wel tussen die moer en die bout!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ringen kunnen daar niet echt tussen denk ik
Juh, maar dan gebeurt er niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel tussen die moer en die bout!
hoezo niet!quote:
Wat is daarmee?quote:
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zitquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo niet!
dan moet het toch vaster zitten
de moer zit vast en er is ruimte... ringetjes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zit
Is het zo'n dopmoer? Dik kans dat de draad dan klem in de dop zit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat die moer op het eind van z'n schroefdraad loopt, maar dat die moer gewoon echt vast-vast zit
Jaaaaaa, wacht!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de moer zit vast en er is ruimte... ringetjes!
Bij de rode pijl zit je naaf. You're screwedquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht!
[ afbeelding ]
Bij de rode pijl zit ruimte en rechts zit de moer
Nope.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het zo'n dopmoer? Dik kans dat de draad dan klem in de dop zit.
Fuckquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij de rode pijl zit je naaf. You're screwed
Wat is je fiets ranzigquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht!
[ afbeelding ]
Bij de rode pijl zit ruimte en rechts zit de moer
dat dusquote:What would you be if you were attached to another object by an incline plane, wrapped helicly around an axis?
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.quote:
Ja, normaal maak ik m'n naaf enzo altijd netjes schoon, maar dat was ik nu even vergeten!quote:
Daar was ik al bang voor jaquote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.
Ik zou het niet weten, ik kan sowieso geen band vervangen.
Ja, ik vind het maar nasty.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, normaal maak ik m'n naaf enzo altijd netjes schoon, maar dat was ik nu even vergeten!
2 moertjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van horen zeggen zijn die kut te vervangen.
Ik zou het niet weten, ik kan sowieso geen band vervangen.
Ja nou! Dat zei Flora altijd, want haar voorwiel was altijd lek, en toen een keer haar achterwiel en toen ging ze dood.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja
[..]
Valt mee.
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |