ha dat was mijn plan ook : hier en daar wat mensen uitnodigen .... alleen ja ik sta op google geeneens op pagina drie dus ja dan trek je ook nooit mensen natuurlijk .....ik sta ergens op pagina 700 dus ...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:14 schreef Alicey het volgende:
Zou je niet eerst zorgen dat je forum dan gaat leven? Je kunt daarna zelf gaan sturen hoe hoog je in de rankings komt.
Beetje flauw om daar een punt van te maken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Breuls het volgende:
Ik ga een handeltje in punten beginnen. Interesse? Jij komt vast in aanmerking voor volumekorting.
Ik denk dat Breuls er even een punthoofd van kreeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje flauw om daar een punt van te maken.
Prefab CMS / Forum / webshop paketten (dus hosting + software in één) zijn vaak amper geindexeerd.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:24 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha dat was mijn plan ook : hier en daar wat mensen uitnodigen .... alleen ja ik sta op google geeneens op pagina drie dus ja dan trek je ook nooit mensen natuurlijk .....ik sta ergens op pagina 700 dus ...
tevens ha ha.... mijn oude pc is gecrashed...daar stond het forum in een bookmark.... nu heb ik mn nieuwe pc dus en probeerde ik (mijn ) rotterdam site terug te vinden op google ( ik was vergeten welke forumsoftware ik had gebruikt ) maar ik kan hem geeneens meer vinden....ben hem helemaal kwijt
heb dus nog wel een paar keer gemaild naar rottedamse bedrijven of zij niet geinstresseerd waren in het idee.....maar geen geluk gehad..... ja zelfs amsterdam heeft een ( mini ) forumpje....maar rotterdam dus niet ...
Ik moest even nadenken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:30 schreef Breuls het volgende:
Ik ga een handeltje in punten beginnen. Interesse? Jij komt vast in aanmerking voor volumekorting.
Ja, makkelijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:23 schreef junkiexp het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor mijn bedrijf een url als www.merknaamshop.nl
Waarvan merknaam dus vervangen wordt door het betreffende merk.
Met domein doe ik niks meer en heb ik ooit voor ¤ 9 aangekocht.
Een bedrijf in Duitsland heeft dus veel url's met de betreffende merknaam en shop erachter.
.de .be .sk .co.uk en ga zo maar door.
Maar .nl heb ik dus en heb laten weten deze te willen verkopen.
Hier is positief op gereageerd en ik heb het dan ook met een Engelse offerte aangeboven voor ¤ 415,00 en daar zijn ze akkoord mee gegaan![]()
.
Nu blijf de vraag of ik er niet meer had kunnen uitslepen.
Maar als't puntje bij paaltje komt....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we er nou maar geen punt van maken..
Zal ik je even op de punten wijzen?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:11 schreef DutchTrain het volgende:
Kan iemand bovenstaande even puntig samenvatten ?
Wellicht is er iemand die er nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zal ik je even op de punten wijzen?
Ik tel er zo snel 40..
Dan ben je niet "punkt-lich" genoeg....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jammer. Ik dacht nog zo alles tot in de puntjes geregeld te hebben..
1000 ?quote:
ha ha das niet bepaald een lievelijke romantische italiaans-griekse druiven tuin die je hier laat zienquote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef DutchTrain het volgende:
Om toch weer even 'to the point' te komen, ik kwam dit pointillistisch schilderij tegen van de haven van Rotterdam op http://nl.wikipedia.org/wiki/Pointillisme![]()
[ afbeelding ]
Een collega van mij had ooit een persoonlijke website met zijn nickname. Ook niet echt een merk ofzo, maar iets wat toevallig een bepaald webdesignbedrijf voor een klant wilde hebben. Die heeft daar toen 1200 voor gekregen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
1000 ?
Het is geen super bekend merk hoor.
Maar je hebt of je hebt het niet.
Ik vind pointillisme leuk.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef DutchTrain het volgende:
Om toch weer even 'to the point' te komen, ik kwam dit pointillistisch schilderij tegen van de haven van Rotterdam op http://nl.wikipedia.org/wiki/Pointillisme![]()
[ afbeelding ]
Op die manier.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een collega van mij had ooit een persoonlijke website met zijn nickname. Ook niet echt een merk ofzo, maar iets wat toevallig een bepaald webdesignbedrijf voor een klant wilde hebben. Die heeft daar toen 1200 voor gekregen.
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef SingleCoil het volgende:
Jij ook niet toen je de auto niet kon vinden
quote:Er is ook goed nieuws: we hebben een schoenenrek! Het ziet er erg georganiseerd uit. Maar we hebben er nog wel twee nodig om alles kwijt te kunnen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.
Gedaan. Denk ik. Op basis van mijn definitie van "beste paren".quote:Nouja, dan eerst maar de beste paren er op zetten.
Gezinsleden gebruiken altijd veel te veel woordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ik de auto niet kon vinden was niet het probleem.
[..]Nouja, dan eerst maar de beste paren er op zetten.
Op die manier geredenereerd is het probleem dat ik geboren ben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef SingleCoil het volgende:
Ach, oorzaak en gevolg...zeau overrated...
Ik ben benieuwd.quote:Gedaan. Denk ik. Op basis van mijn definitie van "beste paren".
Jep.quote:Nog een uurtje of 7, dan zit het er al weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |