Met jou het magazijn inventariseren daarentegenquote:
Raawwwrrrquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met jou het magazijn inventariseren daarentegen
Juist. En later, toen ik de buurman leerde kennen, vond ik het ook niet meer zo leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
haha relaxedVoor hem was het dus iets lulliger
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist. En later, toen ik de buurman leerde kennen, vond ik het ook niet meer zo leuk
Alleen handwerk ontvangen?! Wat oneerlijk, daar ga ik niet mee akkoord hoor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Yuki het volgende:
Oké. Dan heb ik geen seks gehad, maar heb ik mond- en handwerk geleverd. En handwerk ontvangen.
Sjonge
Waarom?quote:
Weet je hoe onhandig mondwerk is als de broek snel optrekbaar moet zijn!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen handwerk ontvangen?! Wat oneerlijk, daar ga ik niet mee akkoord hoor!
In de trein is dat wat lastiger voor hem dan voor mij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen handwerk ontvangen?! Wat oneerlijk, daar ga ik niet mee akkoord hoor!
Begint? Al heel lang aan de gang hier...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hier nog eentje, m'n hoofd begint weer te malen
Ja, vertel eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb jullie nog niet eens lastig gevallen met veel te veel details over mijn eerste keer in de parenclub
Ja gewoon, beetje in de warquote:
Niet zo veel behoefte aan hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb jullie nog niet eens lastig gevallen met veel te veel details over mijn eerste keer in de parenclub
Daarom. Zomerjurkjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de trein is dat wat lastiger voor hem dan voor mij.
Thuis is dat helemaal goedgemaakt
Mijne was rustig, maar begint nu weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begint? Al heel lang aan de gang hier...
Boeien, dan blijft het oneerlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Weet je hoe onhandig mondwerk is als de broek snel optrekbaar moet zijn!
Ik wilde ook graag een keer naar een parenclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef stbabylon het volgende:
pff, gewoon op zn knien op de grond, niet zeurenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de trein is dat wat lastiger voor hem dan voor mij.
Thuis is dat helemaal goedgemaakt
quote:
Een paar is 2 he Samz, dat weet je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag een keer naar een parenclubMaar alleen is dat niet leuk denk ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |