Vond je dat al erg? Ik wist niet meer welke kant ik op moest kijken bij het oversteken van de weg toen ik weer in Nederland ging wonen. Daar staat er nog tenminste "LOOK RIGHT ->" voor elk zebrapad.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje in de bus zo desorienterend he, al dat "wij moeten perséé links rijden" gedoe
Nou ja, die 40 minuten kun je amper slapen hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
How nice my dear!
Je kan in het vliegtuig even slapen, en je hebt een hele dag voor de boeg in EngelandIn elk geval veel plezier, en goede reis!
Van alle vluchten nog maar 1x gelukt op dat traject. Maar toen was ik ook al doodmoequote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die 40 minuten kun je amper slapen hoorHet is mij nog nooit gelukt.
Engeland
Londen
Ik heb laatst van Washington - A'dam ook geen oog dichtgedaan hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Van alle vluchten nog maar 1x gelukt op dat traject. Maar toen was ik ook al doodmoeLondon
idd
Vind je? Ik heb 4 hoeken van de auto die opnieuw gelakt mogen worden, electrische ramen er in, centrale deurvergrendeling op afstand (volgens mij zit dat er al in maar ik heb de afstandsbediening nooit gehad), speakers mogen vernieuwd op geluidskwaliteit, tevens een nieuwe radio erin (maar dat kan ik nog zelfs!), en een " engine start " knopje zou ook leuk zijn.quote:
Speakers kun je zelf ook nog welquote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb 4 hoeken van de auto die opnieuw gelakt mogen worden, electrische ramen er in, centrale deurvergrendeling op afstand (volgens mij zit dat er al in maar ik heb de afstandsbediening nooit gehad), speakers mogen vernieuwd op geluidskwaliteit, tevens een nieuwe radio erin (maar dat kan ik nog zelfs!), en een " engine start " knopje zou ook leuk zijn.
Jaa oke, kabeltjes aansluiten is nog wel te doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Speakers kun je zelf ook nog wel
Niet eens? En je hebt nog een nieuwer model ook! Dacht dat die van mij al basic wasquote:Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom heb ik geen centrale deurvergrendeling?
Sorry, maar ik woon in Weeze.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:18 schreef JDude het volgende:
Weeze is toch een vliegveld?
Ik zeg ook niet "in Schiphol".
Ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:19 schreef Anne het volgende:
Sorry, maar ik woon in Weeze.
En vanochtend toen ik er weg reed was het nog gewoon een dorp, mét inderdaad een vliegveld.
Dat spreek je toch uit als 'Weetze' hè? Net als de Z in Zeit.quote:
Keulen volgenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef Eix het volgende:
Dat spreek je toch uit als 'Weetze' hè? Net als de Z in Zeit.![]()
Is dat vliegveld eigenlijk gemakkelijk te vinden vanaf Nederland?
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat spreek je toch uit als 'Weetze' hè? Net als de Z in Zeit.![]()
Goed te doenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Marco001 het volgende:
Do, wat vind je eigenlijk van zoiets onder een rode hatchback?
[ afbeelding ]
Kan best lijkt mij.
Ik vind t maar niks.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan best lijkt mij.
Het kan wel, alleen die velgen die 9384 gaten hebben voor wielbouten zodat ze overal op passen vind ik er niet uit zien.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan best lijkt mij.
true, dat is wel een nadeel, misschien even dopjes zien te fixen vcoor de gaten die ik niet nodig ben..quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen die velgen die 9384 gaten hebben voor wielbouten zodat ze overal op passen vind ik er niet uit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |