Het lijkt er een beetje op. Terwijl ik zeker weet dat er veel meer moois in zalen/clubs/festivals geschoten wordt....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah Marcel, fijne platen weer! We zijn het topic toch wel een beetje aan het voeden hè?
Geen probleem! Vaak is het mooi als een artiest net naar achter hangt. IEdereen heeft wel een bepaald gebruik als hij of zij aan het spelen is. Daar kan je dan prettig op inspelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:35 schreef taxibabe het volgende:
Thanks DA, da's wel goeie van die mic. Ga ik de volgende keer proberen.
Ik vind jouw foto's ontzettend gaaf, maar die bovenstaande en die je gisteren postte ben ik qua bewerking niet zo heel gecharmeerd van. Op zich vind ik zwart-wit vaak wel mooi, maar op de een of andere manier pakken deze me niet echt.
Gelijk heb je met het uitproberen, belangrijkste is dat je zelf er ook een goed gevoel over hebt!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen probleem! Vaak is het mooi als een artiest net naar achter hangt. IEdereen heeft wel een bepaald gebruik als hij of zij aan het spelen is. Daar kan je dan prettig op inspelen.
Ik ben een beetje aan het proberen met diverse stijlen, kan je natuurlijk wel of niet aanspreken. Ik probeer ook af en toe wat
Tuurlijk, er kunnen zoveel mensen zijn die je werk niets vinden maar ondertussen verdien je er wel je centen mee en kan je ook laten zien dat je van meerdere kanten je werk kunt belichten.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gelijk heb je met het uitproberen, belangrijkste is dat je zelf er ook een goed gevoel over hebt!
Ik moet eigenlijk een keer een andere lens hebben die wat lichtsterker is, die zijn alleen zo fucking duur. Ik kom nu vaak te kort en moet ik het echt hebben van het frontlicht, helaas staan die vaak op de microfoon gericht. Maar ik ga jouw tip zeker proberen!
alles wat wij in de kast hebben liggen kan verhuurd wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb in 2009 een beetje een verkeerde keuze gemaakt qua lenzenaanbod voor de camera. Helaas zijn er voor de Olympus weinig lenzen te krijgen/huren. Degene die er zijn met wat meer lichtsterkte zijn gruwelijk duur (voor mij dan). Ben bang dat nieuwe lenzen er voorlopig nog steeds niet inzit.
Heb je al eens naar deze lens gekeken?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb in 2009 een beetje een verkeerde keuze gemaakt qua lenzenaanbod voor de camera. Helaas zijn er voor de Olympus weinig lenzen te krijgen/huren. Degene die er zijn met wat meer lichtsterkte zijn gruwelijk duur (voor mij dan). Ben bang dat nieuwe lenzen er voorlopig nog steeds niet inzit.
Flickr en Twitter claimen geen enkele rechten over je foto's. Facebook wel geloof ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Doodkapje het volgende:
Had net een discussie bij concert. Het schijnt dat als je plaatjes op Twitter, Flickr en Facebook zet, je ook de rechten afstaat. In hoeverre krijg je mot met platenmaatschappijen? Flickr is ook een beetje mn portfolio...
Ja want dan staat het op hun server?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Flickr en Twitter claimen geen enkele rechten over je foto's. Facebook wel geloof ik.
Twitter alleen als je het binnen hun domein post, maar dat kan (nog) niet. Ze komen binnenkort wel met een eigen uploadservice, en dan kan het ineens wel opgaan.
Jep, daarmee oppassen dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja want dan staat het op hun server?
Een fotograaf van TMG... Kees...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Flickr en Twitter claimen geen enkele rechten over je foto's. Facebook wel geloof ik.
Twitter alleen als je het binnen hun domein post, maar dat kan (nog) niet. Ze komen binnenkort wel met een eigen uploadservice, en dan kan het ineens wel opgaan.
Met wie had je die discussie?
GEIL! Tis geen Laura-Mary maar tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:10 schreef Doodkapje het volgende:
Emma Anzai (Sick Puppies), Fotogenieke band ook
[ afbeelding ]
Of Orianthi Panagaris...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
GEIL! Tis geen Laura-Mary maar toch
Hmmm,... een Gibson Hollowbody *me want* Lekkere plaat... zulke rookmachines kunnen je plaat enorm verpestenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef photolex het volgende:
Awwwwwww, wat een toffe platen hier!
Ik hoop dat mijn eerste concertpic dan niet te saai is...
Enniewee, wel de eerste van Parkpop 2011, zo te zien. FiPo!
[ afbeelding ]
Gaaaf, Krijg! Volgende keer maar een split festival doen als we er toch zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef krijg064 het volgende:
Hieronder een aantal van mijn foto's van Fortarock Nijmegen afgelopen zaterdag.
Te gek om je ontmoet te hebben Doodkapje! Ben benieuwd naar je Fortarock foto's!
Kvelertak:
[ link | afbeelding ]
Valient Thorr:
[ link | afbeelding ]
God Dethroned:
[ link | afbeelding ]
Agnostic Front:
[ link | afbeelding ]
Parkway Drive:
[ link | afbeelding ]
Ghost:
[ link | afbeelding ]
Triptykon:
[ link | afbeelding ]
Channel Zero:
[ link | afbeelding ]
Sacred Reich:
[ link | afbeelding ]
Immortal:
[ link | afbeelding ]
Arch Enemy:
[ link | afbeelding ]
Voor Fok! eigenlijk nog nooit gefotografeerd. Wie weet volgend jaar...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gaaaf, Krijg! Volgende keer maar een split festival doen als we er toch zijn
Lijkt me leuk!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef krijg064 het volgende:
[..]
Voor Fok! eigenlijk nog nooit gefotografeerd. Wie weet volgend jaar...
Owkeequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja die kennen we nu wel. die andere pics willen we zien
Waarom zou je niet kunnen publiceren?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:46 schreef Doodkapje het volgende:
TIP:
Voor wie wil oefenen/schieten zonder accreditatie aan te hoeven vragen, volgende week is er tijdens de Vierdaagsefeesten een hele hoop te doen en echt veeeeeeeeeel concerten. Vaak kun je als je vroeg genoeg bent, dicht bij het podium komen, waardoor je best wel vette platen kunt schieten. Je kunt ze alleen niet publiceren
De programmering voor de geinteresserden:
http://www.vierdaagsefees(...)eesten-Nijmegen.aspx
Moet je daar niet eerst toestemming voor vragen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:49 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen publiceren?
Neuh, je hebt toch nergens aangegeven dat je ergens voor heen bent? Je bent gewoon toeschouwer die een plaatje schiet.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst toestemming voor vragen?
Welnee. Als zij jou niet verbieden om met die camera naar binnen te gaan, dan mag je gewoon fotograferen. En uiteraard mag je die foto's ook gewoon publiceren. Het wordt wat anders als je ze als merchandise gaat verkopen, maar dat mag met onder accreditatie geschoten foto's evenmin.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je daar niet eerst toestemming voor vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |