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat je het meest je moeder's eten zal missen..
Volgens mij heb je geeneens een woordenboek en zijn dit je eigen garpen/fouten.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:37 schreef IHVK het volgende:
Ja mijn woordenboek en ik zijjn inmiddels een komisch duo geworden
nee hoor als ik Føk zeg doet hij automatisch dit gewoon bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 november 2010 09:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geeneens een woordenboek en zijn dit je eigen garpen/fouten.
Ik zit in mijn 2de leerjaar van mijn opleiding... en moet 6 maande stage lopen.quote:
Ja toch. Echte man.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef msnk het volgende:
Gevoelens blootleggen alles. Kameraadschap.
Ben trouwens erg benieuwd wat voor gesprek je hebt gehad met je mams
K.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef msnk het volgende:
TS suna bir baksana, ben ook best benieuwd naar een verklaring
[Centraal] Vragen over de Islam #11
Thanksquote:
De wereldvreemdheid.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:19 schreef Landysh het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een burrito gegeten. Wat een ervaring.
Je kan ook gewoon elke dag lahmacun halen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Ik ga het ook wel maken, moet toch vaak koken komende tijd.
quote:
Hoezoquote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Ik ga het ook wel maken, moet toch vaak koken komende tijd.
Wat praat je, het is half zeven want de minuutwijzer is halverwege het rondje richting de twaalf.quote:Op woensdag 3 november 2010 06:33 schreef zarGon het volgende:
Verrek, het is half 7.
(Nederlanders kunnen ook al niet klokkijken, want het is gewoon half 6. Beh.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fantastisch!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:43 schreef Julis het volgende:
Ayça en Wik!
[..]
[..]
Dat was echt fantastisch.
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Ayca het volgende:
Ik heb van 12.00 tot 17.00 geslapen.![]()
En ik verheug me al op vanavond.![]()
Wat gebeurd er met mij.Je wordt een volwassen Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die slaapt de hele dag? wtfquote:Op woensdag 3 november 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wordt een volwassen Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |