Op die manier.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een collega van mij had ooit een persoonlijke website met zijn nickname. Ook niet echt een merk ofzo, maar iets wat toevallig een bepaald webdesignbedrijf voor een klant wilde hebben. Die heeft daar toen 1200 voor gekregen.
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef SingleCoil het volgende:
Jij ook niet toen je de auto niet kon vinden
quote:Er is ook goed nieuws: we hebben een schoenenrek! Het ziet er erg georganiseerd uit. Maar we hebben er nog wel twee nodig om alles kwijt te kunnen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.
Gedaan. Denk ik. Op basis van mijn definitie van "beste paren".quote:Nouja, dan eerst maar de beste paren er op zetten.
Gezinsleden gebruiken altijd veel te veel woordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.
[..]Nouja, dan eerst maar de beste paren er op zetten.
Op die manier geredenereerd is het probleem dat ik geboren ben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, oorzaak en gevolg...zeau overrated...
Ik ben benieuwd.quote:Gedaan. Denk ik. Op basis van mijn definitie van "beste paren".
Jep.quote:Nog een uurtje of 7, dan zit het er al weer op
?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezinsleden gebruiken altijd veel te veel woorden![]()
Ah je zit óók mobiel op fok :p mobi layout weet niet wat te doen met [ s ] [ /s ]quote:
Gast, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah je zit óók mobiel op fok :p mobi layout weet niet wat te doen met [ s ] [ /s ]
Gelukkig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef SingleCoil het volgende:
Goed nieuws trouwens, A.! Je bent geselecteerd om kans te maken op deelname aan de Miljoenenjacht van de Postcode Loterij! Dus waarschijnlijk wordt je miljonair!
Ik heb wat dingen doorgestreept in de quote, omdat gezinsleden te veel woorden gebruikenquote:
Bij ons waren ze gister de nieuwe aan het uitdelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig!De vorige keer heb ik per ongeluk die brieven weggegooid. Laten we maar snel alles invullen en terug sturen. Hebben we niet toevallig nog een gouden gids bij het oud papier liggen die mee kan?
Ik zie ook niets doorgestreepts en ik gebruik niet de mobiele layout.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen doorgestreept in de quote, omdat gezinsleden te veel woorden gebruikenAlleen Fok @ Mobiel laat geen doorgestreepte teksten (iig in quote-velden) zien
Wij hadden hem al eerder gekregen, ligt me bij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij ons waren ze gister de nieuwe aan het uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |