Close. Ze gaat schrijven voor de PR afdeling van de uni.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens Facebook heeft ps een baantje. Ze zet er alleen niet bij wat...
Reden te meer om hier te gaan gokken...
Ik gok assistente internationale student desk van de uni
quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:46 schreef iamredleader het volgende:
En nu maar hopen dat de treinen op tijd rijden
"they use more drugs than the local Dutch exchange student!"quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:47 schreef Cobra4 het volgende:
Close. Ze gaat schrijven voor de PR afdeling van de uni.
quote:
Yeps, 2x!! En in de trein was het heel erg druk, kon nog een plekje in tussenstuk vinden. Gelukkig heb ik wel een goed humeur.quote:
Alleen jammer dat men alleen over Defensie spreekt. Dit speelt bij elk ministerie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)luxe-wagenpark.dhtml
Heb je weer geluk Cobra, je hoeft tot 2012 je dienstauto nog niet in te leveren
(vind het een terecht punt dat het ter discussie gesteld wordt)
Komt goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even tot 10 tellen en vriendelijk glimlachen
Maar alleen bij Defensie mag je het met recht een dienst-auto noemenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat men alleen over Defensie spreekt. Dit speelt bij elk ministerie.
Ik heb nog 2 uur voor ik vertrek richting werkquote:
Is je telefoon er al??quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 uur voor ik vertrek richting werk
Nee, volgens Track n Trace is de chauffeur onderweg (al sinds half elf vanochtend, mag wel es door rijden) dus ik ben nog druk daar op aan het wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is je telefoon er al??
Ik mag nog iets minder dan 5 uurtjes en het is stuiterdruk, dus die middag is zo voorbij.
ow irritant is dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, volgens Track n Trace is de chauffeur onderweg (al sinds half elf vanochtend, mag wel es door rijden) dus ik ben nog druk daar op aan het wachten.
Ga je dit weekend nog op autojacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |