/carequote:
quote:
watwatwatquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Stink-ui het volgende:
time out te gemert?
je bent wel iets kleiner als ik dacht! maar wel baas
baas niet genoeg dan??quote:
zie sigquote:
hihiquote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
vieze rasist dikke tuyrkhater kom dn doen alsof ie uitkereing heeft en wat is mis met zeeman
quote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef Monopoly het volgende:
o.us is de enige maroc die ik verdragen kan
hoi nieuw fokkertje, je maakt al veel vrienden zie ikquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hoi nieuw fokkertje, je maakt al veel vrienden zie ik
2equote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zei je nog hoi, of rende je al pissend in je broek weg van z'n bontkraag?
je word afgekraakt doot ts. Je bent kleiner dan verwachtquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef o.us het volgende:
Ik moet je wel bekennen, dat als ik naar Stratum ga, dat ik daar nooit meer kom.
jij komt uit de werelden der friet?quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef o.us het volgende:
Ik moet je wel bekennen, dat als ik naar Stratum ga, dat ik daar nooit meer kom.
Doordeweeks een Hollandse patatman, 's weekends Veldhovenaar met een adoratie voor friet.quote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
jij komt uit de werelden der friet?
Bijna Helmond, je weet wel waar ze op sportschoenen en in trainingspakken lopen met een kale kop.quote:
WAAROM HATEN?quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Bijna Helmond, je weet wel waar ze op sportschoenen en in trainingspakken lopen met een kale kop.
respect brotherquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Doordeweeks een Hollandse patatman, 's weekends Veldhovenaar met een adoratie voor friet.
Het beste van beide werelden zeg maar.
stevenmac26quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ous mag niet stappen omdat hij op zondag jezus moet aanbidden
Kom eens een zaterdagavond naar Eindhoven dan, daar leer ik je wel stappen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ous mag niet stappen omdat hij op zondag jezus moet aanbidden
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ous mag niet stappen omdat hij op zondag jezus Allah moet aanbidden
drink je pils?quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom eens een zaterdagavond naar Eindhoven dan, daar leer ik je wel stappen.
HELMOND. Oh wat zou jij je ogen uitkijken als je hier eens 'echt' rondliep en niet de verhaaltjes van internet geloofde.quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Chinless het volgende:
[..]
Bijna Helmond, je weet wel waar ze op sportschoenen en in trainingspakken lopen met een kale kop.
Ik ben bang voor mocro's die stappen, straks steek je me neer ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Respect man... ik kom ook uit veldhovenquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Doordeweeks een Hollandse patatman, 's weekends Veldhovenaar met een adoratie voor friet.
Het beste van beide werelden zeg maar.
zo als altijdquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Rijstkoker het volgende:
was een dikke knokpartij in de timeout
Helmond is voor bazen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HELMOND. Oh wat zou jij je ogen uitkijken als je hier eens 'echt' rondliep en niet de verhaaltjes van internet geloofde.
quote:
kan iemand me uitleggen wat zo bijzonder aan jou is?quote:
Swa, ik kom vaak zat in helmond? nu klopt bovenstaande niet meer nee, maar toen ik in 2005 nog voor de politie werkte (ICT dan), kwam ik dat vaak tegen hoor! (zowel op ut bureau als int winkelcentrum).quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HELMOND. Oh wat zou jij je ogen uitkijken als je hier eens 'echt' rondliep en niet de verhaaltjes van internet geloofde.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Dit is nu een SwJ stevenmac26 adoratie topic tevens.
Heus nie... eerder Swj EN o.usquote:
quote:
Ik ben speciaal!quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
kan iemand me uitleggen wat zo bijzonder aan jou is?
Ik zie je nu voor me in een slaapzak met Curry en uitjens.quote:
Alle topics gaan voortaan gewoon over mijquote:
Eens wel.quote:
Hela Curryquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me in een slaapzak met Curry en uitjens.
Ligt er ook aan waar je komt. Meeste wijken zijn gewoon prima. Sommige niet maar dat heeft elke stad wel.quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Chinless het volgende:
[..]
Swa, ik kom vaak zat in helmond? nu klopt bovenstaande niet meer nee, maar toen ik in 2005 nog voor de politie werkte (ICT dan), kwam ik dat vaak tegen hoor! (zowel op ut bureau als int winkelcentrum).
+ Mensen opgepakt met drugs op de WC's bij het café, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Rijstkoker het volgende:
was een dikke knokpartij in de timeout
quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me in een slaapzak met Curry en uitjens.
oke je bent speciaalquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Yvonne gaat de Hela van mij aflikken
yvonne is het beu.quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Yvonne gaat de Hela van mij aflikken
Yvonne is mijn ballen nooit beuquote:
Sinds wanneer woon jij in Eindhoven.quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |