Dat heb je goed gedachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
En iets zegt me dat Diaan wel langer had willen slapen.
En hij valt zo zeker weer in slaap?quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedacht![]()
Ik vind 6 uur wakker worden toch echt te vroeg. Ik heb Lennon nog bij ons in bed genomen: huilen, toen tv aan, na 10 minuten spelen en huilen. Toen maar naar beneden en nu met deken op de bank. En Lennon zit tv te kijken.
Nee hij is uitgebreid tv aan het kijken en staat er nu zelfs voor. Die gaat pas weer tegen half 11/11 uur slapen, denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hij valt zo zeker weer in slaap?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij is uitgebreid tv aan het kijken en staat er nu zelfs voor. Die gaat pas weer tegen half 11/11 uur slapen, denk ik.
Nou ja, ik ben wel mooi op tijd voor de voetbalwedstrijd van Twan die om 9 uur begint.
Arme jij.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij is zelfs aan het dansen nu... hij is wel uitgeslapen...
Ik zal je wel mentaal ondersteunen.quote:
Thnx. Vooralsnog lang leve de tvquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal je wel mentaal ondersteunen.
En ik ga even een bakkie halen. Jij ook één?quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Vooralsnog lang leve de tvZo maar even brood maken voor de kleine man en daarna douchen, aankleden en naar voetbal. Ik laat Lennon thuis bij Peace denk ik.
Moguhquote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
Wat let je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh
Ik herken het gevoel van langer willen slapen
Een huis dat af moet en een collega die daarom over een kwartier voor de deur staatquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, en indirect is het bij mij ook eigen keus...
Ik ben het alleen niet echt gewend van Lennon dat hij zo vroeg wakker is...quote:
quote:
Ach, dat soort dingen wil ik wel eens vergeten.quote:
Bouwsequote:Op zaterdag 6 november 2010 07:55 schreef TradeMarkie het volgende:
voetbal en werk ze, ik ben er weer vandoor
Dat kan gebeuren!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen wil ik wel eens vergeten.
Dan zal ik fluisteren. Goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you mopelt iets over hoofdpijn![]()
Goedemorgen![]()
![]()
De succesvolste stoppen-met-roken-verhalen die ik heb gehoord waren van mensen die tijdens het roken van een saffie bedachten dat het ze eigenlijk helemaal niet (meer) smaakte en direct het pakje hebben weggegooidquote:Op zaterdag 6 november 2010 05:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook nu 30 jaar lang en gelukkig, ook hier in de USA...
Binnenkort eens kijken of ik er af kan/wil komen, heb mw. MM nog maar niks verteld over mijn anti-rook samenzwering op 1 december a.s. Heeft ze ook geen valse hoop...
Die kun je gewoon via youtube kijken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft gewonnen
met 4-2. Het was zowaar droog!! Leuke wedstrijd. Nu nog een kopje thee en dan ga ik even alleen de stad in. Shoppen voor me myself and I.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon via youtube kijken.
Inderdaad. De meeste mensen die ik ken die een datum prikten of meer van dat soort ongein zijn allemaal weer aan het roken geslagen. De meesten die ineens stopten zonder poeha roken nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De succesvolste stoppen-met-roken-verhalen die ik heb gehoord waren van mensen die tijdens het roken van een saffie bedachten dat het ze eigenlijk helemaal niet (meer) smaakte en direct het pakje hebben weggegooid. Heb je ook niet al dat gedoe van op de laatste dag voor je stopt nog wat meer roken
Goed onthouden? Je lust helemaal niets, zo moelijk is dat niet te onthoudenquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
TM bij jou is het nog eigen keus..![]()
Lekker C4!! Goed onthouden.
Die dansers op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon via youtube kijken.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed onthouden? Je lust helemaal niets, zo moelijk is dat niet te onthouden
http://www.nu.nl/binnenla(...)liggend-terrein.htmlquote:DEN HAAG - Tussen de dertig en veertig krakers hebben zaterdag een braakliggend terrein in Den Haag bezet en er een tentenkamp opgeslagen. Dat meldde de politie.
Goooooooooooooodmorning Netherlands!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |