ha ja dat is wel een cool nummer hey? Ik heb een stukje geluid uit een film geknipt : The evil dead .En dat in een nummer verwerkt dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:04 schreef SingleCoil het volgende:
i know someone's out there is trouwens wel een lekker dingetje..
Het gewenste wanbeleid en de onmogelijke en tegenstrijdige ideeën van Wilders gaan wel wat verder dan enkel rassenhaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
ha ik had een maand geleden bijna een platendeal ( geen milioenen hoor maar was wel soort van prof ) Dus alles loopt zo op een moment helemaal leuk en aardig. Veel gemaild over en weer. Maar op een moment had ik laten vallen dat ik Wilders wel aardig vond. Ha ha resultaat : ik lig er opeens helemaal uit .
Alle deuren opeens weer gesloten helaas pindakaas . Ja en dat terwijl ik helemaal geen alochtonen hater ben hey? Wij hebben 5 allochtonen in onze familie.
tuurlijk, maar dit is toch geen pol-topic?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:30 schreef SingleCoil het volgende:
Nee schat. Iedereen zit altijd in de politiek. Maar veel mensen vinden dat onplezierig dus die doen net alsof het niet zo is. "Ik moet toch zelluf wetuh op wie ik stem?"
Zonder verder iets over Wilders te willen zeggen, waarom zeggen zoveel mensen altijd hoeveel allochtonen ze wel niet als familie/vriend/collega hebben om zich te verdedigen tegen buitenlanderhaat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef dandybleu het volgende:
Alle deuren opeens weer gesloten helaas pindakaas . Ja en dat terwijl ik helemaal geen alochtonen hater ben hey? Wij hebben 5 allochtonen in onze familie.
Ik heb een tijdje een neger met zwaar gooisch accent in de klas gehad die de hele tijd op moslims liep te kankeren. Drie keer raden wie er dan niet beschuldigend werd aangekeken als hij dat op publieke locaties deedquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zonder verder iets over Wilders te willen zeggen, waarom zeggen zoveel mensen altijd hoeveel allochtonen ze wel niet als familie/vriend/collega hebben om zich te verdedigen tegen buitenlanderhaat?
Daar heeft Geert Wilders vast niet van terug.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Opa? Die steunde hitler, anders kregen we wéér een saaie minister-president'....
Er zat altijd de Prijsmepper naast (is van zelfde eigenaar), is die dan nu weg?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef kitao het volgende:
Hallo.
![]()
Ik was net bij Its voor de 1e keer op kruising gordel-/bergweg.
Ik had een enorme zaak verwacht maar de helft staat leeg en wat er is was behoorlijk prijzig.
Is dit altijd zo geweest en blijft dat zo ?
Inderdaad. Bij MM moet je alleen zijn voor de aanbiedingen, voor de rest zijn ze veel te duur.quote:Op zondag 7 november 2010 02:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag waarom je naar mediamarkt zou willen als je hetzelfde spul elders goedkoper kunt krijgen......
De ideale dag voor een chloorlek.quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
En de rij staat ondertussen tot halverwege het Vroesenpark, er zijn recordpogingen kinderwagenstapelen in de bus gedaan en de reizigersaantallen van lijn 11 zijn verveertigvoudigd
Ik ga er af en toe bij mijn koelkast kijken. Heb ik 440 voor betaald, staat daar voor 650 ofzo.quote:Op zondag 7 november 2010 08:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij MM moet je alleen zijn voor de aanbiedingen, voor de rest zijn ze veel te duur.
QFT, je vraagt je af waarom mensen bij het zien van zo een lange rij zich niet onmiddelijk omdraaienquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging nog liever naar Blijdorp op een dag dat het tweemaal zo duur is als normaal ipv wanneer het gratis is.
ja ja rotterdam is een stad zonder hart .... al het mooie ervan is weggebombardeerd in WOII......als je fotos ziet van het oude rotterdam? dat is echt net zo charmant als amsterdxam.....quote:Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Brighter131 het volgende:
Nee manik woon niet in Rotterdam, ik moet er gewoon elke dag zijn voor m'n studie, en vind het een vieze deprimerende kutstad.
Als ik er zou moeten slapen zou ik waarschijnlijk slapend in m'n eigen braaksel stikken...
Per ongeluk, of onderbewust expres, dat durf ik niet te zeggen.
Ola! Hier ook iemand die van scheveningen naar Rotterdam verhuisd is en er geen spijt van heeftquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef LostFormat het volgende:
Altijd als ik de maasboulevard afrijd en ik zie de skyline dan ben ik blij dat ik uit dat gare Den Haag naar Rotterdam ben verhuisd en ik me ondertussen meer rotterdammer voel dan Scheveninger. Dat sommige mensen in een Rotterdam topic hun walging moeten komen verkondigen dan zegt dat meer over hunzelf dan over Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |