Dat kan gebeuren!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen wil ik wel eens vergeten.

Dan zal ik fluisteren. Goeiemorgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you mopelt iets over hoofdpijn
Goedemorgen

De succesvolste stoppen-met-roken-verhalen die ik heb gehoord waren van mensen die tijdens het roken van een saffie bedachten dat het ze eigenlijk helemaal niet (meer) smaakte en direct het pakje hebben weggegooidquote:Op zaterdag 6 november 2010 05:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook nu 30 jaar lang en gelukkig, ook hier in de USA...
Binnenkort eens kijken of ik er af kan/wil komen, heb mw. MM nog maar niks verteld over mijn anti-rook samenzwering op 1 december a.s. Heeft ze ook geen valse hoop...
 . Heb je ook niet al dat gedoe van op de laatste dag voor je stopt nog wat meer roken
. Heb je ook niet al dat gedoe van op de laatste dag voor je stopt nog wat meer roken

Twan heeft gewonnen
 Twan heeft gewonnen  met 4-2. Het was zowaar droog!! Leuke wedstrijd. Nu nog een kopje thee en dan ga ik even alleen de stad in. Shoppen voor me myself and I.
 met 4-2. Het was zowaar droog!! Leuke wedstrijd. Nu nog een kopje thee en dan ga ik even alleen de stad in. Shoppen voor me myself and I.

Die kun je gewoon via youtube kijken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft gewonnen
met 4-2. Het was zowaar droog!! Leuke wedstrijd. Nu nog een kopje thee en dan ga ik even alleen de stad in. Shoppen voor me myself and I.

quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon via youtube kijken.

Inderdaad. De meeste mensen die ik ken die een datum prikten of meer van dat soort ongein zijn allemaal weer aan het roken geslagen. De meesten die ineens stopten zonder poeha roken nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De succesvolste stoppen-met-roken-verhalen die ik heb gehoord waren van mensen die tijdens het roken van een saffie bedachten dat het ze eigenlijk helemaal niet (meer) smaakte en direct het pakje hebben weggegooid. Heb je ook niet al dat gedoe van op de laatste dag voor je stopt nog wat meer roken

Goed onthouden? Je lust helemaal niets, zo moelijk is dat niet te onthoudenquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
TM bij jou is het nog eigen keus..
Lekker C4!! Goed onthouden.

Die dansers op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon via youtube kijken.

een Facebook-like knopje onderaan het forum
 een Facebook-like knopje onderaan het forum  

Omdat iemand anders in oktober jarig was geweest (die zat toen in Thailand) en ik afgelopen week
 Omdat iemand anders in oktober jarig was geweest (die zat toen in Thailand) en ik afgelopen week  

quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed onthouden? Je lust helemaal niets, zo moelijk is dat niet te onthouden

dat is niet waar...
 dat is niet waar...   

Zo grappig
 Zo grappig  

http://www.nu.nl/binnenla(...)liggend-terrein.htmlquote:DEN HAAG - Tussen de dertig en veertig krakers hebben zaterdag een braakliggend terrein in Den Haag bezet en er een tentenkamp opgeslagen. Dat meldde de politie.

Nu zorg ik sowieso wel dat ik niet meer alleen over straat hoef om 10u/half 11 's avonds, maar dan nog
 Nu zorg ik sowieso wel dat ik niet meer alleen over straat hoef om 10u/half 11 's avonds, maar dan nog  

Goooooooooooooodmorning Netherlands!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
En iets zegt me dat Diaan wel langer had willen slapen.

http://nos.nl/artikel/196(...)-watersnoodramp.html
 http://nos.nl/artikel/196(...)-watersnoodramp.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |