Jullie hebben nog VHS bij de TV staan! Awesomequote:Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
En een boekje met mama lezen:
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jullie hebben nog VHS bij de TV staan! Awesome
 en wat je niet kan zien, maar aan de andere kant staat een NES
  en wat je niet kan zien, maar aan de andere kant staat een NES   

Geen van beiden....quote:Op donderdag 4 november 2010 11:55 schreef CaLeX het volgende:
houden jullie meer van tijgertje of knorretje?

Ik ben al klaar hoor!!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom vanavond wel weer terug
en wel een beetje doorposten zonder fotos nu!

quote:The land of the almost free has once again put corporate interests above those of individuals and has ordered a Minnesota woman who illegally downloaded and shared songs to pay $1.5 million to Capitol Records. Seeing how this amount will cover the damage for a staggering number of 24 songs, it would suggest that Capitol Record makes $62,500 per song over the course of 4 years (musicians, take note!).
Jammie Thomas-Rasset’s has been fighting in court since she has originally been charged about four years ago. This was the third time she appeared in court with all three decisions going in favor of the RIAA. This time around, the RIAA was pretty glad that the jury recognized “the severity of the defendant's misconduct” and hopes that Ms. Thomas-Rasset’s will finally accept responsibility for her actions.
Thomas-Rasset is not giving up though and her attorney Kiwi Camara confirmed this by saying that "the fight continues." They intend to bring their case to the chief judge for the U.S. District Court for the District of Minnesota, Judge Davis, who is no stranger to this case. In fact, earlier this year he reduced the previous court-ordered damages calling the figure of $1.9 million “monstrous and shocking”.
Despite the obvious need to either adapt or miss the evolution train, the music recording industry still chooses to pursue and blame individuals for their lack of inventiveness, which is as Don Quixotish as it gets. Unfortunately, in their spare time when the industry is not diligently recording uninspired, washed up bands and shoving them down our throats, this seems to be the best they can come up with. We just wonder how long will it take until we’re all in this article.

Weekend bijna voorbij. vrijdag zaterdag zondag werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
Bijna weekendmensen al plannen?

En maandag en dinsdag er gelijk achteraan. Het weekend is voor watjes! Tenminste, dit weekend danquote:

Vanavond ergens een pc fixen, vrijdagavond naar de koffieavond als afsluitertje van The Reality afgelopen weekend, zaterdagavond naar een Schotse Avond in Groningen en zondag komt m'n oma nog langs voor m'n verjaardag.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:21 schreef iamredleader het volgende:
Bijna weekendmensen al plannen?

Elk kwartaal 1 toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat kun je heel verkeerd interpreteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.

Maar de koffieavond heb ik echt wel zin in
 Maar de koffieavond heb ik echt wel zin in  en de Schotse Avond lijkt me ook tof, een vriend speelt in een doedelzakband en mag daar volgens mij dan meespelen
 en de Schotse Avond lijkt me ook tof, een vriend speelt in een doedelzakband en mag daar volgens mij dan meespelen  Oh ja m'n oma. Jeej.
 Oh ja m'n oma. Jeej.  

quote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Elk kwartaal 1 toch?Mjah, of je gebruikt de Gregoriaanse kalender, de Joodse kalender, de Moslim-kalender en nog eentje of zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doedelzakband... weet niet helemaal wat ik daarvan moet denkenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Het klinkt vooral volMaar de koffieavond heb ik echt wel zin in
en de Schotse Avond lijkt me ook tof, een vriend speelt in een doedelzakband en mag daar volgens mij dan meespelen
Oh ja m'n oma. Jeej.

En er zijn genoeg andere koeken
 En er zijn genoeg andere koeken  Maar Knol's Koek is wel een begrip, best jammer
 Maar Knol's Koek is wel een begrip, best jammer  

Ik zeg: sandwichbordenloper. Maar dan met een andere tekst natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens Facebook heeft ps een baantje. Ze zet er alleen niet bij wat...
Reden te meer om hier te gaan gokken...
Ik gok assistente internationale student desk van de uni

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |