abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88251213
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gesprek met mijn docentbegeleider gehad. Weer een aantal dingen die aangepast dienen te worden daar blijf je mee bezig. Heb ook een einddatum meegekregen en het wordt nog flink doorwerken de komende weken.
pi_88251395
Wat een positieve TT! Haha.

En succes C.E... :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja van het einde :P
Haha, zo kan je het ook opvatten!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_88251793
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.

De weken gaan nu echt tellen.
pi_88251838
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.

De weken gaan nu echt tellen.
Oeh, dat is wel even een verschil!
pi_88255783
Hee de TT klinkt wel chill, met de feestdagen ben ik immers vrij :D
pi_88257362
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waarover ben je je scriptie aan het schrijven?

Ik krijg vandaag als het goed is te horen in hoeverre mijn achterstand bezwaarlijk is. Ben zeer benieuwd of ze een beetje coulant gaan zijn.
Oost-Duitse modebladen. Begeleider vond het idee erg leuk, nu nog uitvoeren. Nadeel: ze liggen dus niet in Nederland. Ik kies weer eens iets uit hoor :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88257780
Tripje Duitsland doen dus! ;)
pi_88257813
Juist :s)
pi_88259442
Deze reeks gaat weer hard O+

:')! of nou ja, O+ :') eigenlijk niet goed :X
Ja doei.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:30:34 #10
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88259458
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Deze reeks gaat weer hard O+

:')! of nou ja, O+ :') eigenlijk niet goed :X
Ja, wat voor smiley past daar nu bij hè :P
pi_88259473
Oeps, verkeerde topic :@
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:09:11 #12
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88261121
Ahh, een vriendinnetje van mij heeft een super artikel voor mij gezocht voor mijn opdracht O+
pi_88276451
TVP'tje maar weer.
Vandaag ook weer aan de slag, ben sinds gisteren al goed bezig eigenlijk. :+ Kijken hoe lang ik het volhoud.
pi_88276846
Vandaag heb ik de hele dag gereserveerd om weer aan mijn scriptie te werken. Gaan lange dagen worden, maar hopelijk is het eindresultaat wel bevredigend.
pi_88278973
Oké, duurde gisteren even voor ik op gang kwam, maar heb alsnog van 16u tot 23u aan mijn scriptie gezeten. Loop wel nog steeds wat achter.

Nu zit ik in de bieb en ik slaap nog half :z
Het is moeilijk om op gang te komen. Heb de neiging een bakje koffie te halen, alleen kan ik dat maar beter niet doen als ik vanavond nog wil slapen. Ben nogal gevoelig voor koffie...drink het bijna alleen maar als ik van plan ben uit te gaan :P
pi_88279918
Zoveel te doen en zo weinig goede informatie die voorhanden is. Helaas mag ik niet alles uit mijn duim zuigen, dat is niet bepaald academisch verantwoord. Daarom maar verder in mijn zoektocht naar goede onderbouwing van mijn verhaal en keuzes die ik daarin maak.
pi_88283162
Net even een verslag van 700 woorden gemaakt binnen een uur. Zo uit m'n mouw geschud, hoppa. Had eigenlijk al het hele weekend, maandag en dinsdag de tijd maar natuurlijk moest ik het weer op het laatste nippertje doen (vandaag was laatste dag) 8)7 |:(
There are only 151 Pokémon.
pi_88283480
Hmpf, vandaag een adviesnota en SWOT analyse maken. Heb wel wat beters te doen.
Film kijken bijvoorbeeld.
pi_88318845
Goeiemorgen beste SOG'ers, we zitten weer in de bieb, hoor. Duurt natuurlijk weer even voor ik op gang kom, maar ik zit er.

Ging net naar het Verkoopbureau om kaften te halen voor mijn scriptie (die morgen ingeleverd moet worden) en wordt mij verteld dat ze die niet meer hebben, pas overmorgen weer. Niemand had ze verteld dat er scripties ingeleverd moeten worden en ze die dingen dus op voorraad moeten hebben. Gaat lekker weer ^O^

Heb mijn docenten er al over gemaild, maar nog geen antwoord. Pfff...
pi_88319934
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni O+

Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geleden 8-) ben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is 8-) Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had O+
Ja doei.
pi_88320454
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni O+

Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geleden 8-) ben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is 8-) Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had O+
Wauw, gefeliciteerd! Dat is wel even lekker om te weten dan, voor je de rest van je cijfers krijgt :P
pi_88321288
Verdomme, ik zit naast de printer en ik zie allemaal mensen hun scriptie al uitprinten...ik word er zenuwachtig van!
  donderdag 4 november 2010 @ 14:32:14 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88326214
Joepie, volgende week weer college's. Het SOG'en kan weer beginnen :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_88327666
Ik ga maar soggen want ik snap helemaal niks van grondexploitatie :')
pi_88351770
EINDELIJK M'N VERSLAGEN EN OPDRACHTEN AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! SLAPEN SLAPEN SLAPEN :Z O+ :Z
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:11:25 #26
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_88359446
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 02:33 schreef Swietje het volgende:
EINDELIJK M'N VERSLAGEN EN OPDRACHTEN AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! SLAPEN SLAPEN SLAPEN :Z O+ :Z
JEEEEEEJ IK OOK!!! M'n scriptie dan :D *O* *O* *O*

Nu nog even wachten tot we ze mogen gaan inleveren en dan ga ik naar huis en SLAPEN en vanavond gruwelijk hard stappen!
pi_88360487
Godver de godver. Zie net mijn cijfer voor Economische Geografie, een 5! :S
Op zich niet gek, heb helemaal niks ervoor gedaan, dacht bij voorbaat al dat ik kansloos was, maar achteraf valt het dus reuze mee :') Voordeel is dat ik nu wel het verlengde tentamen mag doen :)
pi_88361458
Balen Stefanovich! Echt zonde als je er zo dichtbij zit -O-

En nu slinger ik mijn pc uit en ga ik diehard leren.... :r
pi_88361541
Ik neem vandaag een dagje vrij! *O*
Is dat ook soggen, als je het gewoon besluit? Ik heb genoeg te doen, maar de afgelopen dagen was ik 's ochtends om 7.30 weg, pas rond 19.30 weer thuis, daar heb ik het even mee gehad :)

Maandag een eindopdracht statistiek inleveren en vrijdag eigenlijk een paper af hebben (maar de docent weet dat niet geloof ik). Nouja, vandaag vrij en dan een druk weekendje.
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_88361635
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef Swietje het volgende:
Balen Stefanovich! Echt zonde als je er zo dichtbij zit -O-

En nu slinger ik mijn pc uit en ga ik diehard leren.... :r
Idd, maar dit had ik niet eens verwacht, en ik heb precies een 5, en dat moet je minimaal halen om het verlengde tentamen te mogen doen, dat is een extra herkansing zeg maar die redelijk snel na het reguliere tentamen volgt en niet pas maanden later :) Al schijnt die wel een stuk moeilijker te zijn :P
pi_88361678
Wat is een paper eigenlijk? :') Zit nu ook op het WO, maar heb geen idee... krijg je dat bij elke studie?
pi_88362260
gewoon een verslagje/werkstuk/artikel zeg maar.
pi_88362286
hier zeggen ze gewoon werkstuk btw, geen paper. en tentamens zijn testen of toetsen. Boeiend wat voor naam het beestje krijgt. Beetje interessantdoenerij van sommige universiteitslui..
pi_88362301
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is een paper eigenlijk? :') Zit nu ook op het WO, maar heb geen idee... krijg je dat bij elke studie?
Ik denk dat je een paper kan vergelijken met een wetenschappelijk artikel. Het verschilt vast niet heel erg van een werkstuk, maar dat bekt niet zo lekker wanneer je opleiding Engelstalig is :P
pi_88365662
Ik doe iets voor mijn studie. Ik ben bezig een email op te stellen in het Duits...
pi_88366090
Succes Ewelina :)

M'n reflectieverslag is af! Alle verslagen op tijd ingeleverd, joehoe! *O* En ik heb ook al een aantal bladzijden geleerd uit de theorie... :o
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:18:38 #37
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_88366370
Half twee de boel ingeleverd, lig nu lekker op bed, maar slapen lukt niet :P too much excitement.

Wist trouwens niet dat er foto's gemaakt zouden worden, anders had ik nog even een beetje make-up op kunnen doen en nettere kleren aan kunnen trekken :P maar ach, ik ben blij dat het voorbij is.

Volgende week lekker vrij, al moet ik wel even mijn Spaans bijspijkeren. De week daarop begint mijn minor: professioneel schrijven...
pi_88373082
Vrijdag SOG-dag ^O^
pi_88395914
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
pi_88403887
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan? :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 16:32:35 #41
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88403973
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan? :P
Dan heb je wel veel manieren om te SOGgen hihi
pi_88403987
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Scriptie schrijven deel 7 ?
pi_88405247
Zo. Heb nog best wel wat gedaan vandaag, maar had eigenlijk toch wat meer willen doen. Iets te lang op een nutteloze opdracht gezeten... Misschien zometeen nog maar wat doen dan...
pi_88406005
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2010 16:32 schreef Marissaatje het volgende:

[..]

Scriptie schrijven deel 7 ?
Dank! :D
pi_88417346
Ik heb vandaag gewoon eindelijk de stap gezet om aan een opdracht waar ik enorm tegenop zat (moet dingen tekenen en berekenen enzo) te beginnen. Ben nu gewoon al bijna klaar ermee :D

En dat terwijl ik al jaren weiger op zaterdag aan school te zitten :P
pi_88482894
Stil hier ineens :P

Zojuist eerste opdracht afgerond :D Moet alleen de bronnenlijst nog even verbeteren, maar dan istie klaar! Heeft ook maar iets van 70 uur in gezeten. Voor 40% van het eindcijfer. Voor 2 studiepunten :')
pi_88483416
ochtendje leren voor filosofie heeft me een 7 opgeleverd, toch goed geSOGged dus :9
Ja doei.
pi_88483819
Goed gedaan Mo! :D

Bwaaaaaaah. Ik SOG al de hele dag en morgen heb ik een tentamen. Toppie. ^O^
  maandag 8 november 2010 @ 21:08:14 #49
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88489632
Ben ik bezig met een opdracht, kan ik een artikel niet vinden :')
Tja, nu heb ik meteen geen zin meer :D
pi_88507026
Ik heb vanochtend even 2,5 opdracht afgerond. Nu heb ik geen zin/puf meer om die laatste opdracht helemaal af te ronden :P Altijd als ik bíjna klaar ben, heb ik het ineens helemaal gehad _O-
pi_88557003
Hey, wordt er niet meer geSOG'd hier? Wat krijgen we nou? :P

Ik heb, sinds ik vrijdag mijn scriptie heb ingeleverd, niks meer gedaan voor school. Moet echt aan Spaans en de boeken liggen nu voor m'n neus, maar het lijkt al een hele taak op zich om de boeken open te slaan :')

Niet dat ik het nu zo erg vind om de taal te leren, maar het moet dan weer net allemaal op het gebied van recht zijn. Teksten over het Spaanse rechtssysteem, huurcontracten, enzovoorts...dat trekt me dus echt niet. Recht sowieso. Laat staan in het Spaans ;(
pi_88557716
Mijn scriptie wil ook nog niet helemaal vlotten zoals ik het voor ogen had, maar dat is niet omdat ik er op dit moment zelf niets voor doe.

Ik moet voor morgenvroeg 9:00 een nieuwe opzet voor mijn kwantitatief onderzoek inleveren en dan kan ik hopelijk starten met het kwantitatief onderzoek Zou wel eens tijd worden...
pi_88557840
Ik zit nu op de uni te werken :o Zomaar in een tussenuur... Het is een wonder! Wel ga ik zo meteen een college skippen denk ik. Ik voel mijzelf al een tijdje belabberd en vrijdag moet ik naar de uni i.v.m. een practicum :')
En anders zou ik van 8.30 tot 18.30 op de uni zijn en dat vind ik ook een beetje overdreven 8-)
pi_88558243
Heb nu alle supergrote opdrachten af *O*
Moet alleen voor morgen nog een eerste versie van een betoog schrijven van 2 a 3 a4'tjes :') Jaaa...vraag me af of ik dat nog ga doen vandaag :P
pi_88558305
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Issie, een betoog schrijven gaat je ook nog wel lukken joh! ^O^
pi_88558404
Ik sta ook een beetje van mijzelf te kijken, haha :D
pi_88558493
Ik heb net alweer een half uurtje geleerd voor een heel moeilijk vak. Terwijl ik net thuis ben van een tentamen. Nu even pauze. Straks weer verder want vrijdag een héél moeilijk tentamen. :r
pi_88587840
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net alweer een half uurtje geleerd voor een heel moeilijk vak. Terwijl ik net thuis ben van een tentamen. Nu even pauze. Straks weer verder want vrijdag een héél moeilijk tentamen. :r
Oei, succes alvast. Gelijk weer moeten leren als je net een tentamen hebt gehad is echt zwaar...

Ik heb gisteren één hoofdstukje gedaan...van de heel veel ;( ik durf niet eens te kijken hoeveel ik er nog moet :')

Straks dan nog maar een hoofdstukje proberen, maar veel krijg ik vandaag toch niet meer gedaan, want ik moet straks alweer weg. Vanavond concert :)
pi_88589760
SOGSOG! Over 2 uur een tentamen! Moet nog 5 hoofdstukken doornemen! Haha!
Snel de pc uit.
pi_88591029
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Swietje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Issie, een betoog schrijven gaat je ook nog wel lukken joh! ^O^
Het is me gelukt :7
Was 1 van de 3 die het afhadden vandaag :') De rest van de klas levert t volgende week gelijk als definitieve versie in, ik heb er gelukkig dus nog feedback op kunnen krijgen :)
Moet nu voor project 50 pagina's van het bijlagenboek nakijken op spelfouten etc. Ben nu op pagina 37, maar allemachtig wat een fouten :') Heb spierpijn van het geconcentreerd zitten lezen haha :P
pi_88593204
Ik was vanmorgen zo goed en gemotiveerd van start gegaan. Fijn mijn stukken optijd ingestuurd en nu moet ik eigenlijk een aantal zaken gaan herzien. Kan daar echter de motivatie nog niet voor vinden.
pi_88597483
Ik meld me ook maar eens!

Eindelijk heb ik de motivatie gevonden om weer aan mijn scriptie te werken. Mn begeleider heeft me geholpen met een probleem en nu kan ik vooruit!
Alleen moet ik nu 'verplicht' SOGgen omdat Stata bezig is met data verwerken en hier al meer dan 20 minuten mee bezig is. Misschien is mijn dataset toch wel erg groot, of zijn de pc's hier gewoon te traag....
pi_88598565
Godverdomme waarom gaat er op de laatste dag voor je een verslag moet inleveren altijd wat mis :')
pi_88598692
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Godverdomme waarom gaat er op de laatste dag voor je een verslag moet inleveren altijd wat mis :')
Tegenwoordig zorg ik zelfs dat ik een back-up printer heb. Heb ooit om 4 uur 's nachts een vriend wakker moeten bellen om te printen :').
pi_88598740
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Tegenwoordig zorg ik zelfs dat ik een back-up printer heb. Heb ooit om 4 uur 's nachts een vriend wakker moeten bellen om te printen :').
Haha printen is goed gegaan hoor. Maar het allerlaatste stuk dat ingeleverd moest worden is zo ontzettend slecht gedaan door een groepslid dat het helemaal herschreven moest worden. Verdomme, wat een werk. Ik kan niet eens meer rustig SOG'gen tegenwoordig.
pi_88600041
SOG SOG SOG... :'(
pi_88600778
Nou, ik geloof dat ik nu eindelijk klaar ben met opdrachten maken en rustig het weekend in kan. Lekker leren voor de tentamens volgende week :')
Naar mijn mening is het HBO echt veul meer werk dan het WO zeg :o

Of het lag aan de WO opleiding die ik heb gevolgd.
pi_88601096
Welke volgde je dan?
pi_88601857
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:19 schreef Swietje het volgende:
Welke volgde je dan?
Notarieel Recht, ben halverwege het tweede jaar gestopt.
pi_88602875
Goede keuze (ik ben halverwege 2e jaar HBO rechten gestopt).. wat doe je nu? ^O^
pi_88605322
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Swietje het volgende:
Goede keuze (ik ben halverwege 2e jaar HBO rechten gestopt).. wat doe je nu? ^O^
Haha :P Ik doe nu Urban Management, een variant van Verkeerskunde. Ze zeggen dat verkeerskunde een van de moeilijkere HBO opleidingen is (en da's ook wel te merken :P ).
pi_88605513
Klinkt echt heel saai, haha. Maar als jij het leuk vindt! ;) Wat is er dan moeilijk aan? Theorie of veel verslagen/opdrachten?

Oh. Ik moet écht leren. Nachtwerk of ochtendwerk? :X
pi_88606433
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef Swietje het volgende:
Klinkt echt heel saai, haha. Maar als jij het leuk vindt! ;) Wat is er dan moeilijk aan? Theorie of veel verslagen/opdrachten?

Oh. Ik moet écht leren. Nachtwerk of ochtendwerk? :X
Ja over m'n vorige opleiding zeiden mensen terecht dat het saai was, maar deze opleiding is absoluut niet saai. Verkeerskunde klinkt wel saaier dan Urban Management vind ik zelf :P Niemand weet wat Urban Management inhoudt, da's wel leuk :P
Verkeerskunde is vooral moeilijk omdat er heel wat berekeningen bij komen kijken en er moet worden gewerkt met autocad. Ik doe een wat mildere variant, waarin het qua berekeningen tot nu toe nog wel meevalt. Ben in het tweede jaar ingestroomd, dus moet overal goed opletten, maar dat gaat me prima af :P Waar ik zelf het meeste moeite mee heb, is alle opdrachten goed inplannen. Heb echt megaopdrachten. Deze week heb ik zeker al 45 uur achter de computer gezeten om alles op tijd af te krijgen voor morgen. En dan moet ik nog beginnen met leren voor de tentamens omdat ik daar simpelweg geen tijd voor had :P

Oja, maak er ochtendwerk van trouwens, 's nachts leren heeft geen nut want dan ben je verrot voor het tentamen begint.
pi_88623741
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit van die opleiding gehoord had.. :@ En wow, 45 uur computerwerk! Succes met leren voor je tentamens. Hoeveel heb je er?

Ik ben 2 uur eerder opgestaan om nog wat te studeren. :'( 8)7
pi_88623812
Zo, en weer een half dagje werken... tot aan zondag ga ik SOGgen.. zondag ga ik studeren ;( *O*
Ja doei.
pi_88624693
Sterkte zondag *O*
pi_88665023
Misschien dat het kuttige weer dit weekend wel in mijn voordeel werkt wat studie betreft. :')
  Moderator zaterdag 13 november 2010 @ 11:58:55 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88666597
Ik mag dit blok ook weer SOGen *O* *O* Mijn laatste tentamen :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88671078
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:23 schreef Swietje het volgende:
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit van die opleiding gehoord had.. :@ En wow, 45 uur computerwerk! Succes met leren voor je tentamens. Hoeveel heb je er?

Ik ben 2 uur eerder opgestaan om nog wat te studeren. :'( 8)7
Haha niemand kent de opleiding, nogal logisch aangezien ik er met heeeeel groot toeval op gestuit ben. Moet altijd uitleggen wat het is :P (combinatie van verkeerskunde en planologie)
Ik heb drie tentamens.

Ben nu na het werk echt véél te moe om te leren, ben helemaal kapot.

SOG SOG :P
pi_88697757
Nou, ik ga aan de slag hoor :9

:')

Resultaten laatste tentamenperiode: een 7, een 8 en een 8,6. Nog 1 essay terugkrijgen.. waar ze rijkelijk laat mee zijn :r

Nu maar eens Phonology bijhalen :o
Ja doei.
pi_88698884
Teveel sport op TV.
pi_88699687
ja, bah, daarom staat de tv ook uit hier O+
Ja doei.
pi_88705585
Vanavond ga ik maar aan de slag. Vanmiddag is het helaas niet gelukt.
pi_88708915
Pff.. ben met statistiek bezig en ik zit de hele tijd de verkeerde waardes in de juiste tabellen te plakken, of andersom.
Misschien moet ik maar gaan afwassen ofzo, dat is nuttig soggen :).

Of een appeltaart bakken.. :P
pi_88708980
Ik heb vandaag weinig gestudeerd, maar mijn huis ziet er wel weer schoon en toonbaar uit.
  zondag 14 november 2010 @ 19:40:00 #86
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88709160
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef lemonlime het volgende:
Pff.. ben met statistiek bezig en ik zit de hele tijd de verkeerde waardes in de juiste tabellen te plakken, of andersom.
Misschien moet ik maar gaan afwassen ofzo, dat is nuttig soggen :).

Of een appeltaart bakken.. :P
Oeh, dat is wel een leuk SOG-ding!
pi_88709210
Update:

Nog steeds niets gedaan.
  zondag 14 november 2010 @ 19:43:05 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88709296
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Update:

Nog steeds niets gedaan.
De avond is nog niet voorbij... ;)
pi_88712086
Vandaag bij een verjaardag geweest, nu moet ik eigenlijk nog even wat voorbereiden voor morgen. Maar ik heb geen zin en wil liever nog even gamen ofzo. :'(
pi_88717555
Bluh, deze week tentamenweek en pas voor 1 van de 3 vakken geleerd :')
pi_88718962
Statistiek aan het doornemen nu en ik snap er serieus geen drol van. :')
Bij elke regel heb ik zoiets van: "Ok, het zal wel. :') "
pi_88720403
Lekker de tentamens gehad, lekker veel gesogd en morgen begint het nieuwe kwartiel! Weer een paar maandjes niks doen :)
pi_88809811
WOG, mag dat ook? O-) :+
Ja doei.
pi_88822293
Pff, laatste tentamen morgen om 14:00 uur, kuttijd. Heb daardoor dus ook niet echt veel motivatie om vandaag alles te leren en oefenen :') En het vak is ook bagger :P
pi_88823422
Kom op, even doorzetten iessie! ^O^

Net nog even hard gewerkt, nu tijd voor SOG. *)
pi_88823970
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Swietje het volgende:
Kom op, even doorzetten iessie! ^O^

Net nog even hard gewerkt, nu tijd voor SOG. *)
Oke oke ik ga alweer verder :') :P
pi_88826683
Zin om m'n rekenmachine uit het raam te gooien :')
pi_88857242
En iessie, heeft je rekenmachine het nog overleefd? :P

Ik ben momenteel ook weer flink SOGalicious bezig. Al heel de week niks aan m'n Spaans gedaan en ik moet voor morgen nog iets lezen en wat opdrachten maken voor m'n minor, maar heb heul geen zin. Het is hier ondertussen wel weer brandschoon na de studieontwijkende schoonmaak ^O^
pi_88857774
Ik ben op mijn werk bezig met mijn studie, 8-)
pi_88883393
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:07 schreef Stephanti het volgende:
En iessie, heeft je rekenmachine het nog overleefd? :P

Ja hij was vandaag redelijk braaf tijdens het tentamen dus ik geef hem het voordeel van de twijfel :P

Nu eindelijk een lang weekend SOG zonder schuldgevoel :D Heb namelijk alles af, begin weer aan een nieuwe periode. :D
pi_88904646
Pffff, kan me er niet toe zetten nu nog iets te doen. Vrijdagmiddag en ben nog gammel van gisteravond. Dus denk dat ik m'n werk maar weer een dagje opschuif. :')
pi_88908243
Godver, moet nog een hele opdracht doen vandaag maar ben ook zo lam als een kachel door gisteravond :') Besluit je om gewoon ff te gaan poolen en opeens sta je met 13 bier(voor 10 euro) voor je neus :') En dan bestel je dat natuurlijk nog een paar keer tot ik vanochtend boven de wc hing.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:02:51 #103
65960 sanger
pi_88935728
Ik moet vandaag twee schrijfopdrachten inleveren, maar moet er nog aan beginnen :') En dan is mijn vrouw nog werken ook, en zit ik met de kinderen die me niet rustig laten werken :P
pi_88993135
Eigenlijk te weinig gedaan dit weekend. :'(
Deze week begint een nieuw blok, maar had eigenlijk alle dingen van het oude blok afgerond willen hebben. :'(
Dan moet ik het maar tussen het andere blok door gaan doen. :'(
  maandag 22 november 2010 @ 14:48:28 #105
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_89012935
oh ja, ik ging voor iets anders achter de PC zitten. whoops.
  maandag 22 november 2010 @ 14:48:54 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89012952
Ik ben lekker een weekendje weg geweest en vandaag ga ik ook nog even staken qua studie 8-)
pi_89015086
Nieuwe periode, nieuwe kansen.

*zet nieuwe afl. Dexter aan*
pi_89015241
:D

Ahh. Eerste blok net begonnen en ik SOG alweer. ;(
  maandag 22 november 2010 @ 16:33:06 #109
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_89017031
SOG SOG SOG *O* ...en dat terwijl ik in de bieb zit!

:'(
  maandag 22 november 2010 @ 21:17:20 #110
65960 sanger
pi_89029569
Zojuist eindelijk mijn twee opdrachten ingeleverd die uiterlijk afgelopen zaterdag moesten :')
  dinsdag 23 november 2010 @ 10:41:10 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89044909
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Nieuwe periode, nieuwe kansen.

*zet nieuwe afl. Dexter aan*
Haha :D
pi_89100145
Ik zo keihard m'n best gedaan met SOGgen vorige week tijdens de tentamenweek, krijg ik nu allemaal superenge cijfers terug :o :o

8, 8.2, 8...
pi_89100272
Vrijdag herkansing... en ik ben weer flink aan het soggen hoor :') Net zelfs al een halfuur de tmobile aan de lijn gehad over mijn contractverlenging... ben dr wel goed in, dat soggen. Maar goed, komt ook omdat ik de stof, of eigenlijk de studie helemaal niks aan vind.... niet dat dat heel erg is, maar ik haal het gewoon daardoor niet. Denk dat ik in februari wat anders ga doen... jammer dat ik weer tijd verspilt heb dan, dit is namelijk mijn 2e studie en dacht dat dit em echt ging worden.
pi_89100307
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zo keihard m'n best gedaan met SOGgen vorige week tijdens de tentamenweek, krijg ik nu allemaal superenge cijfers terug :o :o

8, 8.2, 8...
Netjes!!

Ik 4,4,5 :')
pi_89100419
Vandaag was het SOGgen bij mij ook extreem. Had van MSN af moeten blijven.
pi_89100714
Hmpff, verslagen schrijven is irritant! Ik ben echt niet geschikt voor dergelijk werk. :( Maar vandaag na veel uitstel toch een stuk afgerond, dus weer een stukje dichter bij afronding. *O*
pi_89103485
Pfff veel te weinig gedaan vandaag, heb het eigenlijk best druk maar ik had gewoon echt geen zin... :'(
  woensdag 24 november 2010 @ 20:23:32 #118
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89109315
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef xxiessiexx het volgende:

8, 8.2, 8...
Nou, SOGen kan geen kwaad bij jou :P
pi_89126199
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nou, SOGen kan geen kwaad bij jou :P
Vroegâh wel :o Ik denk dat ik ziek ben en daardoor goede antwoorden invul :')
pi_89126242
Vanmorgen mijn laptop aan het voorzien van een frisse installatie, kan ik daarna ook weer met frisse moed aan de slag.
pi_89134021
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmorgen mijn laptop aan het voorzien van een frisse installatie, kan ik daarna ook weer met frisse moed aan de slag.
Van die frisse moed is niet zoveel overgebleven. Zit vandaag helemaal alleen op kantoor op mijn stageplaats.
pi_89134063
Ahhhh C.E, waarom in je uppie?

Cijfers van tentamenweek vallen tot nu toe goed mee, dus ik mag me hier vaker vertonen, toch? :Y
pi_89134511
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef Swietje het volgende:
Ahhhh C.E, waarom in je uppie?
Externe afspraken. Eentje zit in Parijs tot na het weekend en de ander moest vandaag naar Amsterdam dus die kwam ook niet richting kantoor.
Als je af en toe iemand hebt om tegen te praten dan kun je daarna weer wat beter aan de slag :P
pi_89141488
Oh oh ik heb een Wii gekocht, was dat nu wel zo slim :')
pi_89225324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:13 schreef Emma123321 het volgende:
Pfff veel te weinig gedaan vandaag, heb het eigenlijk best druk maar ik had gewoon echt geen zin... :'(
Same here. Had gisteren en vanochtend best nog wat kunnen doen, maar kon me er echt niet toe zetten. :') En de deadlines en tentamens komen alweer in zicht. :'(
  maandag 29 november 2010 @ 19:55:23 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89312222
Ik kwam vandaag laat op gang, maar ik ben toch nog goed bezig geweest! *G*
Nu op naar het volgende onderdeel...
pi_89312577
iessie, alles goed met de Wii? :P

Ik SOG al anderhalve week :')
pi_89359312
Boh hey, ik heb hier een hele stapel artikels liggen die ik nog allemaal moet lezen deze week. Zo'n hele berg werkt echter niet motiverend. :'(
En ik heb best een drukke week deze week, dus ik moet eigenlijk alles 's avonds lezen of 's ochtends heel vroeg. :'(
pi_89359736
Marurk, je kan het! *O*
pi_89360523
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Swietje het volgende:
Marurk, je kan het! *O*
Hoop het. :'(
Dan lees ik dus een pagina en dan moet ik gewoon weer even iets anders doen. Ik kan niet uren achter elkaar lezen.
Tips anyone? :'(
pi_89361777
Dat kan denk ik niemand... heb geen tips.. sorry :*
pi_89366111
Ik heb nu echt geen tijd meer om te SOGgen. Zit compleet vast in een analyse van data en hopelijk krijg ik er morgen nog iets moois uit.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:53:12 #133
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_89386256
Kut, ook ik zit helemaal vast. Moet morgen mijn eerste les Nederlands gaan geven aan Japanse uitwisselingsstudenten, maar ik neem die taak van iemand anders over. Diegene was niet heel duidelijk over wat ze al gedaan had en bovendien gooit mijn docente me totaal in het diepe, want ik heb enkel lesmateriaal meegekregen en verder geen aanwijzingen.
Ik ga wel wat dingen herhalen van de lessen die het meisje voor me gaf en wat Sinterklaaspraatjes houden, hopelijk kom ik dan aan anderhalf uur als ik het lang genoeg rek :P

Bovendien is dat niet het enige wat ik moet doen en ik twijfel nu met welk vak ik verder moet gaan, want ik heb nergens zin in... ;(
pi_89417238
Goedemorgen! O-)

Ik ben nu opdrachten aan het maken voor Study Skills. Daarna ga ik een uurtje sporten, wat ontspannen, om in de middag verder te gaan met een case opdracht voor International Business.

:s)
pi_89419065
mogge

ik ben ziek, zit nu thuis en mis 't leukste college van de week ;( -O-

zo maar wel aan de slag voor essay, dan kan ik 't weekend tenminste chillen..
Ja doei.
pi_89420026
Ik heb over 12 minuten college.
Ik zit nog thuis.
Er ligt teveel sneeuw en ik heb geen zin voor dat (onzin)college naar school te gaan :')
pi_89428050
In 1 uur de resterende opdrachten afmaken!
pi_89532190
K*t, de hele dag aan een presentatie zitten werken en die is nu nog niet af. :'(
En ik had vandaag eigenlijk nog veel meer willen doen.
Bah. :r
pi_89536137
Ondanks het soggen alle vakken uit de eerste periode in een keer gehaald :P
  zondag 5 december 2010 @ 08:05:34 #140
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_89542730
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Feli! *O*

Nou, ik moest gedwongen SOG'en, want mijn leerlingen kwamen niet opdagen omdat er een misverstand was ontstaan. Miscommunicatie waardoor de Japanners niet wisten dat ze les hadden. Was niet mijn schuld :P Ik krijg de uren wel gewoon betaald in ieder geval.

Verder gaat mijn Spaans volgend blok echt dramatisch worden, want ik weet echt niks meer en van de herhaling is niks terecht gekomen. Gelukkig lig ik wel op schema met m'n minor...
  maandag 6 december 2010 @ 16:07:50 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89590760
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Netjes!!

Ik heb de 14e mijn eerste tentamen van dit jaar... :X
pi_89590893
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Netjes!!

Ik heb de 14e mijn eerste tentamen van dit jaar... :X
Dan pas? :o
  maandag 6 december 2010 @ 16:31:31 #143
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89591691
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dan pas? :o
Ja :) Wij werken in semesters en niet in blokken :)
Ik heb er twee in december en twee/drie in januari

En daarna mei/juni de volgende ronde en eventueel nog een herkansing begin juli
pi_89592141
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja :) Wij werken in semesters en niet in blokken :)
Ik heb er twee in december en twee/drie in januari

En daarna mei/juni de volgende ronde en eventueel nog een herkansing begin juli
Oh dat klinkt als de uni :P Hoewel ik daar ook vier periodes per jaar had. Maar je hebt dus zeker wel grote tentamens (als in: ze tellen voor veel studiepunten mee)?
  maandag 6 december 2010 @ 16:45:07 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89592242
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh dat klinkt als de uni :P Hoewel ik daar ook vier periodes per jaar had. Maar je hebt dus zeker wel grote tentamens (als in: ze tellen voor veel studiepunten mee)?
Ja, klopt ;)
Maar het eerste jaar was verdeeld in blokken hoor :o

Er is geen verschil tussen het eerste jaar en nu qua studiepunt verdeling; allemaal 5 of 6 :)
En op het HBO was het volgens mij ook in blokken en was het ook 6 per blok.

In het eerste jaar (uni) had ik twee keer per week college en dan twee vakken en nu heb ik gewoon één keer per week college en heb ik in totaal 4 (of 5) vakken :Y
pi_89592460
Klinkt ingewikkeld auto :') maar dat is het vast niet...

Ik moet een presentatie voorbereiden voor morgen én 2 artikelen zoeken van 1500 woorden én samenvatten in 100 woorden.. geen zin want ik kan niet in de databanken.. :X
  maandag 6 december 2010 @ 17:58:06 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89595169
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:50 schreef Swietje het volgende:
Klinkt ingewikkeld auto :') maar dat is het vast niet...

Ik moet een presentatie voorbereiden voor morgen én 2 artikelen zoeken van 1500 woorden én samenvatten in 100 woorden.. geen zin want ik kan niet in de databanken.. :X
Ooo irritant :o
Wat voor artikelen heb je nodig?
  maandag 6 december 2010 @ 18:12:32 #148
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89595566
Hm ik moet echt minder soggen 2 van de 5 tentamens gehaald en volgende week de herkansingen. :{
Ik moet ze echt halen maar alsnog niet begonnen. Dacht toen ik van de middelbare afging dat ik ook van taaltoetsen af was :N
pi_89595581
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef love_sharon het volgende:
Hm ik moet echt minder soggen 2 van de 5 tentamens gehaald en volgende week de herkansingen. :{
Ik moet ze echt halen maar alsnog niet begonnen. Dacht toen ik van de middelbare afging dat ik ook van taaltoetsen af was :N
Wat doe je voor opleiding dan?
  maandag 6 december 2010 @ 18:22:36 #150
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89595930
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Wat doe je voor opleiding dan?
Hbo-rechten en wil mijn p halen zodat ik geschiedenis kan gaan doen.
pi_89596077
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Hbo-rechten en wil mijn p halen zodat ik geschiedenis kan gaan doen.
Rechten ;( Nog steeds blij dak da niet meer doe :P
  maandag 6 december 2010 @ 18:38:51 #152
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89596524
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Rechten ;( Nog steeds blij dak da niet meer doe :P
Ik ben ook blij wanneer ik er mee kan stoppen :Y
pi_89611525
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo irritant :o
Wat voor artikelen heb je nodig?
2 artikelen over opvoeding, probleemgezinnen, jeugdzorg, kinderen, iets in die trant... 8)7
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:59:34 #154
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89635561
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Swietje het volgende:

[..]

2 artikelen over opvoeding, probleemgezinnen, jeugdzorg, kinderen, iets in die trant... 8)7
En, is het gelukt? :o
pi_89636652
Hai

Ik kom lekker mee soggen :D
pi_89637365
Pffff. Vanavond kan ik niet leren, en morgenavond ook niet. :'(
En dat terwijl ik vrijdag een presentatie moet geven, nog een paper moet inleveren, en nog twee tentamens heb volgende week. :'( Dat wordt hard werken dit weekend. :'( Hoop dat ik het ga halen...
pi_89678645
Poeh, ik heb het nu ook wel gehad. Moet een methode ontwikkelen om een kruispunt op verkeersveiligheid te toetsen. Mij te vaag :P
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:43:04 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89800920
Aanstaande dinsdag is mijn eerste tentamen... En ik vind het spannend, haha. Maar goed; dat heb ik altijd wel met het eerste tentamen van een jaar.
Ik moet straks gaan werken en ik heb een slaapdienst, dus ik ga vanavond/vannacht nog maar even "actief" proberen te doen.
pi_89805733
Sog sog sog al 3 dagen lang.
maandag tentamen, nog niks gedaan.

wie stuurt mij wat motivatie? :') :D
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 16:31:39 #160
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89805744
Nog steeds mijn zelfreflectieverslag niet af. Kutwerk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_89805784
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef Renesite het volgende:
Nog steeds mijn zelfreflectieverslag niet af. Kutwerk.
ruilen?
dan leer jij mijn boek :D
pi_89840846
Het is weer herkenbaar allemaal :') Deze periode ook geen tentamens, maar allemaal verslagen. Het voordeel van tentamens was dat ik me er altijd wel kon motiveren om een middagje te gaan blokken. Maar bij verslagen is het altijd meer 'het kan morgen ook wel gevoel', met het gevolg dat ik de afgelopen week dus nauwelijks iets op papier heb gezet. :{
  zondag 12 december 2010 @ 18:24:14 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89841171
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef ShiningStar het volgende:

Ik heb mijn motivatie zelf nodig :@
pi_89841543
Zo, net een verslag ingeleverd en nu drie dagen vol aan de bak voor twee tentamens eind deze week. :'(
Kan eigenlijk nu pas echt een beetje beginnen met leren. En ik moet dus nog alles en het is heel veel allemaal. :'(
En dan voel ik me ook nog echt slecht. Keelpijn enzo. :'(
pi_89843836
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef ShiningStar het volgende:

Ach, de motivatie komt vanzelf...

...tijdens het tentamen, als je denkt: "Fuuuuuuu voortaan begin ik eerder ;( "

pi_89843981
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ach, de motivatie komt vanzelf...

...tijdens het tentamen, als je denkt: "Fuuuuuuu voortaan begin ik eerder ;( "

Idd, en dan hopen dat je voor de her wel goed kunt blokken.
pi_89961086
Aangezien mijn groepsgenootje het wel normaal leek op het laatste moment een grote opdracht te kunnen maken, heb ik zojuist in een paar uurtjes met Excel om moeten leren gaan :')
Ik heb echt nog nooit met Excel gewerkt en nu kan ik volgens mij alles _O-

Maar leuk is anders, dikke stress ;(
pi_89962181
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer herkenbaar allemaal :') Deze periode ook geen tentamens, maar allemaal verslagen. Het voordeel van tentamens was dat ik me er altijd wel kon motiveren om een middagje te gaan blokken. Maar bij verslagen is het altijd meer 'het kan morgen ook wel gevoel', met het gevolg dat ik de afgelopen week dus nauwelijks iets op papier heb gezet. :{
Erg herkenbaar. :% En ik hoef alleen nog maar het stageverslag en dan ben ik helemaal klaar. :{
pi_89978185

Aan het leren voor tentamen, maar ben nog wel even bezig denk ik. :'( Pfff.
pi_89979443
Sterkte Marurk! Waar gaat het over?

Ik moet nog een inleiding schrijven maar heb de stukken niet die ik nodig heb. :') Krijg ik als klasgenootje klaar is met werken... geen idee hoe laat en ga er niet voor opblijven. }:|
pi_89979686
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
Sterkte Marurk! Waar gaat het over?

Ik moet nog een inleiding schrijven maar heb de stukken niet die ik nodig heb. :') Krijg ik als klasgenootje klaar is met werken... geen idee hoe laat en ga er niet voor opblijven. }:|
Anatomie :'(
pi_89979860
En vrijdag heb ik dus nog een tentamen, waar ik nog niet voor ben begonnen met leren wegens tijdgebrek. :')
pi_89980298
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:21 schreef Marurk het volgende:

[..]

Anatomie :'(
Gadverdamme :')

edit: faal ik dacht dat t autopsie was haha :P

Sterkte!
pi_89984307
Thnx! O+

Denk dat ik zo maar naar bed ga en dan doe ik morgenvroeg nog wel wat...
pi_89990422
Wat doe je voor studie, Marurk?

Enneh, tja...goeiedag maar weer :')
Het ging even goed, maar sinds vorige week ben ik weer helemaal van m'n schema af. Ik kan ook gewoon echt geen motivatie meer vinden na een dag werk! Ik weet niet of ik volgend jaar blijf werken, of in ieder geval minder dan ik nu doe, want zo gaat het helemaal mis. Maar ik heb het geld zo hard nodig...

Iemand anders met hetzelfde probleem? ;(
pi_90122942
Ik ben m'n schoolwerk ook even aan t uitstellen.

Excuus?
Moe van het sleeën :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:28:03 #178
274289 Ducktails
He's lost control
pi_90243015
Morgen nog twee tentamens en beide om 9uur........ en 1 daarvan moet ik nog beginnen.. :'( Gelukkig wel een her. Maar sog slaat toe dus meld ik me ook maar hier.... O-)
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:35:27 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90245866
Ik heb morgen ook een tentamen, om 8.45.
Ik heb er nog veel te weinig aan gedaan... :D Dit gaat hem niet worden denk ik...
pi_90259555
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Ducktails het volgende:
Morgen nog twee tentamens en beide om 9uur........ en 1 daarvan moet ik nog beginnen.. :'( Gelukkig wel een her. Maar sog slaat toe dus meld ik me ook maar hier.... O-)
Maak je er twee tegelijk dan? :P
  woensdag 22 december 2010 @ 14:01:35 #181
274289 Ducktails
He's lost control
pi_90287339
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Maak je er twee tegelijk dan? :P
Nee ik had een regeling dat ik bij de een 30min eerder mocht beginnen en bij de ander 1uur langer door mocht. Is uiteindelijk nog wel prima gegaan!
  woensdag 22 december 2010 @ 14:26:03 #182
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_90288662
Na 129837298792 kerstkaartjes bezorgd te hebben de laatste dagen is het erg lastig om gemotiveerd te raken voor school. :')
Nothing is what it seems
  woensdag 22 december 2010 @ 20:20:57 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90305068
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen ook een tentamen, om 8.45.
Ik heb er nog veel te weinig aan gedaan... :D Dit gaat hem niet worden denk ik...
Ik had maar 3 fouten :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90306084
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik had maar 3 fouten :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed joh!!!! *O*
  woensdag 22 december 2010 @ 20:37:52 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90306238
Ik was helemaal in shock _O-
pi_90306710
Ik zou ook vanavond een verslag kunnen afmaken

Maar ik zit nu gewoon Love Actually te kijken :')
pi_90322075
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou ook vanavond een verslag kunnen afmaken

Maar ik zit nu gewoon Love Actually te kijken :')
Die heb ik maandag ook gekeken tijdens het soggen :')
  zondag 26 december 2010 @ 17:12:36 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90462917
Ongelooflijk... Met kerst heb ik zin om te leren :')
pi_90468354
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ongelooflijk... Met kerst heb ik zin om te leren :')
Ik ook. Dat komt door al die rottige kerstfilms die je al tig keer hebt gezien. Er is helemaal niets leuks op tv, en studeren is nog altijd leuker dan geforceerd gezellig doen met familie. :')
  zondag 26 december 2010 @ 20:48:09 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90468418
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 20:46 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ik ook. Dat komt door al die rottige kerstfilms die je al tig keer hebt gezien. Er is helemaal niets leuks op tv, en studeren is nog altijd leuker dan geforceerd gezellig doen met familie. :')
Haha :D
Och... Ik bood vanmiddag zelf aan om even langs mijn oom en tante te gaan 8-)
pi_90497441
Eigenlijk moet ik ook weer aan de slag omdat ik begin januari alweer een tentamen heb. :'( Maar ik vind de kerstvakantie op dit moment nog te leuk om ook maar iets te doen. :D
Voor die andere toets had ik overigens een 8. En dat terwijl ik de dag van tevoren was begonnen met leren. *O*
pi_90538125
Nog steeds niks gedaan. :'(
pi_90539448
Marurk, ga eens aan het werk }:| Ok, ik heb ook nog niets gedaan deze vakantie en gaat er niet meer van komen ook. :')
pi_90539776
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:38 schreef Swietje het volgende:
Marurk, ga eens aan het werk }:| Ok, ik heb ook nog niets gedaan deze vakantie en gaat er niet meer van komen ook. :')
Ben ook helemaal uit m'n ritme eigenlijk. Ik ga veel te laat slapen en kom pas rond 11 uur 's ochtends langzaam m'n nest uit. En dan is de dag al half om. :D
pi_90539915
Herkenbaar. Vanavond moet ik uiteten en vanaf morgen ben ik niet thuis t/m zondag. Dus dat wordt niks meer met studie. :@ En ik had het me nog wel zo erg voorgenomen IETS te doen. :D
pi_90542076
Heb nog niks gedaan in de vakantie (mja ik heb pas sinds zaterdag vakantie :P ) en ben ook absoluut niet van plan veel te doen :+
  woensdag 29 december 2010 @ 13:15:26 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90578690
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ben ook helemaal uit m'n ritme eigenlijk. Ik ga veel te laat slapen en kom pas rond 11 uur 's ochtends langzaam m'n nest uit. En dan is de dag al half om. :D
Ik kan voor 12.00 ook echt niets doen :N
Ja, alleen als ik dan 's middags een tentamen heb, dan wil ik 's morgens best wat doen 8-)
pi_90586770
Herkenbaar. :P

Nog steeds niets gedaan vandaag. :D

woensdag 29 december 2010 @ 16:10:01 #199
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90586908
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef Marurk het volgende:
Herkenbaar. :P

Nog steeds niets gedaan vandaag. :D

Ik wel! *O*
Mijn nieuwe strategie is leren in bad :')
pi_90605079
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik wel! *O*
Heb ik ook wel eens gedaan lol. :')

Maar goed, nog steeds niet veel verder gekomen. :') Heb een paar blz. gelezen, meer niet. Maar moet eigenlijk nog best wel veel. Ben bang dat er morgen, overmorgen en zaterdag (brakke dag) ook niet veel van gaat komen.
Misschien moet ik het gewoon uitstellen tot 2011 en dan ga ik vanaf dan goed aan de slag (als goed voornemen voor het nieuwe jaar). :') :D
pi_90680955
Zo, mijn kamer is eindelijk opgeruimd. Een nieuw jaar, een nieuw begin. :D En dan vanaf zondag weer goed aan het werk na te lang op mijn luie reet gezeten te hebben. :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:36:40 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90681629
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:18 schreef Marurk het volgende:
Zo, mijn kamer is eindelijk opgeruimd. Een nieuw jaar, een nieuw begin. :D En dan vanaf zondag weer goed aan het werk na te lang op mijn luie reet gezeten te hebben. :')
Je hoort morgen al te beginnen hoor :6
pi_90704408
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je hoort morgen al te beginnen hoor :6
Ga ik misschien ook doen, voel me eigenlijk beter dan verwacht. :D
Maar eerst hardlopen. :P
pi_90723916
F*ck. Hoor ik nu dat ik morgen mee moet naar familie. :'( Dus morgen kan ik ook niks doen. :'(
pi_90789331
Ik wou net wat afmaken voor school. Niet gelukt natuurlijk :') Kon naar m'n zin niet snel genoeg iets vinden dus toen maar gestopt haha :')
  maandag 3 januari 2011 @ 15:26:11 #206
65960 sanger
pi_90795020
De 11de tentamen. Vanavond de boeken maar eens openslaan :')
pi_90795046
de 6e de eerste, de 27e de laatste... en ik ben echt doodop ;( :')
Ja doei.
pi_90795075
Ik laat me ook weer te snel afleiden. Als anderen mij vragen om dingen even na te lopen dan doe ik dat nog te vaak.
pi_90795095
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
de 6e de eerste, de 27e de laatste... en ik ben echt doodop ;( :')
Ik werd op een gegeven moment ook altijd "tentamenmoe". Dan is de drive om te leren gewoon niet meer aanwezig.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:28:33 #210
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90795133
Ik wilde de 6e een "extra" tentamen gaan maken, maar ik heb er nog geen xxx voor gedaan, dus ik ga het maar skippen :') Of naja, ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van. Het liefst ga ik gewoon nog (ook al is het voor jan lul) :')
pi_90795189
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik werd op een gegeven moment ook altijd "tentamenmoe". Dan is de drive om te leren gewoon niet meer aanwezig.
nou.. ik werk dus 24 uur in de week, heb 16 uur college en moet daarbuiten dus alles doen.. en dat is wat te veel.. maar project loopt nog tot eind maart en kan niet zomaar stoppen... :') ;(
Ja doei.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:33:26 #212
65960 sanger
pi_90795378
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou.. ik werk dus 24 uur in de week, heb 16 uur college en moet daarbuiten dus alles doen.. en dat is wat te veel.. maar project loopt nog tot eind maart en kan niet zomaar stoppen... :') ;(
Ik werk ruim 40 uur per week :')
pi_90795548
oh, nou, dan stop ik maar met zeuren

:{
Ja doei.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:40:40 #214
65960 sanger
pi_90806580
quote:
15s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
oh, nou, dan stop ik maar met zeuren

:{
Ik doe wel een deeltijdstudie, dus dan is de collegelast wat minder :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:23:00 #215
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90873783
Zo. Ik ga hem morgen toch maar maken (voor spek en bonen), maar ik ga vandaag nog wel een poging tot actie-ondernemen :Y
pi_90873855
Iets te weinig geslapen vannacht, dat breekt me nu wel op. Raak nogal snel afgeleid. Na de middagpauze maar weer eens wat beter focussen, vanavond nog wat doen en wat eerder slapen.

De laatste loodjes wegen altijd weer zwaar :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:33:09 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90934098
Mijn tentamen ging best goed :{
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iets te weinig geslapen vannacht, dat breekt me nu wel op. Raak nogal snel afgeleid. Na de middagpauze maar weer eens wat beter focussen, vanavond nog wat doen en wat eerder slapen.

De laatste loodjes wegen altijd weer zwaar :P
En, ben je nu helemaal goed bezig? ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:42:35 #218
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_90937559
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik wel! *O*
Oeh, dat werkt zo goed! Jammer genoeg heb ik doordeweeks in m'n studentenhuisje geen bad tot m'n beschikking, dus ja...schiet 't nog niet op :')
pi_90938231
Ik zou in bad in slaap vallen.. net als studeren in bed.. hmm nee.

Moet zó veel doen en heb nog zó hard geen klote gedaan. En ik heb zó erg geen zin in nachtwerk. Stom. ;(
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:56:06 #220
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90938252
Studeren in bed kan ik ook niet zo goed, maar bad wel :P
pi_90938818
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Swietje het volgende:
Ik zou in bad in slaap vallen.. net als studeren in bed.. hmm nee.

Moet zó veel doen en heb nog zó hard geen klote gedaan. En ik heb zó erg geen zin in nachtwerk. Stom. ;(
Herkenbaar ;(
Moet ook nog vet veel doen voor volgende week. Maar ik kan me gewoon niet concentreren. Na elke bladzijde die ik lees, ga ik weer even op nu.nl kijken of op FOK! of eten halen of drinken, gewoon om maar niet bezig te zijn. ;( Blegh.
pi_90939906
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik doe wel een deeltijdstudie, dus dan is de collegelast wat minder :)
ja, ik voltijd.
Ja doei.
pi_90989719
Help. Ik heb een peptalk nodig. :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:30:21 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90989916
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Swietje het volgende:
Help. Ik heb een peptalk nodig. :')
Wat moet je doen? :P
pi_90990577
Veel -O- Een portfolio in elkaar flansen en dvd'tje opnemen voor eindgesprek as. vrijdag. En een project eindstuk helemaal herschrijven met de kritiek verwerkt die op 't concept gegeven is. Ook daarbij nog een presentatie maken. Daar heb ik nog twee weken voor. En nog twee psychologie boeken bestuderen. En nog voor een ander vak een aantal boeken bestuderen. Ik heb nog ongeveer 3 weken de tijd voor het bestuderen van die boeken, maar het is véél.
Weet van ellende niet waar ik moet beginnen want m'n kamer is ook nog een chaos. :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:41:38 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90990626
Welke psychologie boeken moet je doen? :)
Hmm... Begin vanavond maar eens met je portfolio! Moet je nog veel daaraan doen?
pi_90990905
Ontwikkelingspsychologie deel 1 en deel 2.. weet even geen auteur uit mijn hoofd :P
Voor 't portfolio alles van de afgelopen 6 weken ja. o|O Stommm.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:51:20 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90991128
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Ontwikkelingspsychologie deel 1 en deel 2.. weet even geen auteur uit mijn hoofd :P
Voor 't portfolio alles van de afgelopen 6 weken ja. o|O Stommm.
Wel de leukste vorm van psychologie O+
Hmm... Je kan het! *G* *O* *G*
pi_90991658
Ja, die boeken zie ik geloof ik het minst tegenop. O+
pi_91021033
Ik ben weer eens aan het Soggen vandaag. Moet nog een heleboel doen, dus had me voorgenomen om vandaag keihard aan de slag te gaan.
Zit vanaf 9 uur achter de computer, heb nog niks gedaan.

Ik heb zo ontzettend geen zin meer in school :(
Ik moet gaan afstuderen, en daar heb ik ook geen zin in :(

Over een half jaar kan ik klaar zijn met die hele opleiding, maar ben bang dat ik het gewoon ga verkloten door mijn luiheid en gebrek aan motivatie... :(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:42:15 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91021111
Ik had op het hbo ook geen zin om af te studeren :o
pi_91026700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik had op het hbo ook geen zin om af te studeren :o
Tja ik heb al een baan, mijn (deeltijd)studie bevindt zich 150 km verderop, het kost me erg veel moeite om daar nog steeds elke week heen te gaan en het allemaal vol te houden...

Maar ja ik vind het lullig voor mijn ouders als ik stop (zij betalen collegegeld), dus daarom wil ik het afmaken. En omdat ik misschien ooit iets heb aan dit diploma.
pi_91028430
Morgen moet ik zeer aan de slag.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:47:28 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91028483
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer al? ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 11:05:46 #235
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91058585
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ook, moet nog heel veel doen voor de komende week. :'(
pi_91064178
Bluh, vandaag laatste vakantiedag dus ook de laatste dag gerechtvaardigd soggen ;(
  zondag 9 januari 2011 @ 14:18:28 #237
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91064739
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Bluh, vandaag laatste vakantiedag dus ook de laatste dag gerechtvaardigd soggen ;(
Heb tentamen volgende week. :'( En door die vakantie heb ik dus niet veel gedaan. :'(
pi_91064768
quote:
9s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:18 schreef Marurk het volgende:

[..]

Heb tentamen volgende week. :'( En door die vakantie heb ik dus niet veel gedaan. :'(
Ik heb wel eens tentamens gehad gelijk de week na de vakantie. Toen heb ik de hele vakantie moeten leren. Krijg er nog nachtmerries van :')
  zondag 9 januari 2011 @ 14:26:22 #239
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91065140
Uiteindelijk komt het toch weer allemaal goed, let maar op. :') Heb tot nu toe al m'n tentames overleefd, en zelfs als je naar je eigen gevoel te weinig gedaan hebt, haal je toch weer een 7 of 8 ofzo. :') Maar toch vrees ik elke keer voor elk tentamen. Het gaat ook nooit echt een keer fout bij mij. :')
pi_91066217
ff een vraagje over wettelijk collegegeld:
als je aan een pre-msc begint, valt dit dan onder de regels van master?

Voorwaarden wettelijk collegeld:
U heeft aan het begin van het studiejaar van uw bacheloropleiding nog geen bachelordiploma behaald of aan het begin van het studiejaar van uw masteropleiding nog geen masterdiploma.

Als iemand dus HBO heeft afgemaakt en daarna pre-msc en msc gaat doen dan betaalt diegene gewoon wettelijk collegeld toch?
  zondag 9 januari 2011 @ 14:52:52 #241
65960 sanger
pi_91066284
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb wel eens tentamens gehad gelijk de week na de vakantie. Toen heb ik de hele vakantie moeten leren. Krijg er nog nachtmerries van :')
Ik ook toen ik eens tussendoor op vakantie ging :Y Was met de auto weg, en heb mijn vrouw de hele weg laten rijden. Kon ik mooi in de auto studeren :')
  zondag 9 januari 2011 @ 14:53:53 #242
65960 sanger
pi_91066322
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Marurk het volgende:
Uiteindelijk komt het toch weer allemaal goed, let maar op. :') Heb tot nu toe al m'n tentames overleefd, en zelfs als je naar je eigen gevoel te weinig gedaan hebt, haal je toch weer een 7 of 8 ofzo. :') Maar toch vrees ik elke keer voor elk tentamen. Het gaat ook nooit echt een keer fout bij mij. :')
Dat is het probleem. Ging het maar een keer fout zeg maar..... :P Dan leerde je er iets van. Nu is het iedere keer dat ik mezelf beloof (en mijn vrouw :') ) dat ik iedere week wat ga doen. En toch is het iedere keer weer het laatste weekend voor het tentamen bingo :')
  zondag 9 januari 2011 @ 14:54:28 #243
65960 sanger
pi_91066351
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Maryn. het volgende:
ff een vraagje over wettelijk collegegeld:
als je aan een pre-msc begint, valt dit dan onder de regels van master?

Voorwaarden wettelijk collegeld:
U heeft aan het begin van het studiejaar van uw bacheloropleiding nog geen bachelordiploma behaald of aan het begin van het studiejaar van uw masteropleiding nog geen masterdiploma.

Als iemand dus HBO heeft afgemaakt en daarna pre-msc en msc gaat doen dan betaalt diegene gewoon wettelijk collegeld toch?
Volgens mij wel, maar dit moet ook wel op de site van de uni staan :Y
  zondag 9 januari 2011 @ 17:48:03 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91073954
Ik heb weer leukere dingen gedaan dan studeren :X
  zondag 9 januari 2011 @ 18:17:31 #245
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91075296
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb weer leukere dingen gedaan dan studeren :X
~O>
  zondag 9 januari 2011 @ 18:19:37 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91075383
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Marurk het volgende:

[..]

~O>
Mja, het is dramatisch. En het ergste is nog; er zijn allemaal studiegenoten die mij gaan bellen met vragen over de stof, hoever ik al ben, bladiebla :D
  zondag 9 januari 2011 @ 18:20:49 #247
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91075437
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, het is dramatisch. En het ergste is nog; er zijn allemaal studiegenoten die mij gaan bellen met vragen over de stof, hoever ik al ben, bladiebla :D
Dat is echt irritant ja. :') Moet je veel doen nog?
  zondag 9 januari 2011 @ 18:21:45 #248
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91075476
quote:
9s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dat is echt irritant ja. :') Moet je veel doen nog?
Ja ;)
Ik heb dinsdag en vrijdag tentamen. Aan die van dinsdag heb ik wel wat gedaan (lees: die kerel heeft een heel mooi overzicht gemaakt met wat je moet kennen) en vrijdag heb ik een statistiek vak wat ik al afgeschreven heb, dus die gaat mee naar de her. Daar ga ik vanaf dinsdag nog wel iets aan doen, maar niet veel & ik ga wel gewoon naar het tentamen toe :)
  zondag 9 januari 2011 @ 18:26:18 #249
175950 Marurk
Baggeraar
pi_91075662
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja ;)
Ik heb dinsdag en vrijdag tentamen. Aan die van dinsdag heb ik wel wat gedaan (lees: die kerel heeft een heel mooi overzicht gemaakt met wat je moet kennen) en vrijdag heb ik een statistiek vak wat ik al afgeschreven heb, dus die gaat mee naar de her. Daar ga ik vanaf dinsdag nog wel iets aan doen, maar niet veel & ik ga wel gewoon naar het tentamen toe :)
Ik heb dus woensdag ook een statistiek tentamen. :') Maar het schiet totaal niet op en moet nog best wel veel, en dat terwijl morgen een nieuw ander blok alweer begint. Heb eigenlijk te weinig gedaan in de vakantie. :')
  zondag 9 januari 2011 @ 18:28:24 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91075744
quote:
9s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ik heb dus woensdag ook een statistiek tentamen. :') Maar het schiet totaal niet op en moet nog best wel veel, en dat terwijl morgen een nieuw ander blok alweer begint. Heb eigenlijk te weinig gedaan in de vakantie. :')
Bij mij begint het nieuwe semestervolgende week, dus dat scheelt. Aan de ene kant wil ik geen tentamens meenemen naar het volgende semester, want ik heb er al één extra van vorig jaar, maar aan de andere kant denk ik "Stik! Op naar de her!" :D
En je mag één statistiek vak meenemen naar je master, dus de druk is er niet :P
  maandag 10 januari 2011 @ 18:44:59 #251
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91125790
Zo. Ik heb een hele kan thee gezet en ik ga nu even een massa sprint er tegenaan gooien voor morgen 8-)
pi_91155897
-wat denk je zelf-

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 11-01-2011 12:17:18 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:30:13 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91161492
Die kerel spoort niet :D Hahahaha.

Btw, mijn tentamen is binnen! *O*
Serieus; hoe meer ik SOG, hoe beter ik het doe :')

Disclaimer: dit geldt niet voor het tentamen van vrijdag
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:49:51 #254
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91162296
Ben ook maar eens begonnen. een poging aan het doen om te beginnen. Geen herkansingen staan, dus lekker rustig studeren. :')
Niet altijd serieus
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:04:48 #255
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_91168269
Haha, ik heb de afgelopen tijd zoveel geSOGd dat ik mezelf zelfs hier bijna niet meer durfde te vertonen...maar ik kan met trots zeggen dat ik vanmiddag eindelijk mezelf een schop onder m'n kont heb gegeven en mijn projecttekst heb geschreven!

Ik loop nog wel achter met wat opdrachten, maar goed, het is nu weer te overzien.

Gelukkig heb ik de komende weken geen tentamens, maar alleen een spoedopdracht en dan die projecttekst die nog een keer gereviseerd moet worden voor ik hem inlever.

Jullie wel veel succes gewenst met de tentamens, en automatic nog gefeliciteerd met het halen van je tentamen!
pi_91168276
Als ik dit topic in mijn myat zie staan bedenk ik me altijd dat ik nog wat aan school moest doen :') Soms vergeet ik gewoon dat ik aan het soggen ben _O-
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:07:08 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91168386
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Als ik dit topic in mijn myat zie staan bedenk ik me altijd dat ik nog wat aan school moest doen :') Soms vergeet ik gewoon dat ik aan het soggen ben _O-
Wat is het toch goed dat dit topic er is O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:08:10 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91168435
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Stephanti het volgende:
Haha, ik heb de afgelopen tijd zoveel geSOGd dat ik mezelf zelfs hier bijna niet meer durfde te vertonen...maar ik kan met trots zeggen dat ik vanmiddag eindelijk mezelf een schop onder m'n kont heb gegeven en mijn projecttekst heb geschreven!

Ik loop nog wel achter met wat opdrachten, maar goed, het is nu weer te overzien.

Gelukkig heb ik de komende weken geen tentamens, maar alleen een spoedopdracht en dan die projecttekst die nog een keer gereviseerd moet worden voor ik hem inlever.

Jullie wel veel succes gewenst met de tentamens, en automatic nog gefeliciteerd met het halen van je tentamen!
Jaaa, bedankt! Ik ben helemaal in shock. Nog nooit zo weinig gedaan en toch alles gehaald. Oké, vrijdag heb ik er ook één en die ga ik niet halen :N
Als ik die haal, dan is er iets goed mis met het tentamen!

Grappig dat je je er dan toch "opeens" toe kan zetten en dat het dan allemaal vrij goed gaat :o
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:24:11 #259
234802 Stephanti
Stuh-fahn-tie
pi_91169249
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jaaa, bedankt! Ik ben helemaal in shock. Nog nooit zo weinig gedaan en toch alles gehaald. Oké, vrijdag heb ik er ook één en die ga ik niet halen :N
Als ik die haal, dan is er iets goed mis met het tentamen!

Grappig dat je je er dan toch "opeens" toe kan zetten en dat het dan allemaal vrij goed gaat :o
Nou, dan hoop ik voor je dat er iets goed mis is met dat tentamen van vrijdag ;)

En ja, dat kan zomaar uit het niets komen bij mij! Nu kwam het vooral omdat ze ons de afgelopen weken zelf ons schema op hebben laten stellen en je moest eigenlijk wel dingen af hebben per week, maar dat werd niet gecontroleerd. Vandaag eindelijk de eerste echte deadline, vandaar dat ik ineens in actie kwam...op het laatste moment natuurlijk :')
pi_91219492
Ik heb geen zin om te beginnen aan een bepaalde opdracht omdattie te groot lijkt :') Stom eigenlijk :P
pi_91220433
quote:
9s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:

[..]

Tentamen dus niet gehaald :r
En dan ook nog nét niet... 1 foutje te veel :r
pi_91220556
Oh, da's zo zuur Marurk ;( Mag je 'm herkansen?

Boh. Mij groeit 't werk me boven het hoofd. Maar ja, wat moet, dat moet. *O*
pi_91220741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef Swietje het volgende:
Oh, da's zo zuur Marurk ;( Mag je 'm herkansen?

Boh. Mij groeit 't werk me boven het hoofd. Maar ja, wat moet, dat moet. *O*
Ja, in maart ergens, vlak na de carnavalsvakantie weer :r :r
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:45:53 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91220871
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef Marurk het volgende:

[..]

Tentamen dus niet gehaald :r
En dan ook nog nét niet... 1 foutje te veel :r
Oooo balen! Wat voor statistiek was het?
En wat voor opleiding doe je?
pi_91221224
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oooo balen! Wat voor statistiek was het?
En wat voor opleiding doe je?
ANOVA, regressie en structural equation modeling... ;(
Doe nu een psychologiemaster.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:54:47 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91221312
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Marurk het volgende:

[..]

ANOVA, regressie en structural equation modeling... ;(
Doe nu een psychologiemaster.
Welke master en waar?
pi_91221720
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Welke master en waar?
Check PM. :P
pi_91221736
da's mooi balen Marurk!

Zo, ik ga nu stoppen met SOG :')
Ja doei.
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:04:29 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91221786
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef Marurk het volgende:

[..]

Gecheckt :P
pi_91222585
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Gecheckt :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:26:26 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91222805
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef Marurk het volgende:

[..]

PMen, het nieuwe onderdel van SOGen _O-
pi_91224098
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

PMen, het nieuwe onderdel van SOGen _O-
Probeer de Direct Message dan maar niet te ontdekken :')
pi_91224675
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Probeer de Direct Message dan maar niet te ontdekken :')
Direct Message? Op FOK!?
pi_91224957
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:03 schreef Marurk het volgende:

[..]

O-) Ikke ook?
pi_91226896
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Marurk het volgende:

[..]

Direct Message? Op FOK!?
Ja _O-
pi_91236683
Zo. Ben ik toch zomaar al heel de avond bezig met m'n huiswerk en ik vind het niet eens erg? :@
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:04:12 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91237059
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Zo. Ben ik toch zomaar al heel de avond bezig met m'n huiswerk en ik vind het niet eens erg? :@
Goed zo! *G*
pi_91237201
Hier wil het anders niet echt vandaag. :')
pi_91237298
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Scheer je dan weg, van die flow moet je gebruikmaken! Als je niet aan het SOGgen bent, wat doe je dan hier? ;)
pi_91237934
Ik maak een enquête op de PC, dus dan kan ik hier af en toe wel kijken, toch? O-) Maar het schiet aardig op. *O*
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:17:06 #281
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91238150
quote:
9s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Marurk het volgende:
Hier wil het anders niet echt vandaag. :')
Ik ben net ook goed bezig geweest O+
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Swietje het volgende:
Ik maak een enquête op de PC, dus dan kan ik hier af en toe wel kijken, toch? O-) Maar het schiet aardig op. *O*
Hmm.... Vooruit! ;)
pi_91251551
o hai :z
Ja doei.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:54:03 #283
65960 sanger
pi_91251754
Vanavond tentamen :P

Vanmiddag iets eerder weg van werk om het maar eens door te nemen :')
pi_91251775
Morgen een Take Home Exam af hebben, maar hij is al zo goed als af gelukkig O+ Gaat eindelijk eens helemaal goed omdat ik de juiste onderwerpen heb gekozen en daarna de juiste shitload aan boeken uit de bibliotheek heb weten te vissen... 8-)
Ja doei.
pi_91251807
Hoi 8-)

Vanaf vanmiddag weer aan de slag om mijn concept-scriptie te verbeteren. Moet nog best veel doen dus ga me er dan hopelijk ook goed voor zitten.
pi_91258168
Succes allen. 8-)
Ik ga ook weer aan de slag. Tjakka. :')
pi_91285289
geen zin ;(
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:33:22 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91285314
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Marurk het volgende:
geen zin ;(
x2
pi_91286854
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

x2
x3
pi_91287632
Ik heb zelf het volledige weekend genomen om aan mijn scriptie te werken. Zaterdagmorgen zet ik zelfs de wekker om weer verder te werken :')

Uitgaan moet dit weekend maar even wijken.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:03:57 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91287679
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zelf het volledige weekend genomen om aan mijn scriptie te werken. Zaterdagmorgen zet ik zelfs de wekker om weer verder te werken :')

Uitgaan moet dit weekend maar even wijken.
En, hoe laat staat je wekker? ;)
pi_91290242
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En, hoe laat staat je wekker? ;)
Dat moet ik nog even bekijken :D

Als ik om half 9 opsta dan heb ik alweer anderhalf uur extra kunnen slapen in vergelijking met een normale werkdag.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:40:21 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91290313
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat moet ik nog even bekijken :D

Als ik om half 9 opsta dan heb ik alweer anderhalf uur extra kunnen slapen in vergelijking met een normale werkdag.
Ik zou voor 8.00 gaan :Y
pi_91292524
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zou voor 8.00 gaan :Y
Zo zo, streng :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:29:53 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91293647
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zo zo, streng :P
Soms moet dat 8-)
pi_91370589
Hoe gaat het hier? Iedereen lekker aan de slag? :')

Ik in ieder geval wel *O* Enquete is eindelijk af (wat een pokke werk is dat!). Nu bezig aan een portfolio voor communicatieve vaardigheden :O
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:39:32 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91373314
Ik heb een weekje rust O+
Maar ik moet nu gaan nadenken over mijn Bachelor Thesis :o :o :o
pi_91373649
owh, ik kan niet wachten tot ik daar aan mag werken O+ ik heb al zoveel leuke onderwerpen voor een bachelor thesis O+
Ja doei.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:52:07 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91373803
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
owh, ik kan niet wachten tot ik daar aan mag werken O+ ik heb al zoveel leuke onderwerpen voor een bachelor thesis O+
Ik heb er ook wel zin in, maar ik vind het ook erg spannend!
Vrijdag moet ik mijn definitieve onderzoeksonderwerp hebben en pff... Haha. Het is meer dat ik geen sterke schrijver ben en dan denk; Oeh!
pi_91373847
essays en zulks zijn mijn sterke punt.. :@ O+ echt, nog maar een jaartje :9
Ja doei.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:53:48 #301
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91373875
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
essays en zulks zijn mijn sterke punt.. :@ O+ echt, nog maar een jaartje :9
Oo dat scheelt! Haha :D

[SOG SC #11] Men SOGt gezellig door in 2011!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')