Top! Neem ik zelf wel sambal mee bij de winkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
Er ligt nog een turkse pizza met kebab en sla in de koelkast. Wel knoflooksaus geen sambal.
We hebben nog sambal van de markt staan. Die schijnt heel lekker te zijn. Ik eet dat spul niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Top! Neem ik zelf wel sambal mee bij de winkel.
quote:
quote:
quote:
Oké, dan neem ik dat wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
We hebben nog sambal van de markt staan. Die schijnt heel lekker te zijn. Ik eet dat spul niet.
Ooh dat is kut. Sterktequote:
Ooh, ik zou me het leplazarus schrikken als er iemand zou zijn die ik kende. Laat mij dat maar lekker met z'n tweeën doen, en verder onbekendenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
Was het ook. Wat wel scheelde voor mij, was dat ik daar al iemand kende. Is de club van een Fok!ker waar ik al vaak mee heb gekletst. Dus het was tevens een mini-fok-meet
Oh, hoi baas, u ook hier?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat is kut. Sterkte![]()
[..]
Ooh, ik zou me het leplazarus schrikken als er iemand zou zijn die ik kende. Laat mij dat maar lekker met z'n tweeën doen, en verder onbekenden
Heel fijn. Tot straks.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:40 schreef Myraela het volgende:
Okay.Dan ga ik nu even de afwas doen.
Doei Barbussequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dingen doen. Wat precies weet ik nog niet. Dag lieve [Singles]![]()
Leuk als je ineens je ouders tegen het lijf looptquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:41 schreef rival het volgende:
zou het niet kut vinden om een bekende tegen te komen, die is daar dan toch ook ...
hopelijk is ze/zijn vrouw geil
Doei dawgquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:41 schreef dawg het volgende:
ben ook weg. andere dingen doen.
adios gente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |