Supergezonde tosti he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk, nadat de discussie losbarstte zijn wij allen expert. De eerste tosti's werden vermoedelijk in Parijs gemaakt.
gewoon lekker bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.
Gadverdamme warme kipkerriesaladequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eet het alle drie niet :p
Tosti met kipfilet en kip kerrie salade
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Tosti pindakaas hagelslag
Nog geen enkele van op, die kip klinken wel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Niet echt.quote:
bacon!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gadverdamme warme kipkerriesalade
Baco wat is dat
En elkaar uitschelden voor autist en roepen dat we elkaar wel even sociale vaardigheden zullen aanleren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon lekker bier drinken en kut roepen_!
Späterquote:
dat wist ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt.
Wist je dat zelfs de MacDonalds een speciale versie van de Croque heeft?
"Croque McDo" word geserveerd in Frankrijk. Eigenlijk voel ik me nu wel een enorme nerd.
standaard avondjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En elkaar uitschelden voor autist en roepen dat we elkaar wel even sociale vaardigheden zullen aanleren.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tosti baco & chorizo
Tosti rollade en kruiden
Tosti kip sate salade
Tosti pindakaas sambal
Niks mis mee.quote:
Ik ken het wel nooit gegeten. Ik ga liever voor de echt Croque Monsieur man oh man die eet ik bijna dagelijks tijdens mijn vakanties in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt.
Wist je dat zelfs de MacDonalds een speciale versie van de Croque heeft?
"Croque McDo" word geserveerd in Frankrijk. Eigenlijk voel ik me nu wel een enorme nerd.
Ooit geproefd? Nee danquote:
Nou mij ljikt het nog steeds niks maar ik houd sowieso niet zo van kipkerriesaladequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
bacon!
Warme kip kerrie goddelijk
Ik had eerst ook mijn bedenkingen maar damn!
'n Man, 'n vrouw en unne groëte pot beer,quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook studenten van de sociale academie, dus voor die discussies zijn wij te dom.
wel van kip kerrie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mij ljikt het nog steeds niks maar ik houd sowieso niet zo van kipkerriesalade
Als mensen zich daarbij konden neerleggen zouden wij een stuk minder cliënten hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
'n Man, 'n vrouw en unne groëte pot beer,
een accordeon en een bitje plezeer.
'n Man, 'n vrouw en unne groëte pot beer,
Das al wat d'r is, leg oow dao maar beej neer!
quote:
hoe moet ik het dan noemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben wel een beetje geshockeerd dat jullie echt alles onder tosti scharen, zolang het maar op de grill is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |