quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gesprek met mijn docentbegeleider gehad. Weer een aantal dingen die aangepast dienen te worden daar blijf je mee bezig. Heb ook een einddatum meegekregen en het wordt nog flink doorwerken de komende weken.
Haha, zo kan je het ook opvatten!quote:
Oeh, dat is wel even een verschil!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.
De weken gaan nu echt tellen.
Oost-Duitse modebladen. Begeleider vond het idee erg leuk, nu nog uitvoeren. Nadeel: ze liggen dus niet in Nederland. Ik kies weer eens iets uit hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarover ben je je scriptie aan het schrijven?
Ik krijg vandaag als het goed is te horen in hoeverre mijn achterstand bezwaarlijk is. Ben zeer benieuwd of ze een beetje coulant gaan zijn.
Ja, wat voor smiley past daar nu bij hèquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Deze reeks gaat weer hard! of nou ja,
![]()
eigenlijk niet goed
Wauw, gefeliciteerd! Dat is wel even lekker om te weten dan, voor je de rest van je cijfers krijgtquote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni
Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geledenben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is
Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had
JEEEEEEJ IK OOK!!! M'n scriptie danquote:Op vrijdag 5 november 2010 02:33 schreef Swietje het volgende:
EINDELIJK M'N VERSLAGEN EN OPDRACHTEN AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! SLAPEN SLAPEN SLAPEN![]()
![]()
Idd, maar dit had ik niet eens verwacht, en ik heb precies een 5, en dat moet je minimaal halen om het verlengde tentamen te mogen doen, dat is een extra herkansing zeg maar die redelijk snel na het reguliere tentamen volgt en niet pas maanden laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef Swietje het volgende:
Balen Stefanovich! Echt zonde als je er zo dichtbij zit![]()
En nu slinger ik mijn pc uit en ga ik diehard leren....
Ik denk dat je een paper kan vergelijken met een wetenschappelijk artikel. Het verschilt vast niet heel erg van een werkstuk, maar dat bekt niet zo lekker wanneer je opleiding Engelstalig isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is een paper eigenlijk?Zit nu ook op het WO, maar heb geen idee... krijg je dat bij elke studie?
Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
Dan heb je wel veel manieren om te SOGgen hihiquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wil je én hier én in zo'n topic SOGgen dan?
Scriptie schrijven deel 7 ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
Waarom is er eigenlijk hier geen algemeen scriptietopic waarin mensen kunnen klagen, zuchten, studie-ontwijkend gedrag vertonen, en jubelen als het goed gaat?
Dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |