Mijn Oma heeft een blitse. Een luxequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wil je met mij samen een rollator uitkiezen?
Het was niet serieus. Stel je even aan zeg. Het is Singles maar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar kun jij ook niet weten natuurlijk.
dat is het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, die ellenlange discussies hier zijn soms gewoon saai voor zo'n hak op de tak als ik.
Je bent net als die hond in Up als ie een squirrel ziet/hoortquote:
Ik sliep kut.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, was jij niet op stap enzo?
Klinkt best leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Het is helemaal niet zo schokkend als ik had verwacht
Begrijp me niet verkeerd, we hebben een extreem leuke avond gehad, alleen niet heel extreem
Binnen is het eigenlijk gewoon stappen. Bar, DJ, dansvloer, mensen gewoon gekleed (nou ja, nu even niet, het was Halloween, maar dat kan ook in een gewone kroeg). Wat wel een groot verschil was, was dat vrijwel iedereen veel opener en aardiger was. Je hebt veeeeeeeeeeeel makkelijker en sneller aanspraak en er lopen allerlei zeer uiteenlopende mensen rond.
Goed, rond elf uur werd het wel iets anders, aangezien je vanaf dat moment alleen nog maar in ondergoed mocht rondlopen. En een leuk gesprek voeren met wat mensen die je niet kent is toch net iets anders als je daar in je boxer staat. Maar ach, wel gezellig.
Zo rond half 1 zijn we met z'n 2en naar boven gegaan en hebben wat rond gekeken en naar andere seksende mensen gekeken. Toch best wel geil zijn we op een hemelbed gaan liggen en hebben samen heerlijke seks gehad (met toeschouwers). Helaas zat er niet een stel/vrouw/man tussen waarvan we beiden iets hadden: doe maar mee, dus dat is niet gebeurt deze keer. Maar ach, langzaam aan beginnen is niet erg.
Na de seks hebben we nog zo'n 2 uur aan de bar gehangen, toen werd het ook wel erg rustig (tegen sluitingstijd), dus niet nog een keer naar boven. Was totaal niet erg, want we hebben ontzettend gezellig bar gehangen.
Terug in het hotel nog wel een paar keer seks gehad
Ik postte het, dus kan sowieso niet serieus zijnquote:
Maar dat weet jij ook niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar kun jij ook niet weten natuurlijk.
Aha, en nu?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sliep kut.Dus ik probeerder langer te slapen, maar dat mislukte, maar ik had al afgezegd.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent net als die hond in Up als ie een squirrel ziet/hoort
"blabla..... winkelen... blabla"
[ afbeelding ]
Ja het is uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
Uit? Ik heb duidelijk wat gemist vanmorgen.
Was het ook. Wat wel scheelde voor mij, was dat ik daar al iemand kende. Is de club van een Fok!ker waar ik al vaak mee heb gekletst. Dus het was tevens een mini-fok-meetquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent net als die hond in Up als ie een squirrel ziet/hoort
"blabla..... winkelen... blabla"
[ afbeelding ]
Fixedquote:
Heb je nog wel wat voor me overgelaten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:34 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik mezelf misselijk gegeten aan kebab en ga ik nu jankliedjes luisteren.
Goldfinger is dat toch? Of zoiets?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het ook. Wat wel scheelde voor mij, was dat ik daar al iemand kende. Is de club van een Fok!ker waar ik al vaak mee heb gekletst. Dus het was tevens een mini-fok-meet
Ja issie zo klein?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het ook. Wat wel scheelde voor mij, was dat ik daar al iemand kende. Is de club van een Fok!ker waar ik al vaak mee heb gekletst. Dus het was tevens een mini-fok-meet
Er ligt nog een turkse pizza met kebab en sla in de koelkast. Wel knoflooksaus geen sambal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je nog wel wat voor me overgelaten?
Aha.. dus dat wordt weer alleen eten straks..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik mezelf misselijk gegeten aan kebab en ga ik nu jankliedjes luisteren.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er ligt nog een turkse pizza met kebab en sla in de koelkast. Wel knoflooksaus geen sambal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |