quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gesprek met mijn docentbegeleider gehad. Weer een aantal dingen die aangepast dienen te worden daar blijf je mee bezig. Heb ook een einddatum meegekregen en het wordt nog flink doorwerken de komende weken.
Haha, zo kan je het ook opvatten!quote:
Oeh, dat is wel even een verschil!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.
De weken gaan nu echt tellen.
Oost-Duitse modebladen. Begeleider vond het idee erg leuk, nu nog uitvoeren. Nadeel: ze liggen dus niet in Nederland. Ik kies weer eens iets uit hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarover ben je je scriptie aan het schrijven?
Ik krijg vandaag als het goed is te horen in hoeverre mijn achterstand bezwaarlijk is. Ben zeer benieuwd of ze een beetje coulant gaan zijn.
Ja, wat voor smiley past daar nu bij hèquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Deze reeks gaat weer hard! of nou ja,
![]()
eigenlijk niet goed
Wauw, gefeliciteerd! Dat is wel even lekker om te weten dan, voor je de rest van je cijfers krijgtquote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni
Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geledenben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is
Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had
JEEEEEEJ IK OOK!!! M'n scriptie danquote:Op vrijdag 5 november 2010 02:33 schreef Swietje het volgende:
EINDELIJK M'N VERSLAGEN EN OPDRACHTEN AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! SLAPEN SLAPEN SLAPEN![]()
![]()
Idd, maar dit had ik niet eens verwacht, en ik heb precies een 5, en dat moet je minimaal halen om het verlengde tentamen te mogen doen, dat is een extra herkansing zeg maar die redelijk snel na het reguliere tentamen volgt en niet pas maanden laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef Swietje het volgende:
Balen Stefanovich! Echt zonde als je er zo dichtbij zit![]()
En nu slinger ik mijn pc uit en ga ik diehard leren....
Ik denk dat je een paper kan vergelijken met een wetenschappelijk artikel. Het verschilt vast niet heel erg van een werkstuk, maar dat bekt niet zo lekker wanneer je opleiding Engelstalig isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is een paper eigenlijk?Zit nu ook op het WO, maar heb geen idee... krijg je dat bij elke studie?
Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
Dan heb je wel veel manieren om te SOGgen hihiquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan?
Scriptie schrijven deel 7 ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
Dank!quote:
Oei, succes alvast. Gelijk weer moeten leren als je net een tentamen hebt gehad is echt zwaar...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net alweer een half uurtje geleerd voor een heel moeilijk vak. Terwijl ik net thuis ben van een tentamen. Nu even pauze. Straks weer verder want vrijdag een héél moeilijk tentamen.
Het is me geluktquote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Swietje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Issie, een betoog schrijven gaat je ook nog wel lukken joh!
Tegenwoordig zorg ik zelfs dat ik een back-up printer heb. Heb ooit om 4 uur 's nachts een vriend wakker moeten bellen om te printenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Godverdomme waarom gaat er op de laatste dag voor je een verslag moet inleveren altijd wat mis
Haha printen is goed gegaan hoor. Maar het allerlaatste stuk dat ingeleverd moest worden is zo ontzettend slecht gedaan door een groepslid dat het helemaal herschreven moest worden. Verdomme, wat een werk. Ik kan niet eens meer rustig SOG'gen tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig zorg ik zelfs dat ik een back-up printer heb. Heb ooit om 4 uur 's nachts een vriend wakker moeten bellen om te printen.
Hahaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Swietje het volgende:
Goede keuze (ik ben halverwege 2e jaar HBO rechten gestopt).. wat doe je nu?
Ja over m'n vorige opleiding zeiden mensen terecht dat het saai was, maar deze opleiding is absoluut niet saai. Verkeerskunde klinkt wel saaier dan Urban Management vind ik zelfquote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef Swietje het volgende:
Klinkt echt heel saai, haha. Maar als jij het leuk vindt!Wat is er dan moeilijk aan? Theorie of veel verslagen/opdrachten?
Oh. Ik moet écht leren. Nachtwerk of ochtendwerk?
Haha niemand kent de opleiding, nogal logisch aangezien ik er met heeeeel groot toeval op gestuit ben. Moet altijd uitleggen wat het isquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:23 schreef Swietje het volgende:
Moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit van die opleiding gehoord had..En wow, 45 uur computerwerk! Succes met leren voor je tentamens. Hoeveel heb je er?
Ik ben 2 uur eerder opgestaan om nog wat te studeren.![]()
Oeh, dat is wel een leuk SOG-ding!quote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef lemonlime het volgende:
Pff.. ben met statistiek bezig en ik zit de hele tijd de verkeerde waardes in de juiste tabellen te plakken, of andersom.
Misschien moet ik maar gaan afwassen ofzo, dat is nuttig soggen.
Of een appeltaart bakken..
De avond is nog niet voorbij...quote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Update:
Nog steeds niets gedaan.
Oke oke ik ga alweer verderquote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef Swietje het volgende:
Kom op, even doorzetten iessie!![]()
Net nog even hard gewerkt, nu tijd voor SOG.
Ja hij was vandaag redelijk braaf tijdens het tentamen dus ik geef hem het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 18 november 2010 12:07 schreef Stephanti het volgende:
En iessie, heeft je rekenmachine het nog overleefd?![]()
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 15:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Nieuwe periode, nieuwe kansen.
*zet nieuwe afl. Dexter aan*
Netjes!!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zo keihard m'n best gedaan met SOGgen vorige week tijdens de tentamenweek, krijg ik nu allemaal superenge cijfers terug![]()
![]()
8, 8.2, 8...
Nou, SOGen kan geen kwaad bij jouquote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zo keihard m'n best gedaan met SOGgen vorige week tijdens de tentamenweek, krijg ik nu allemaal superenge cijfers terug![]()
![]()
8, 8.2, 8...
Vroegâh welquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, SOGen kan geen kwaad bij jou
Van die frisse moed is niet zoveel overgebleven. Zit vandaag helemaal alleen op kantoor op mijn stageplaats.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmorgen mijn laptop aan het voorzien van een frisse installatie, kan ik daarna ook weer met frisse moed aan de slag.
Externe afspraken. Eentje zit in Parijs tot na het weekend en de ander moest vandaag naar Amsterdam dus die kwam ook niet richting kantoor.quote:
Same here. Had gisteren en vanochtend best nog wat kunnen doen, maar kon me er echt niet toe zetten.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:13 schreef Emma123321 het volgende:
Pfff veel te weinig gedaan vandaag, heb het eigenlijk best druk maar ik had gewoon echt geen zin...
Hoop het.quote:
Feli!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Ondanks het soggen alle vakken uit de eerste periode in een keer gehaald
Netjes!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Ondanks het soggen alle vakken uit de eerste periode in een keer gehaald
Dan pas?quote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Netjes!!
Ik heb de 14e mijn eerste tentamen van dit jaar...
Jaquote:
Oh dat klinkt als de uniquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaWij werken in semesters en niet in blokken
Ik heb er twee in december en twee/drie in januari
En daarna mei/juni de volgende ronde en eventueel nog een herkansing begin juli
Ja, kloptquote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als de uniHoewel ik daar ook vier periodes per jaar had. Maar je hebt dus zeker wel grote tentamens (als in: ze tellen voor veel studiepunten mee)?
Ooo irritantquote:Op maandag 6 december 2010 16:50 schreef Swietje het volgende:
Klinkt ingewikkeld automaar dat is het vast niet...
Ik moet een presentatie voorbereiden voor morgen én 2 artikelen zoeken van 1500 woorden én samenvatten in 100 woorden.. geen zin want ik kan niet in de databanken..
Wat doe je voor opleiding dan?quote:Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef love_sharon het volgende:
Hm ik moet echt minder soggen 2 van de 5 tentamens gehaald en volgende week de herkansingen.![]()
Ik moet ze echt halen maar alsnog niet begonnen. Dacht toen ik van de middelbare afging dat ik ook van taaltoetsen af was
Hbo-rechten en wil mijn p halen zodat ik geschiedenis kan gaan doen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat doe je voor opleiding dan?
Rechtenquote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hbo-rechten en wil mijn p halen zodat ik geschiedenis kan gaan doen.
Ik ben ook blij wanneer ik er mee kan stoppenquote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
RechtenNog steeds blij dak da niet meer doe
2 artikelen over opvoeding, probleemgezinnen, jeugdzorg, kinderen, iets in die trant...quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo irritant![]()
Wat voor artikelen heb je nodig?
En, is het gelukt?quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Swietje het volgende:
[..]
2 artikelen over opvoeding, probleemgezinnen, jeugdzorg, kinderen, iets in die trant...
ruilen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef Renesite het volgende:
Nog steeds mijn zelfreflectieverslag niet af. Kutwerk.
Ik heb mijn motivatie zelf nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef ShiningStar het volgende:
Sog sog sog al 3 dagen lang.
maandag tentamen, nog niks gedaan.
wie stuurt mij wat motivatie?![]()
Ach, de motivatie komt vanzelf...quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef ShiningStar het volgende:
Sog sog sog al 3 dagen lang.
maandag tentamen, nog niks gedaan.
wie stuurt mij wat motivatie?![]()
Idd, en dan hopen dat je voor de her wel goed kunt blokken.quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ach, de motivatie komt vanzelf...
...tijdens het tentamen, als je denkt: "Fuuuuuuu voortaan begin ik eerder"
Erg herkenbaar.quote:Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer herkenbaar allemaalDeze periode ook geen tentamens, maar allemaal verslagen. Het voordeel van tentamens was dat ik me er altijd wel kon motiveren om een middagje te gaan blokken. Maar bij verslagen is het altijd meer 'het kan morgen ook wel gevoel', met het gevolg dat ik de afgelopen week dus nauwelijks iets op papier heb gezet.
Anatomiequote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Swietje het volgende:
Sterkte Marurk! Waar gaat het over?
Ik moet nog een inleiding schrijven maar heb de stukken niet die ik nodig heb.Krijg ik als klasgenootje klaar is met werken... geen idee hoe laat en ga er niet voor opblijven.
Maak je er twee tegelijk dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef Ducktails het volgende:
Morgen nog twee tentamens en beide om 9uur........ en 1 daarvan moet ik nog beginnen..Gelukkig wel een her. Maar sog slaat toe dus meld ik me ook maar hier....
Nee ik had een regeling dat ik bij de een 30min eerder mocht beginnen en bij de ander 1uur langer door mocht. Is uiteindelijk nog wel prima gegaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maak je er twee tegelijk dan?
Ik had maar 3 foutenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen ook een tentamen, om 8.45.
Ik heb er nog veel te weinig aan gedaan...Dit gaat hem niet worden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had maar 3 foutenGoed joh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Die heb ik maandag ook gekeken tijdens het soggenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou ook vanavond een verslag kunnen afmaken
Maar ik zit nu gewoon Love Actually te kijken
Ik ook. Dat komt door al die rottige kerstfilms die je al tig keer hebt gezien. Er is helemaal niets leuks op tv, en studeren is nog altijd leuker dan geforceerd gezellig doen met familie.quote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Ongelooflijk... Met kerst heb ik zin om te leren
Hahaquote:Op zondag 26 december 2010 20:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook. Dat komt door al die rottige kerstfilms die je al tig keer hebt gezien. Er is helemaal niets leuks op tv, en studeren is nog altijd leuker dan geforceerd gezellig doen met familie.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:38 schreef Swietje het volgende:
Marurk, ga eens aan het werkOk, ik heb ook nog niets gedaan deze vakantie en gaat er niet meer van komen ook.
Ik kan voor 12.00 ook echt niets doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben ook helemaal uit m'n ritme eigenlijk. Ik ga veel te laat slapen en kom pas rond 11 uur 's ochtends langzaam m'n nest uit. En dan is de dag al half om.
Ik wel!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef Marurk het volgende:
Herkenbaar.
Nog steeds niets gedaan vandaag.
Heb ik ook wel eens gedaan lol.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel!
Mijn nieuwe strategie is leren in bad
Je hoort morgen al te beginnen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:18 schreef Marurk het volgende:
Zo, mijn kamer is eindelijk opgeruimd. Een nieuw jaar, een nieuw begin.En dan vanaf zondag weer goed aan het werk na te lang op mijn luie reet gezeten te hebben.
Ga ik misschien ook doen, voel me eigenlijk beter dan verwacht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hoort morgen al te beginnen hoor
Ik werd op een gegeven moment ook altijd "tentamenmoe". Dan is de drive om te leren gewoon niet meer aanwezig.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
de 6e de eerste, de 27e de laatste... en ik ben echt doodop![]()
nou.. ik werk dus 24 uur in de week, heb 16 uur college en moet daarbuiten dus alles doen.. en dat is wat te veel.. maar project loopt nog tot eind maart en kan niet zomaar stoppen...quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment ook altijd "tentamenmoe". Dan is de drive om te leren gewoon niet meer aanwezig.
Ik werk ruim 40 uur per weekquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou.. ik werk dus 24 uur in de week, heb 16 uur college en moet daarbuiten dus alles doen.. en dat is wat te veel.. maar project loopt nog tot eind maart en kan niet zomaar stoppen...![]()
Ik doe wel een deeltijdstudie, dus dan is de collegelast wat minderquote:Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
oh, nou, dan stop ik maar met zeuren
En, ben je nu helemaal goed bezig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iets te weinig geslapen vannacht, dat breekt me nu wel op. Raak nogal snel afgeleid. Na de middagpauze maar weer eens wat beter focussen, vanavond nog wat doen en wat eerder slapen.
De laatste loodjes wegen altijd weer zwaar
Oeh, dat werkt zo goed! Jammer genoeg heb ik doordeweeks in m'n studentenhuisje geen bad tot m'n beschikking, dus ja...schiet 't nog niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel!
Mijn nieuwe strategie is leren in bad
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Swietje het volgende:
Ik zou in bad in slaap vallen.. net als studeren in bed.. hmm nee.
Moet zó veel doen en heb nog zó hard geen klote gedaan. En ik heb zó erg geen zin in nachtwerk. Stom.
ja, ik voltijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe wel een deeltijdstudie, dus dan is de collegelast wat minder
Wel de leukste vorm van psychologiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Ontwikkelingspsychologie deel 1 en deel 2.. weet even geen auteur uit mijn hoofd![]()
Voor 't portfolio alles van de afgelopen 6 weken ja.Stommm.
Tja ik heb al een baan, mijn (deeltijd)studie bevindt zich 150 km verderop, het kost me erg veel moeite om daar nog steeds elke week heen te gaan en het allemaal vol te houden...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik had op het hbo ook geen zin om af te studeren
Weer al?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen moet ik zeer aan de slag.
Ik ook, moet nog heel veel doen voor de komende week.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen moet ik zeer aan de slag.
Heb tentamen volgende week.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Bluh, vandaag laatste vakantiedag dus ook de laatste dag gerechtvaardigd soggen
Ik heb wel eens tentamens gehad gelijk de week na de vakantie. Toen heb ik de hele vakantie moeten leren. Krijg er nog nachtmerries vanquote:Op zondag 9 januari 2011 14:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb tentamen volgende week.En door die vakantie heb ik dus niet veel gedaan.
Ik ook toen ik eens tussendoor op vakantie gingquote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tentamens gehad gelijk de week na de vakantie. Toen heb ik de hele vakantie moeten leren. Krijg er nog nachtmerries van
Dat is het probleem. Ging het maar een keer fout zeg maar.....quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Marurk het volgende:
Uiteindelijk komt het toch weer allemaal goed, let maar op.Heb tot nu toe al m'n tentames overleefd, en zelfs als je naar je eigen gevoel te weinig gedaan hebt, haal je toch weer een 7 of 8 ofzo.
Maar toch vrees ik elke keer voor elk tentamen. Het gaat ook nooit echt een keer fout bij mij.
Volgens mij wel, maar dit moet ook wel op de site van de uni staanquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Maryn. het volgende:
ff een vraagje over wettelijk collegegeld:
als je aan een pre-msc begint, valt dit dan onder de regels van master?
Voorwaarden wettelijk collegeld:
U heeft aan het begin van het studiejaar van uw bacheloropleiding nog geen bachelordiploma behaald of aan het begin van het studiejaar van uw masteropleiding nog geen masterdiploma.
Als iemand dus HBO heeft afgemaakt en daarna pre-msc en msc gaat doen dan betaalt diegene gewoon wettelijk collegeld toch?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb weer leukere dingen gedaan dan studeren
Mja, het is dramatisch. En het ergste is nog; er zijn allemaal studiegenoten die mij gaan bellen met vragen over de stof, hoever ik al ben, bladieblaquote:
Dat is echt irritant ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is dramatisch. En het ergste is nog; er zijn allemaal studiegenoten die mij gaan bellen met vragen over de stof, hoever ik al ben, bladiebla
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is echt irritant ja.Moet je veel doen nog?
Ik heb dus woensdag ook een statistiek tentamen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Ik heb dinsdag en vrijdag tentamen. Aan die van dinsdag heb ik wel wat gedaan (lees: die kerel heeft een heel mooi overzicht gemaakt met wat je moet kennen) en vrijdag heb ik een statistiek vak wat ik al afgeschreven heb, dus die gaat mee naar de her. Daar ga ik vanaf dinsdag nog wel iets aan doen, maar niet veel & ik ga wel gewoon naar het tentamen toe
Bij mij begint het nieuwe semestervolgende week, dus dat scheelt. Aan de ene kant wil ik geen tentamens meenemen naar het volgende semester, want ik heb er al één extra van vorig jaar, maar aan de andere kant denk ik "Stik! Op naar de her!"quote:Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb dus woensdag ook een statistiek tentamen.Maar het schiet totaal niet op en moet nog best wel veel, en dat terwijl morgen een nieuw ander blok alweer begint. Heb eigenlijk te weinig gedaan in de vakantie.
Wat is het toch goed dat dit topic er isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Als ik dit topic in mijn myat zie staan bedenk ik me altijd dat ik nog wat aan school moest doenSoms vergeet ik gewoon dat ik aan het soggen ben
Jaaa, bedankt! Ik ben helemaal in shock. Nog nooit zo weinig gedaan en toch alles gehaald. Oké, vrijdag heb ik er ook één en die ga ik niet halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Stephanti het volgende:
Haha, ik heb de afgelopen tijd zoveel geSOGd dat ik mezelf zelfs hier bijna niet meer durfde te vertonen...maar ik kan met trots zeggen dat ik vanmiddag eindelijk mezelf een schop onder m'n kont heb gegeven en mijn projecttekst heb geschreven!
Ik loop nog wel achter met wat opdrachten, maar goed, het is nu weer te overzien.
Gelukkig heb ik de komende weken geen tentamens, maar alleen een spoedopdracht en dan die projecttekst die nog een keer gereviseerd moet worden voor ik hem inlever.
Jullie wel veel succes gewenst met de tentamens, en automatic nog gefeliciteerd met het halen van je tentamen!
Nou, dan hoop ik voor je dat er iets goed mis is met dat tentamen van vrijdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa, bedankt! Ik ben helemaal in shock. Nog nooit zo weinig gedaan en toch alles gehaald. Oké, vrijdag heb ik er ook één en die ga ik niet halen
Als ik die haal, dan is er iets goed mis met het tentamen!
Grappig dat je je er dan toch "opeens" toe kan zetten en dat het dan allemaal vrij goed gaat
Tentamen dus niet gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb dus woensdag ook een statistiek tentamen.Maar het schiet totaal niet op en moet nog best wel veel, en dat terwijl morgen een nieuw ander blok alweer begint. Heb eigenlijk te weinig gedaan in de vakantie.
Ja, in maart ergens, vlak na de carnavalsvakantie weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef Swietje het volgende:
Oh, da's zo zuur MarurkMag je 'm herkansen?
Boh. Mij groeit 't werk me boven het hoofd. Maar ja, wat moet, dat moet.
Oooo balen! Wat voor statistiek was het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tentamen dus niet gehaald
En dan ook nog nét niet... 1 foutje te veel
ANOVA, regressie en structural equation modeling...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo balen! Wat voor statistiek was het?
En wat voor opleiding doe je?
Welke master en waar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
ANOVA, regressie en structural equation modeling...
Doe nu een psychologiemaster.
PMen, het nieuwe onderdel van SOGenquote:
Probeer de Direct Message dan maar niet te ontdekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
PMen, het nieuwe onderdel van SOGen
Direct Message? Op FOK!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Probeer de Direct Message dan maar niet te ontdekken
Goed zo!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Zo. Ben ik toch zomaar al heel de avond bezig met m'n huiswerk en ik vind het niet eens erg?
Scheer je dan weg, van die flow moet je gebruikmaken! Als je niet aan het SOGgen bent, wat doe je dan hier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Swietje het volgende:
Zo. Ben ik toch zomaar al heel de avond bezig met m'n huiswerk en ik vind het niet eens erg?
Ik ben net ook goed bezig geweestquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Marurk het volgende:
Hier wil het anders niet echt vandaag.
Hmm.... Vooruit!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Swietje het volgende:
Ik maak een enquête op de PC, dus dan kan ik hier af en toe wel kijken, toch?Maar het schiet aardig op.
En, hoe laat staat je wekker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zelf het volledige weekend genomen om aan mijn scriptie te werken. Zaterdagmorgen zet ik zelfs de wekker om weer verder te werken
Uitgaan moet dit weekend maar even wijken.
Dat moet ik nog even bekijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, hoe laat staat je wekker?
Ik zou voor 8.00 gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even bekijken
Als ik om half 9 opsta dan heb ik alweer anderhalf uur extra kunnen slapen in vergelijking met een normale werkdag.
Ik heb er ook wel zin in, maar ik vind het ook erg spannend!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
owh, ik kan niet wachten tot ik daar aan mag werkenik heb al zoveel leuke onderwerpen voor een bachelor thesis
Oo dat scheelt! Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
essays en zulks zijn mijn sterke punt..![]()
echt, nog maar een jaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |