quote:Bedoel je die link die in de OP staat?Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Werkt die knop 'maak nieuw deel' een beetje?
Hoe werkt dit dan? Want ik heb die nog nooit zien staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Werkt die knop 'maak nieuw deel' een beetje?
Die links onder? Dat werkt prima.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, de knop bij de nieuwe layout, of heb je die nog niet?
ah nu begrijp ik het. Geen idee want die had ik net niet gezienquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:34 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, de knop bij de nieuwe layout, of heb je die nog niet?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef Yankee het volgende:
Overigens: Pepersaus, Banaan en Flitspaal; in het vervolg de wiki pagina bijwerken!
Je moet een account hebben, hè.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming als ik het probeer...
je kunt je gewoon aanmelden als het goed isquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming als ik het probeer...
quote:
Tong, jij weet dat wel, een van de twee mannen die bekend zijn om operant conditioneren.quote:
Heb de vraag niet eens gelzen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tong, jij weet dat wel, een van de twee mannen die bekend zijn om operant conditioneren.
Martin Raus ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef DuTank het volgende:is de bedenker van
, een techniek waarbij gedrag beloont of bestraft wordt, met als doel een dier/mens bepaald gedrag aan te leren.
Van der Sar maar ik moet weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax speelt morgenavond tegen in en tegen Auxerre. Historische grond, want in 1993 speelde Ajax daar ook en die wedstrijde betekende eigenlijk het begin van een grootse carrière. Op wiens loopbaan doel ik?
Fuck off.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij is dan wel eens verteld hier, zeg dan niets.
Wedstrijd was toen in het voorjaar, wij zaten in Frankrijk op wintersport te kijken in volle barquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax speelt morgenavond tegen in en tegen Auxerre. Historische grond, want in 1993 speelde Ajax daar ook en die wedstrijde betekende eigenlijk het begin van een grootse carrière. Op wiens loopbaan doel ik?
Geen idee,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck off.
Nieuwe vraag dan maar...
Van wie is het ietwat obcscure plaatje Feed The Horse uit 2008?
Mulisch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan ook geen hints geven eigenlijk, het waren de Fagget Fairys.
Wie werd gisteren door GeenStijl "die bril met die Dinsey fixatie" genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stand #2083quote:
nooit geweten dat de beste man er zo uit zagquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Stand #2083
1 PhysicsRules
1 DuTank
3 Yankee
1 Da_Sandman
1 Professor_Paljas
Pepersaus +1quote:
Stand #2083quote:
Geert iddquote:
Stand #2083quote:
Stand #2083quote:
met dank aan de hint, want alleen de vogels vliegen van oost naar west berlijnquote:
heel goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
met dank aan de hint, want alleen de vogels vliegen van oost naar west berlijn
oh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
met dank aan de hint, want alleen de vogels vliegen van oost naar west berlijn
Stand #2083quote:
Stand #2083quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Miami Heat, als ik me niet vergis.
quote:Al op jonge leeftijd hadeen grote liefde voor muziek. Dit had hij niet van een vreemde. Zijn vader
was namelijk een bekende jazzmuzikant.
Van het geld datals tiener verdiende met tomaten plukken en hamburgers bakken bij McDonalds, kocht hij elke week vele platen. Door veel te oefenen achter de draaitafels begon hij het platen mixen steeds beter te beheersen. Dit resulteerde in enkele optredens in clubhuizen. In 1987 krijgt z'n carrière een flinke impuls als hij wordt aangenomen als dj in de populaire Rotterdamse discotheek Blue Tiek Inn. Hij werkt er samen met de housepionier Peter Slaghuis die hem de fijne kneepjes van het vak leert. Housemuziek begint steeds populairder te worden en
maakt naam als dj.
quote:In 1991 scoort hij samen met Rob Fabrie (Waxweazle / Headbanger) met de groep Holy Noise een toptienhit met het nummer James Brown is still alive, een reactie op het nummer James Brown is Dead van L.A. Style. Langzamerhand komt er een substroming van de housemuziek op: hardcore house. Deze stroming kenmerkt zich door keiharde beats.voelt zich thuis in deze stroming en wordt als een van de hardcorepioniers gezien.
Juistquote:
Stand #2083quote:
9,75 miljoen man.quote:
Stand #2083quote:
Stand #2083quote:
Dat klopt in elk gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef lubje25 het volgende:
die rechtse is de omgebouwde versie van de linkse? Geen idee wie het is
Zou zo maar kunnen dat het Larry is. Hoe die ander heet, kom ik niet op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef Pepersaus het volgende:
die regisseurs van de matrix
wasovki?
Larry Wasovski is goed genoegquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen dat het Larry is. Hoe die ander heet, kom ik niet op.
Stand #2083quote:
Moet ik nu meteen stoppen met tv kijken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef Yankee het volgende:
Rugnummer van van der Vaart bij de Spurs?
Nee, waarom? Als je het net gezien hebt maakt dat toch niks uit? Zie ik niet als opzoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Moet ik nu meteen stoppen met tv kijken?
Ik heb het niet gezien, ik heb niets net Tottenhamquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, waarom? Als je het net gezien hebt maakt dat toch niks uit? Zie ik niet als opzoeken
Stand #2083quote:
Michailov - Bulgarijequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef Pepersaus het volgende:
Dit was de basiself van Twente, in welk land zijn ze geboren?
Michailov -Bulgarije
Bengtsson -
Wisgerhof -
Douglas -
Leugers -
Rosales -
De Jong -
Landzaat -
Ruiz -
Janko -
Chadli -
Michailov - Bulgarijequote:
Ik heb inderdaad vorig seizoen een groot interview in de Volkskrant gelezen met hun (Siem en Luuk) ouders.quote:
het bezit van en de handel in marihuana legaliserenquote:
Iets met Veendam, Sneek, Emmen en Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
....misschien de hoofdsteden van de Nederlandse Provincies nog eens leren?
goed zo, jij komt er welquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iets met Veendam, Sneek, Emmen en Amsterdam toch?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
oh nee, Gelderland, was het
Harderwijk???
tja...geen ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:54 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe heten de kinderen van Jan en Jans uit Jan, Jans en de kinderen?
Stand #2083quote:
quote:
gechecktquote:
Dank je voor het puntquote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
gecheckt![]()
Stand #2083
1 PhysicsRules
1 DuTank
8 Yankee
1 Da_Sandman
2 Professor_Paljas
1 TradeMarkie
2 Pepersaus
2 lubje25
1 tomtomaat
1 banaantjeEE
2 InTrePidIvity
1 Ofyles2
4 Flitspaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even weg!
Stand #2083quote:
Stand #2083quote:
heel goed!quote:
Zekerquote:
Brian Carrollquote:
Stand #2083quote:
tommyquote:
Stand #2083quote:
Stand #2083quote:
Eerst in het wit en nu in het rood toch? Ik weet even niet meer waar dat isquote:Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
In welke gemeente heeft een boer met enorme letters 'Jezus redt' op zijn dak geschreven?
Ja, die heb ik gelezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik moet weg, het is in gemeente Giessenlanden
Stand #2083
2 PhysicsRules
1 DuTank
11 Yankee
1 Da_Sandman
3 Professor_Paljas
1 TradeMarkie
2 Pepersaus
2 lubje25
2 tomtomaat
1 banaantjeEE
3 InTrePidIvity
1 Ofyles2
5 Flitspaal
1 slaveloos
1 Plantenpot
Plantenpot, welkom, jij mag nu een vraag stellen. Heb je de OP gelezen?
Ik ken ze beiden nietquote:Op woensdag 3 november 2010 16:48 schreef Yankee het volgende:
Jones is toch veel bekender? Van den Hurk heeft toch voornamelijk in de minors gespeeld de laatste jaren?
Volgens mij niet in de minor, bovendien is Jones niet Nederlander van origine.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:48 schreef Yankee het volgende:
Jones is toch veel bekender? Van den Hurk heeft toch voornamelijk in de minors gespeeld de laatste jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |