Zegt hij die vindt dat vrouwen geen eigen mening mogen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 maanden een relatie en hup daar gaat de eigen mening.
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je leert het die van jou toch wel rap af he?
Zonder invalshoeken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
Singles SC is één grote vicieuze cirkel.
We waren het er gisteren al over eens dat emancipatie allemaal schijn is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 maanden een relatie en hup daar gaat de eigen mening.
Ik maak onderscheid tussen het domme voetvolk en de enkele vrouw die wel slim en zelfstandig is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt hij die vindt dat vrouwen geen eigen mening mogen hebben.
Singles, vicieus... Enzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
We waren het er gisteren al over eens dat emancipatie allemaal schijn is.
Metallica takkeherrie? Heropvoedingskamp, per direct!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best![]()
Tot nu toe herkend hij U2, en heeft geleerd dat te waarderen. Metallica vindt hij takkeherrie![]()
Maar klassiekers als Janis Joplin, Jefferson Airplane enz kan hij meezingen
Een vrouw is geëmancipeerd tot haar auto het begeeftquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schat Godt ook echt zo in ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt hij die vindt dat vrouwen geen eigen mening mogen hebben.
En het is 3 maanden, verdomme.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Working on itquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Metallica takkeherrie? Heropvoedingskamp, per direct!![]()
Discriminatie van het domme voetvolkquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen het domme voetvolk en de enkele vrouw die wel slim en zelfstandig is.
Daar is het dom voetvolk voor. De term weet de lading aardig te dekken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Discriminatie van het domme voetvolk
Na na na van MCR, gecensureerd. In het begin zit 3 keer een vies woord, en dat is nu bliep gewordenquote:
Op de radio ofzo? Normale versie is gewoon ongecensureerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na na na van MCR, gecensureerd. In het begin zit 3 keer een vies woord, en dat is nu bliep geworden
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na na na van MCR, gecensureerd. In het begin zit 3 keer een vies woord, en dat is nu bliep geworden
Ach ja, wat is dom hequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is het dom voetvolk voor. De term weet de lading aardig te dekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |