Daar staat: Ga door met het maken van die toffe creaties.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef TheSorrow het volgende:
Keep on making those awesome creations!
Waarom moet je het persé vertalen? Voel je je nu goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar staat: Ga door met het maken van die toffe creaties.
Geen dank hoor
Ik vind het wel komisch, maar dit verpest het een beetjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom moet je het persé vertalen? Voel je je nu goed?
Je verpestte het zelf al op het moment dat je het vertaalde, beetje jammer gast! Jij denkt dat de mensen op FOK! dom zijn en zelf niet kunnen vertalen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch, maar dit verpest het een beetje
Zeg meneertje, je hebt het hier wel tegen de OTS he.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je verpestte het zelf al op het moment dat je het vertaalde, beetje jammer gast! Jij denkt dat de mensen op FOK! dom zijn en zelf niet kunnen vertalen?
292, 296.. ze denken heel wat tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeg meneertje, je hebt het hier wel tegen de OTS he.
O wacht, mijn fout. Het was Toon.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
292, 296.. ze denken heel wat tegenwoordig
Ik verwacht een excuses!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O wacht, mijn fout. Het was Toon.
Kut-Sinterklaas-UI's
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Anyway, ik wil meer awesome creations zien
Thanks! Werd tijd voor een nieuwe en deze leek me wel toepasselijkquote:
Hehehequote:
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:51 schreef jayjay297 het volgende:
[ afbeelding ]
nog ff wat verzonnen xD
Iedereen hier gebruikt echt alleen maar Paintquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
gebruiken jullie nou echt paint of gewoon photoshop?
Want ik krijg het écht niet voor mekaar in paint hoor
beetje domme vraag eigenlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 16:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iedereen hier gebruikt echt alleen maar Paint
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:39 schreef HeavensAxe het volgende:
[ afbeelding ]
goed kijken naar die twee
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:22 schreef marcel-o het volgende:
Deze 2 kunnen ook niet uitblijven
[ afbeelding ]
Die was al voorbij gekomen.quote:
Vorig topic.quote:
quote:
Zit wel wat verschil in (qua wit en blur)quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hier: Yeuy! Doelpunt! [Paint]
Ze zijn volgens mij precies hetzelfde![]()
O ja, bij het kinnebakje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit wel wat verschil in (qua wit en blur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |