22:45 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat nederlandse tijd is de lancering?
ok dank je, hopelijk lukt het me nog zo lang wakker te blijvenquote:
Waarom niet? Zo laat is dat toch niet? Beter dan een lancering om half drie 's nachts..quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ok dank je, hopelijk lukt het me nog zo lang wakker te blijven
omdat ik 40 graden koorts heb met een abces in mijn keel, dat is nogal vermoeiendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo laat is dat toch niet? Beter dan een lancering om half drie 's nachts..
Heldquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef AIara het volgende:
Sightings over Nederland de komende weken:
[ afbeelding ]
Zitten een beetje prijzen weg te gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze link geeft een redelijk helder en groot beeld.
http://www.ustream.tv/channel-popup/spacevidcast
Wel wat reclamedingen eromheen maarja.
Regen is een no-go?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei. Er zijn problemen met de central command center computer displays.
En de regen is een no-go.
Range dus, niet rain.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Launch Director Mike Leinbach just informed STS-133 Commander Steve Lindsey of the problem reported minutes ago by the Range Safety Officer regarding the central command computer. The range remains "no-go" for now while they troubleshoot the problem. Meanwhile, the launch team is continuing with its timeline in case the issue is resolved.
Dan is de T-minus iig wel weer lager.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef MaxMark het volgende:
Over 1 minuutje gaat de countdown weer verder, maar die stopt dan 4 minuten later weer, als het probleem niet opgelost wordt
Enig idee wat het inhoudt?quote:
Het terrein, zover ik weet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enig idee wat het inhoudt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |