Ik heb net met mijn e-penis een bureau door midden geslagen (per ongeluk) toen ik hem er op legde, dus ik doe er even voorzichtig mee (splinters enzo).quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou, nu heeft iedereen weer puberaal opgeschept over waar ze allemaal wel geen sex hebben gehad, nu nog even de e-penisses vergelijken en we zijn weer klaar voor vandaag.
Gisteren ook al aan het zeuren over puberale zwangerschaps grapjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:24 schreef Kluts het volgende:
Nou, nu heeft iedereen weer puberaal opgeschept over waar ze allemaal wel geen sex hebben gehad, nu nog even de e-penisses vergelijken en we zijn weer klaar voor vandaag.
Ze wordt oudquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook al aan het zeuren over puberale zwangerschaps grapjes.
What's up?
Zou niks voor mij zijn iig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik laat het wel weten als wij weer gaan
...en dan ben ik respectloos als ik het niet op de goede manier uitmaak en jij natuurlijk wel als je de volgende dag afspraakjes maakt voor de parenclub.quote:
Ja hoor, hoezo?quote:
Dat is mijn ego, babs.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts mept jouw zo knock-out met haar mega-klit
Sommige discussies duren hier mijns inziens gewoon te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook al aan het zeuren over puberale zwangerschaps grapjes.
What's up?
Is there time to run?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirtKukident
Ze kwamen ook echt serieus overquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
...en dan ben ik respectloos als ik het niet op de goede manier uitmaak en jij natuurlijk wel als je de volgende dag afspraakjes maakt voor de parenclub.
Goed bezig. Ik zal er verder niet op reageren maar ik werd er wel even misselijk van.
Groetjes,
Krea.
Kom maar met een nieuw onderwerp danquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, hoezo?
[..]
Dat is mijn ego, babs.
[..]
Sommige discussies duren hier mijns inziens gewoon te lang.
Ja, want dit was heel serieus bedoeltquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
...en dan ben ik respectloos als ik het niet op de goede manier uitmaak en jij natuurlijk wel als je de volgende dag afspraakjes maakt voor de parenclub.
Goed bezig. Ik zal er verder niet op reageren maar ik werd er wel even misselijk van.
Groetjes,
Krea.
Ik weet het niet. Daarom zou ik wel graag een keer willen kijken. Gewoon om te zien of het wat zou zijn. Maar dus niet alleenquote:
quote:
Gaan we winkelen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wil je met mij samen een rollator uitkiezen?
Ach, die ellenlange discussies hier zijn soms gewoon saai voor zo'n hak op de tak als ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |