Wat je zegt Deanquote:
Fuck, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Eerst jarig, nu dood, the party continues!
quote:
neuqbaar?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neuqbaar?
anders meot je het wel doen.
Ohja, dáár was ik mee bezigquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bart, maak mn autoCAD tekening eens af...
of wacht
waar is noortje...
Met noortje?quote:
Volgens mij lossen vrouwen dat op door een enorme tas met zooi bij zich te dragenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n touwtje om dr voet zodat ze niet wegzweeft?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij lossen vrouwen dat op door een enorme tas met zooi bij zich te dragen
teken even een aansluiting van een standaard flatgebouwdak op een atrium, staal + glasquote:
Nieeeeet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij lossen vrouwen dat op door een enorme tas met zooi bij zich te dragen
dat schept een band...quote:
autocad of inventor of zo?quote:
QFTquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is mijn ding niet echt. Tenzij jij een voorbeeld hebt wat redelijk bemaat isquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
teken even een aansluiting van een standaard flatgebouwdak op een atrium, staal + glas![]()
doorsnede!
Autocad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
autocad of inventor of zo?
Op je werk? Dat is dan echt een ouderwets bedrijfquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Autocad.
De tekentafel is hier pas een paar jaar de deur uit joh
Ja, dat maakt vast veel indruk ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat schept een band...
weet je nog die keer dat we gingen fietsen? en toen mn fiets ontplofte?
Heb het nu al voor de helft afquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is mijn ding niet echt. Tenzij jij een voorbeeld hebt wat redelijk bemaat is
Toen hij opsprong kwam hij net tot m'n enkel!quote:
omg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Autocad.
De tekentafel is hier pas een paar jaar de deur uit joh
quote:
Maar hij is wel een held!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen hij opsprong kwam hij net tot m'n enkel!
heujquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat maakt vast veel indruk ja!
Dat wel jaquote:
Hehehehe, lang geleden Fjets, lang geledenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heuj
van eisukkelstein naar utreg lopen deed het ook voor je...
Wat moet er nog bij dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb het nu al voor de helft af
[ afbeelding ]
toen je nog aantrekkelijk wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehe, lang geleden Fjets, lang geleden
die crap wat bijwerkenquote:
Dat niet eens, toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen je nog aantrekkelijk was
Vorige week vrijdag bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet eens, toen ik nog jong was
Nu ben je opa Bart, met een stok en een knot op je hoofd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou kanonnenvoer je schoonheidsfoutjes niet laten bijwerken, dan heb je straks een extra stukje atrium op een willekeurige plek zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die crap wat bijwerkenzitten nog wat schoonheidsfoutjes in..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag bedoel je?
iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou kanonnenvoer je schoonheidsfoutjes niet laten bijwerken, dan heb je straks een extra stukje atrium op een willekeurige plek zitten
wat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou kanonnenvoer je schoonheidsfoutjes niet laten bijwerken, dan heb je straks een extra stukje atrium op een willekeurige plek zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |