Dat weet ik. Maar er zijn ook clubs die vrouwen alleen toelatenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een paar is 2 he Samz, dat weet je?
Gewoon in het grote bosquote:
Lijkt je dat serieus leuk dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er zijn ook clubs die vrouwen alleen toelaten
Op het strand, in de brandingquote:
We werden betrapt, door een stel fietsersquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, got the scars and thorns
Ik vond dat wel leuk (op dat betrappen na dan haha)quote:
Best leuk hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso lijkt buiten me heel
Dat heb ik nog nooit gedaan
Voor alles een eerste keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso lijkt buiten me heel
Dat heb ik nog nooit gedaan
De boswachterquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef STING het volgende:
[..]
We werden betrapt, door een stel fietsers
anders wil ik me wel opofferen hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er zijn ook clubs die vrouwen alleen toelaten
Het is helemaal niet zo schokkend als ik had verwachtquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, vertel eens![]()
Ik ben nieuwsgierig
Vast in een aardige bui dat ie er niks van zeiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De boswachter![]()
Tenminste, die stond best heul dichtbij, nooit gemerkt of ie 't nou wel of niet gezien had..
Trust mequote:
Ik laat het wel weten als wij weer gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag een keer naar een parenclubMaar alleen is dat niet leuk denk ik.
verder gaat alles wel goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou, nu heeft iedereen weer puberaal opgeschept over waar ze allemaal wel geen sex hebben gehad, nu nog even de e-penisses vergelijken en we zijn weer klaar voor vandaag.
Hahaha, doe maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als wij weer gaan
Laat jij de jouwe eerst zien?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou, nu heeft iedereen weer puberaal opgeschept over waar ze allemaal wel geen sex hebben gehad, nu nog even de e-penisses vergelijken en we zijn weer klaar voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |